seba8882

Problem z mtz 52

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
seba8882    0

problem polega natym ze w chłodnicy pojawia sie cisnienie az wywala korek szybko rosnie temperatura i na pierwszym tłoku jest woda wydaje mi sie ze to głowica bo tuleja jest cała i tu jest drugi problem mam silnik D 60 i jesli bym chcial kupic głowice to czy ta od silnika D 50 jest taka sama? bo po numerach na głowicy wychodzi ze tak ale moze ktos to praktykował :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    862

A jak zdiagnozowałeś, że to głowica ? Może być uszkodzona uszczelka pod głowicą, uszkodzona tuleja, uszkodzona tulejka na wtryskiwaczu. Zawieź najpierw głowicę do zakładu. Jak kupisz drugą, to też będziesz ją musiał oddać do sprawdzenia i splanowania.

Jesli tuleja ma mikropęknięcie, to ciężko to na oko zobaczyć, zazwyczaj pęka w poprzek, ale punktowe wżery też się zdarzają. Często tak małe, że gołym okiem nie widać.

Głowica D50 jest identyczna z D60. W sumie w określeniach technicznych D60 nie istnieje, to połączenie bloku D-240 MMZ z resztą silnika D-50, czyli wał, pompa oleju, pokrywa rozrządu, filtr oleju, głowica itp

Jeśli masz fundusze, to przy okazji zmiany głowicy pokusiłbym się o zmianę tulei i tłoków na D-240 - mocy ciut przybędzie (nie na 82KM, ale tak około 70 bez modyfikacji pompy i wału, bo pewnie masz bez przeciwwag)

 

Edytowano przez jahooo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seba8882    0

wymieniłem tłoki,tuleje,głowice,wtryski + przewody pokrywe zaworow  jak narazie odpalilem problem z temperatura znikł ale ciezko odpala i pytanie pompa paliwowa moze zostac ta co jest?? lub jakas regulacja? 

Edytowano przez seba8882

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez kowal1108
      Dym i olej wyrzuca przy odpalaniu przez filtr powietrza. Co to może być? Uszczelka? Nie chce już odpalić. Wcześniej kilka razy się zdarzyło że dym poszedł filtrem ale odpalał. Teraz już nic...
    • Przez Scappy
      Cześć . Zbliża mi się wymiana głowicy ,bo przepuszcza ona olej do komory spalania . Obecna była już na szlifie i Pan powiedział że następna regeneracja musi być już konkretna,bo zawory głęboko siedzą i może się to nie zamknąć w 900 zł . Myślę że lepszą opcją będzie kupno nowej głowicy i jest kilka ofert na rynku . Co polecacie żeby nie wpaść w niepotrzebne koszty ? Czeka mnie też wymiana pierścieni,może i też tłoków ale to zobaczymy .
       
      Pozdrawiam
    • Przez Delbeta
      Jaki płyn lać do wspomagania, tego zbiornika z przodu ciągnika w belarus 952. 4 ?
    • Przez dziki97
      Witam potrzebuję zrobić w miarę dokładny prędkościomierz do swojego ruska, potrzebny będzie do oprysków i siania nawozów.  Zastanawiam się na prędkościomierzem GPS, mógł bym używać go także  w Fortschricie 323. Posiada ktoś z was takie urządzenie i jak to się sprawuje???? do tej pory używałem telefonu z jakąś tam apka ale to denerwujące.
    • Przez Proktor
      mam problem z tylnym podnośnikiem w belarusie 1221 , a mianowicie chodzi o to , gdy np zaczną orać to działa wszystko ok podnosi pług normalnie , problem się dopiero zaczyna gdy już z 0,5-1 ha za orze w tym momencie gdy olej już się zagrzeje... i problem polega na tym że później już nie chce mi podnosić pługa ani opuszczać nie kiedy jak szarpnę mocno ciągnikiem to opuści , lub można opuścić lub podnieść wciskając taki guziczek z tyłu na pompie , ale to za każdym razem trzeba tak wciskać ale to tylko podnieść siłowniki na max i min można a np w połowie by było podniesione to już ciężko ,, a i regulacja siłowa to wtedy nie działa ... a gdy np na następny dzień odpale go jak jest zimny to wszystko ładnie działa... dzwoniłem do mechanika i on mi podpowiadał by zmierzyć ciśnienie oleju bo może być za duże lub za małe i wyregulować ale najpierw trzeba je zmierzyć w szybko złączu ... ciągnik ma z 280mth i jak przyjechał na ruskim oleju to później mi trochę ubyło jego i dolałem L-HL 68 i czy może być takie coś przyczyną że się zmieszały ? problem się zaczął od 200 mth wcześniej wszystko chodziło ładnie ... czy ktoś się może spotkał z takim czymś lub jakieś sugestie ? w trakcie szwankowania dotykałem węży to aż takie gorące nie były ..
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.