Polecane posty

 

Witajcie,

zakładam temat bo nie znalazłem podobnego , chcę abyście tutaj umieszczali informacje o pokazach polowych na terenie małopolski i okolicy , ja dodaję dwie informacje o których wiem:

 

29 maja ul.Topolowa 4  Miechów 13.00 URSUS DEMO TOUR 

5 czerwiec Moczydło 1 Książ Wielki  10.00 pokazy polowe maszyn zielonkowych CLAAS Trojan Tech Agro

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pajakk    7

Bardzo dobre też jestem z małopolski :) a w okolicach Tarnowa nie ma ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez przemo89
      Na początku chciałem się przywitać, gdyż jest to mój pierwszy post na tym forum.

      Chce kupić używany ciągnik, głównie Deutz Fahr, cena do 35000 ze wszystkim, czyli transportem do Polski i tak dalej. Otóż chciałbym zapytać dlaczego w Niemczech ciągniki są tak tanie. Często na mobile.de i autoscout24 pojawiają sie ciągniki nawet z 97 r w cenie do 8000 euro, i nie pisze nic co świadczyłoby o jakichś wadach. Takie aukcje trwają najdłużej 2 dni, gdyż jest to wielka okazja. Co o tym sądzicie? Czy jest możliwe, aby za ciągnik który w Polsce trzeba dać 60k zł tam był w przeliczeniu około 30k zł?
    • Przez ursusik1634
      Zamówiłem DF 610 w Jaryszkach. Ciągnik miał być w lutym a już praktycznie jest kwiecień, prace polowe czekają na niego. Zadzwoniłem do pana który się zajmuję sprzedażą i powiedział mi że maszyna stoi na placu we Włoszech co mnie bardzo zdziwiło bo przecież DF to niemiecka firma. Wczoraj przedstawiciel przywiózł mi faktury i autoryzację, powiedział, że ciągniki te składane są w Niemczech. W papierach znalazłem że został wyprodukowany we Włoszech jaka jest prawda, czy może ktoś brał już jakieś maszyny od nich?
    • Przez maciejmechnowy
      witam wszystkich forumowiczów. Mam problem z ciągnikiem marki same rubin wczesniej był uszkodzony wyswietlacz i nie było nic widać do momentu aż traktor stanął  na polu po naprawie wyświetlacza    pojawiły  się alarmy  transm. alarm 254 ,CONSOL. 240, ENGINE 240 I 242  ma ktoś opis tych błędów  SAME RUBIN 120
    • Przez KacperSzalast
      Chcę kupić pługi 3 obrotowe nowe , jakiej firmy polecacie ? 
    • Przez AchimR
      Za treść poniżej niektórzy mnie znienawidzą...
      Korzystając z pogody i chwili wolnego pojechałem do kuzyna (do Austrii, gdzie mają żniwa trochę wcześniej niż na Śląsku), a który od kwietnia jest zadowolonym posiadaczem Valtry T174, tak się złożyło, że pierwszego dnia trafiłem na serwisanta i od słowa do słowa...
       
      Zczytałem program z T174 w celu tuningu, ale z serwisantem dogadałem się tak, że mogę zczytać mocniejszy i słabszy model, który maja u siebie. (dodam, że nigdy dotychczas nie robiłem tak świeżego ciągnika!)
      Nie było T254, ale zczytałem T234 i T154.
      Wszystkie te ciągniki mają sterownik silnika EDC17CV41 i osprzętowo identyczny silnik.
      I teraz najlepsze - program sterownika silnika jest w 98% identyczny, różnica jest dosłownie w 15 mapach, 10 z nich pokazane jest poniżej.
      Pierwsze 5 patrząc od lewej robią większość roboty - to ograniczniki momentu obrotowego.

       
      Pierwszy myśl, "kopiuje mapy z T234 na plik T174", 5 minut + 20 kolejnych na zapis i ciągnik odpalił, testy w prawie 5-tonowej bronie talerzowej pokazały efekty. Potem już było tylko lepiej, nie mając programu z T254 ograniczniki zrobiłem przez ekstrapolację.

       
      Po tygodniu na polu wszystko było dobrze i poszliśmy o krok dalej, znowu ekstrapolacja ograniczników o kolejne 70Nm, ale tu już zrobiłem kilka dodatkowych map.
       
      W chwili obecnej ciągnik ma za sobą miesiąc pracy na parametrach około 290PS 1070Nm  (ISO 14396).
      Szczerze powiem, że nie wiem jaki ma to wpływ na zużycie jednostki napędowej. Jedyna awaria to pęknięty spaw na ramie głębosza Lemken.
      Testy z broną talerzową pokazały, że seryjna T174 potrafiła utrzymać prędkość ~8-10km/h, a po tuningu bez problemu 15-16km/h
       
      Zużycie paliwa (l/h) spada sporo, ALE tylko wtedy gdy prędkość z maszyną jest podobna jak do serii - ciągnik pracuje na wyższym biegu i niższych obrotach. Oszczędność paliwa jest też zauważalna przy większej prędkości (l/mth), ale tu wykorzystuje się moc skracając po prostu czas pracy.
       
      Z mojego punktu widzenia: ciągnik jest bardzo dobry pod względem silnika, takie podejście poprzez ograniczanie parametrów kilkoma mapami świadczy o elastycznej jednostce. Dodatkową moc można zrobić bez kombinacji, coś jak VW zrobił w Caddy (samochód użytkowy - nie osobówka) i co robi Cummins (którego silniki uważam za naprawdę dobre).
      Silnik zbudowany z zapasem, teoretycznie powinien długo posłużyć. Dla porównania dodam, że w osobówce wykrzesanie dodatkowych 10-20% mocy w szerokim zakresie obrotów przy sterowniku typu EDC17 to czasem i 50map do zmiany.
       
       
       
       


×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.