Skocz do zawartości

seba8882

Members
  • Zawartość

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O seba8882

  • Ranga
    Nowicjusz
  1. pojawil sie problem z owijaniem sznurkiem auto niby dziala rozmial beli normalnie aparat ruszy doleci do konca po jakis 30 sec wraca  do ustawienia sznurka mam 2 pokretla i jakby ich nie ustawil to nic nie zmienia na recznym owijaniu aparat dziala  mial ktos taki problem????????????
  2. witam wiecie moze gdzie mozna kupic tłumiki drgan do przetrzasacza ?? jak narazie znalazlem po 1600zl za sztuke w grene ??
  3. mam prase rv 186 i problem polega na tym ustawie na auto wielkosc beli jest ok ale nie owija aparat dojdzie do boku i stoi dlaczego? czy to cos w sterowniku?? taki sam jak na zdjeciu wyzej
  4. wczesniej nawijalo mi sie na pierwszy walek za podbierakiem ten podajnik ale wymienilem te listwy i jest dobrze to teraz nawija sie na pierwszy walek w komorze ten co sa te prety  one tez sa nowe      jeszcze moze wymiana zgrabiarki na wirnikowa moze pomuc ??
  5. bo bez rotora czesto nawija sie trawa na walek i jest straszna lipa chyba ze macie jakas rade ??
  6. witam mam pytanie za 100pkt ;d moj vicon 186 jest bez rotora i siatki moge kupic wydaje mi sie ze tanio  siatke + caly podbierakk z rotorem i pytanie jest takie czy moge  zamienic podbieraki i dolozyc siatke?????????? 
  7. za podbierakiem jest jeszcze walec z jest na nim 6 blach takie z zebami ( lub rotor ale ja mam bez ) a po tym walcu jest wlasnie walec w komorze co sa te prety
  8. witam wiecie gdzie mozna kupic listwy z zebami przykrecane na pierwszy walek ten co jest slimak prasa rv 186 6(12) pasow w 187 sa takie same
  9. chyba tak a jaki model?
  10. a jakto jest z tym auto owijaniem sznurkiem? moge ustawic sobie np bele 120/120 i samo zacznie owijac i jak to ustawic ? bo wczoraj robilem pare balotow i sam musialem pilnowac wielkosci balota i owijac recznie 
  11. belarus 422s

    http://allegro.pl/belarus-422-1-50km-mtz-grand-i6329131749.html tu jest oferta jesli chodzi o nowy 68 tys
  12. Problem z mtz 52

    wymieniłem tłoki,tuleje,głowice,wtryski + przewody pokrywe zaworow  jak narazie odpalilem problem z temperatura znikł ale ciezko odpala i pytanie pompa paliwowa moze zostac ta co jest?? lub jakas regulacja? 
  13. jakie jest spalanie mtz 52 i 82

    moj mtz sam niewiem jaki dokładnie :D ale 52   napewno moze wiecej jak c 360  i pali mniej c 360 to jest szaj :) mialem  to sie nienadaje do niczego ani na pole ani do tura troszke blota i stoisz  :D
  14. Problem z mtz 52

    problem polega natym ze w chłodnicy pojawia sie cisnienie az wywala korek szybko rosnie temperatura i na pierwszym tłoku jest woda wydaje mi sie ze to głowica bo tuleja jest cała i tu jest drugi problem mam silnik D 60 i jesli bym chcial kupic głowice to czy ta od silnika D 50 jest taka sama? bo po numerach na głowicy wychodzi ze tak ale moze ktos to praktykował :D
  15. w prasie sa 3 przewody hydrauliczne i wlasnie ten 3eci niewiem od czego jest ale chyba od napinania pasow i moje pytanie to jak to ma byc  z tym cisnieniem co pokazoje zegar na prasie :D
×