Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Olej
Wuwo1    0

Witam  cieknie mi olej z dolnej klapy można ja odkręcić i uszczelnić ? 

post-187198-0-92389400-1462476413_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
olkosio    18

tak, można odkręcić i na silikon. Zobacz przy okazji czy nie ma żadnych części? np jeśli nie masz ręcznego to może być tarczka w kawałkach. tylko olej spuść zanim odkręcisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lukbold    485

przełączanie A/B już zrobiłes? Przypomniał mi się podobny przypadek: Pokrywa skrzyni biegów przy montażu opadła na śrubach przez co ten wałek który wchodzi przez pokrywe do skrzyni biegów nie mógł przy przełączaniu A/B wejść na swoje miejsce (w takie wyżłobienie na widełkach A/B) co jest swego rodzaju blokadą przed włączeniem przód/tył gdy nie zazębi A/B. W każdym razie ja przy montażu pokrywe łapie na śrubach i pcham ku górze a potem dokręcam. Być może powinny być w pokrywie kołki ustalające ale u mnie ich nie ma i nie było a te 1 czy 2mm które pokrywa ma luzu na śrubach u mnie powodowało problemy z właczaniem zdaje sie B

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wuwo1    0

błota nie lubię na ciągniku to odpada 1 opcja :) nie zrobiłem a/b jak robię odp na forum dziś  powróciłem i a kuku kaluża  .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    139

Wyciek to mi wygląda na wałku a nie pokrywie. Prawdopodobnie jest luz na łożyskach stożkowych i wałek nie jest sztywno tylko ma boczny luz. Napraw to bo pierwsze w kolejce do rozwalenia są pierścionki na wałku i tulejka z nimi współpracująca a to parę stówek będzie kosztować,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    139

Wyciek to mi wygląda na wałku a nie pokrywie. Prawdopodobnie jest luz na łożyskach stożkowych i wałek nie jest sztywno tylko ma boczny luz. Napraw to bo pierwsze w kolejce do rozwalenia są pierścionki na wałku i tulejka z nimi współpracująca a to parę stówek będzie kosztować,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    485

a to TY sobie zdiagnozowac takiej pierdoły nie potrafisz? luz jest? w jakim stanie wałek? no chyba tyle mogłes popatrzeć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    139

To jak ty to naprawiałeś? Trza było za wałek mocno poruszać i sprawdzić czy jest wyczuwalny luz. Łożyska są stożkowe i luz na nich się kasuje tą pokrywą (podkładkami dystansowymi przy niej) w której jest zimering i którą wyjmowałeś. 

Uwierz mi, luz na wałku jest dużo bardziej szkodliwy od wycieku, choć wyciek jest dlatego że wałek ma luz a nie uszczelniacz zużyty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez RybbA1999
      Witam,mam problem otóż po wymianie tarcz i oringów na tłokach hamulcowych nie podaje oleju na pompki hamulcowe czytałem że przyczyną tego może być zapowietrzona pompa więc moje pytanie brzmi w którym miejscu się ją odpowietrza? 

    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. 
      Panowie chciałbym się dowiedzieć jakie objawy by były jak by był zapłon za próżny a jakie jak by był za wcześny. Bo ciągnik strasznie ciężko pali i właśnie myślę że jest coś z zapłonem. 
    • Przez Maju3060
      Witam was jeśli są takie tematy to przekierować A moje pytanie do was takie że zatarł nam się elektrozawór od stopu wałka i pytanie do was takie dlaczego on się zatarł jest cały czas wciśnięty i nie ruszy go i jeszcze spytam od czego mogła pęknąć CEWKA 🤐
    • Przez RafaKluczyski
      Witam. Mam taki problem, a mianowicie po wymianie pompy wody przestało działać ogrzewanie. Szukałem na forum i się doczytałem, że trzeba gazować i powinno się samo odpowietrzyć. Dzisiaj próbowałem i przewód jeden zaczął robić się gorący. Wszedłem na dach, otworzyłem przednią pokrywę i też jeden normalnie zaczął się robić gorący, a drugi po pewnym czasie lekko ciepły. Wszedłem do kabiny i dziwnie, bo raz dmuchało ciepłym raz zimnym, znowu ciepłym i zimnym. Co może być? Miał ktoś taki lub podobny problem? Dzięki z góry za pomoc
    • Przez Peron
      Witam.
       
      Czy ktoś może się orientuje, jakie są kolory farb do poszczególnych modeli? W internecie pełno farb, ale nie jest opisane, na co która jest stosowana i cieżko  coś dobrać.
      Potrzebuję farbę na felgi do serii 3080. Teraz są pomalowane na szaro, ale spod farby wygląda szary, ale lekko metalizowany. 
      W internecie znalazłem opinię, że na felgi ma być krzemowa szarość, ale sam już nie wiem, bo wydaje mi się za ciemna. 
      Ma ktoś praktykę w tym temacie?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.