Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

I świeca jest płomieniowa , a reszta świec jest żarowa więc chyba wszystkie muszą się zagrzać prawda ??

 

Sorry popieprzyło mi się ponieważ cały czas myślę o czymś innym :D:P

Opublikowano

Świeca w ciągniku jest jedna (albo żarowa albo płomieniowa). Żarowe są już niestosowane (za duży pobór prądu z akumulatora) - chyba że sie myle. A płomieniowa działa tak że nagrzewa sie zwój a następnie podczas rozruchu silnika pomka pompuje paliwo i powstaje plomień (w kolektorze dolotowym). Więc po co aż dwa rodzaje świec :P

Opublikowano

Jeżeli nowy ciągnik nie chce odpalić w takiej temperaturze to coś jest nie tak. Grzałke stosuje się jeżeli ciągnik jest dużo używany w okresie zimowym a jak nie to po co kolejny wydatek. Mam u-3512 i ma 3000mth i pali bez problemu (wystarczy podgrzać świece płomieniową)

Gość Profil usunięty
Opublikowano

@marcin87 nie cytuj poprzedniego posta. Z świeacmi płomieniowymi musi być coś nie tak, bo to niemożliwe żeby nowy ciągnik w lekki mróz miał ciężko zapalić.

Opublikowano

Co do fabryk ursusa i ich montazu mam zastrzerzenia. Mój trafił sie taki że od nowości nie bylo widać że dymi teraz dopiero zaczyna leciutko jak dobija bele w prasie (no juz 3000mth to może nie dziwne) ale znajomego to od samego początku dymił jak nawet mu przegazował. Do ursusa nic nie mam (dobra maszyna- chyba że trafił mi sie dobry egzemplasz) ale co do ich składania to tak.

Opublikowano

Kolego sprawdź świecę płomieniową, może jest niesprawna albo kabel nie łączy i nie grzeje. Mój 4514 na płomieniówce odpala bez problemu. Oczywiście jak jest mróz poniżej 10st. to muszę przekręcić z 4-5 razy aby odpalił.

Opublikowano

Nom wujek właśnie ma zamiar kupić do niego pług, 4 skiby kvernelanda tylko nie wiem czy obrotowy czy zagonowy, jeszcze się nie zdecydował. :P a tak to nie chodzi z agregatem i pługiem może od przyszłego roku będzie :D narazie pracował najwięcej w turze, transporcie, predkość max ma 36 km/h no i w prasie zwijającej metal fachu.

Opublikowano

Jeśli musisz długo kręcić to może być wina pompki paliwowej. W takiej temperaturze powinien zapalić nawet bez świecy.

U mnie był problem z palaniem nawet jak było 0 C, okazało się że założyli mi rozrusznik 24V, jak zrobiłem to teraz jeśli paliwo spłynie to musi zapalić nawet w duże mrozy. Świece żarowe są dobre i pomagają w rozruchu ale nie są najważniejsze.

Ważne jest paliwo czyli pompka, akumulator i rozrusznik.

Opublikowano

Gwarancja tego raczej(na pewno) nie uwzględni U mnie po 11latach ciężkiego użytkowania ciągnik palił w największe mrozy wystarczyło podgrzać. I po tylu latach już są problemy z pompą u nas żeby odpalić ciągnik trzeba ok 20minut potem chodzi na dwa tłoki. Może wina jest w pompie

Opublikowano

Sprawdzałem ten przewód paliwowy co do świecy dochodzi i jak naciskałem ręczną pompką to nielecialo z niego paliwo. Czy może układ paliwowy być lekko zapowietrzony i dlatego dopiero za 4-5 razem odpala w mróz -8 (w garażu)? Dodam jeszcze że póżniej jak odpali chodzi dobrze i pali z pierwszego jeszcze po 3 godzinach stania na mrozie-15.

Opublikowano

Hmmm sądzę że tak, mi bardzo się podoba :P Ale decyzja należy do Ciebie, pojeździj nim u dilera i będziesz wiedział czy Ci pasuje :D Mój wujek porównywał go z Forrterą i lepiej przypadł mu do gustu Ursus. A ja mam porównanie z proximą 8441 i z tych dwóch wolałbym Ursusa.

Opublikowano

Kolego swat24 jak już go kupisz to koniecznie wstaw fotki na AF na samym starcie masz oddemnie 5 gwiazdek :P a co do tematu jest to wina gęstego zimnego oleju mam coś takiego w 360 a kręci ci się lekko wałek jak włączysz traktor?

Opublikowano

przyczyna moze byc pompa paliwowa ! ja miałem cos takiego ale jak pojedziłem dłuzszy czas na opale to w zimie wogole nie mogłem go zapalisc dopiero jak zrobiłem pompe wstawiłem nowe wtryski i teraz pali !

Opublikowano

Kupno nowego ciągnika to nutka przyszłości w moim przypadku, narazie się orientuje i jak dostane dofinansowanie to może takiego kupie, narazie robie dwoma MF tzn 255 i 3085.

Opublikowano

No i w twoim przypadku nie lepiej było wziąść np. 6024, u nas cenią go na 120 tyś brutto ale do negocjacji to pewnie za 115pln sprzedadzą a może i taniej do tego masz klime, choć ten nowy 5024 ma już chyba lepszą kabine jak agrobisy, no i na areał jaki masz to pewnie 6024 za duży ?

Opublikowano

6024 byłby za duży,bo bralismy na PROW a wiekszość ziemii to dzierżawy w wiekszosci na umowe dżentelneńska wiec formalnie za mały areał by byl na traktor 80 konny. 5024 nie jest zły,w srodku ładnie, wygodnie, cicho i przyjemnie i na 25 ha które mam obecnie jest wystarczający,mysle ze do 35 ha spokojnie wystarczy jako główny traktor.

Opublikowano

-8 , - 15 ? może paliwo zrobiło się gęste i nie chciało popłynąć do świecy płomieniowej ? w zetorze szkolnym (proxima 7421) było podobnie , ale on zapalił wyjechał z garażu i zgasł , nie było mowy o odpaleniu bo w zbiorniku kasza ;)

żeby to był starszy ciągnik to radziłbym spróbować na oleju opałowym , ale skoro to jest nówka to lepiej nie - jakby się coś stało to gwarancję by ci anulowali (mimo tego , że opał nie wpłynąłby nie korzystnie na silnik itp. )

Opublikowano

Elo. Złoty mi też coś dzwoni w 5024 ale w okolicach wentylatora i chłodnicy na wolnych obrotach, nie potrafie dostrzec co to jest (chyba jakaś osłona, blacha). Tego typu traktorek by wystarczył nawet na 50 H jesli by było blisko i w jednym kawałku + jeszcze 2812 u boku. Dobrze gadam ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v