Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam takie pytanie, na jakiej zasadzie działa blokada przedniego mostu w 1634, czy po włączeniu przycisku blokady nogą przy gazie blokady tylnego mostu powinien załączyć się także przedni most? mam 1634 97r przedni napęd włączam przy kierownicy, jak wcisnę nogą blokadę tylnego mostu to w przodzie ciągnie mi tylko jedno koło. czy jest możliwe, że nie ma w tym ciągniku blokady przedniego mostu?

Opublikowano

Mam blokade przedniego mostu w 1014 i to nie dziala na zasadzie jak wlaczysz blokade tylu to blokuje przod. Blokada przedniego mostu wlacza sie automatycznie przynajmniej u mnie tak jest

Opublikowano

Włącznik blokady przedniego mostu jest umieszczony pod kabiną w okolicy wyrównywacza hamulców (z prawej strony) podłączone są do niego dwa przewody z których jeden to + a drugi zasila cewkę elektrowłącznika blokady przedniego napędu, elektrowłącznik jest od wewnątrz ramy przy rozruszniku. Włącznik jest połączony z dzwignią od blokady tylnego mostu więc blokują się 4 koła jednocześnie.

Opublikowano (edytowane)

To może u mnie jest zepsuty ten włącznik pod kabiną? Tylne kręcą dwa a przednie jedno... Można jakoś sprawdzić czy aby na pewno on jest przyczyną?

 

A czy możliwe jest żeby 16tka 97r w ogóle nie miała blokady przodu?

Edytowane przez kruszyna877
Opublikowano

Połącz kabelki ze sobą od tego czujnika i wtedy zobacz czy oba koła ciągną, tylko nie skręcaj kołami podczs jazdy żeby mostu nie rozerwało. Sprawć czy poąd dochodzi do tego włącznika.

Opublikowano

Blokada przedniego napedu dziala na elektro magnes. Gdy wlaczasz blokade noga tu przy gazie to pod kabina masz taki czujnik a przy nim blaszke i przy wcisnieciu blokady ta blaszka powinna chyba wcisnac ten guziczek w czujniki i wtedy prad idzie na cewke i masz blokade przedniego mostu. Ja tez mialem problem z blokada to przerobilem i zrobilem na guzik blokade przedniego napedu doprowadzilem przewodu guzik prad i dziala elegancko

Opublikowano

A czy możliwe jest żeby 16tka 97r w ogóle nie miała blokady przodu?

 

Jak do przedniego mostu w miejscu mechanizmu różnicowego wchodzą 2 przewody hydrauliczne do masz blokadę.

Opublikowano

Witam. Przeglądając sobie wieczorkiem katalog części od ursus 1014 z nudów porównywałem sobie części z katalogu zetora głównie 7245. Odkryłem że w przednim napędzie zarówno w ursusie jak i zetorze jest ta sama obudowa mechanizmu różnicowego i te same koła planetarne. I właśnie tu naszła mnie pewna myśl otóż jeśli obudowa i koła planetarne są te same to ciekawe czy blokada typu NOSPIN od zetora nie pasowałaby do ursusa. Pytam z czystej ciekawości może któryś z was coś kombinował w tym kierunku. nr katalogowy dla ursus i zetora dla obudowy mechanizmu to 88.170.999 dla kół planetarnych ursus 3011.2511 dla zetora 3011.2535 ale sprawdziłem w sklepie to to samo link poniżej 

 

tu jest link do katalogu zetora :http://www.agroservishlucin.cz/5211-7745/data/31_2/index.html

 

tu do kół planetarnych : http://agro-kam.pl/pl/p/Ursus-Kolo-planetarne-65630112511,-3011.2511-3011.2535-84.174.031-/3755

 

 

post-19403-0-95723600-1422476962_thumb.jpg

post-19403-0-31724600-1422477001_thumb.jpg

post-19403-0-05478000-1422477020_thumb.jpg

Opublikowano

No tak tak wiem ale wygląda na to ze obudowa mechanizmu różnicowego jest ta sama. Zaciekawilo mnie to bo kiedyś przeglądalem ogłoszenia na olx i jakiś gościu oferował automatyczna blokadę do Zatora 7245 i Ursusa 914 .

Opublikowano

nie tylko w zimie ale cały czas to się sprawdza   kosz to około 1700 pln lub więcej ja juz to mam 2 lata podczas jazdy na wprost nie rozłączy napędu kół choćby jedno było na lodzie a drugie na asfalcie :)

Opublikowano

Ja u siebie w 12245 miałem taką blokadę ale wymieniłem ją na zwykły mechanizm bo były zużyte zęby i ciągnęło tylko jedno koło, no i w ogóle  było ciężej skręcać.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v