Skocz do zawartości

MTZ - nowa polska kabina - włącznik masy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich, którzy przerabiali swoje ciągniki na nową polską kabinę . Gdzie powędrował u was wyłącznik masy (hebel) ? Może jakieś fotki ? Jestem na etapie przeróbki takiego sprzęta i doszliśmy do wniosku, że umiejscowienie włącznika koło siedzenia z tyłu jest mało ergonomiczne, bo trzeba się wspinać do kabiny, aby włączyć/wyłączyć masę. Może ktoś ma ciekawy patent ? U siebie mam hebel na grodzi czołowej, bo nie mam szybki po lewej stronie (stara kabina).

Opublikowano

Ja w swoim nie przekładałem kabiny ale z powodów czysto wk***i**ących zamontowałem włącznik przelotowy 24V z tira i dałem dwa oczka z wyjścia jedno bezpośrednio pod rozrusznik i jedno na ramę, żeby nie było problemów ze słabą masą, włącznik na zewnątrz z przodu pod kabiną z lewej strony ciągnika ;)

Opublikowano

A tak sie zapytam bo zamierzam kupowac własnie te kabine polska do ruska komfortowa  i ona pasuje bez zadnych przeróbek na stare miejsca ? bo teraz mam to kabine tzw sportowa :) ta klitke mała co łep zawsze opuchniety podczas bronowania :D

Opublikowano

Właśnie taką przerabiam na kabinę z Koźmina. Trochę przeróbek jest, nie wejdzie 1:1, chyba, że lubisz niedoróbki. Ja jeszcze przerabiam wujowi (ja, to za dużo powiedziane, robi głównie sąsiad, ja mu pomagam przy cięższych elementach i jak mam chwilę hydraulikę na joya z bułgarskim rozdzielaczem, gniazda euro 2 komplety z tyłu, przeróbka elektryki itp. Przy okazji regeneracja siedzenia.

 

W swoim mam kabinę ekstra-sport z lat siedemdziesiątych, która mocowana jest bezpośrednio do ramy bez poduszek i ona kiedyś też się chyba doczeka wymiany na coś sensownego, ale jeszcze nie w tej chwili.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v