Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Olej
Wuwo1    0

Witam  cieknie mi olej z dolnej klapy można ja odkręcić i uszczelnić ? 

post-187198-0-92389400-1462476413_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
olkosio    19

tak, można odkręcić i na silikon. Zobacz przy okazji czy nie ma żadnych części? np jeśli nie masz ręcznego to może być tarczka w kawałkach. tylko olej spuść zanim odkręcisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lukbold    522

przełączanie A/B już zrobiłes? Przypomniał mi się podobny przypadek: Pokrywa skrzyni biegów przy montażu opadła na śrubach przez co ten wałek który wchodzi przez pokrywe do skrzyni biegów nie mógł przy przełączaniu A/B wejść na swoje miejsce (w takie wyżłobienie na widełkach A/B) co jest swego rodzaju blokadą przed włączeniem przód/tył gdy nie zazębi A/B. W każdym razie ja przy montażu pokrywe łapie na śrubach i pcham ku górze a potem dokręcam. Być może powinny być w pokrywie kołki ustalające ale u mnie ich nie ma i nie było a te 1 czy 2mm które pokrywa ma luzu na śrubach u mnie powodowało problemy z właczaniem zdaje sie B

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wuwo1    0

błota nie lubię na ciągniku to odpada 1 opcja :) nie zrobiłem a/b jak robię odp na forum dziś  powróciłem i a kuku kaluża  .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    140

Wyciek to mi wygląda na wałku a nie pokrywie. Prawdopodobnie jest luz na łożyskach stożkowych i wałek nie jest sztywno tylko ma boczny luz. Napraw to bo pierwsze w kolejce do rozwalenia są pierścionki na wałku i tulejka z nimi współpracująca a to parę stówek będzie kosztować,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    140

Wyciek to mi wygląda na wałku a nie pokrywie. Prawdopodobnie jest luz na łożyskach stożkowych i wałek nie jest sztywno tylko ma boczny luz. Napraw to bo pierwsze w kolejce do rozwalenia są pierścionki na wałku i tulejka z nimi współpracująca a to parę stówek będzie kosztować,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    522

a to TY sobie zdiagnozowac takiej pierdoły nie potrafisz? luz jest? w jakim stanie wałek? no chyba tyle mogłes popatrzeć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    140

To jak ty to naprawiałeś? Trza było za wałek mocno poruszać i sprawdzić czy jest wyczuwalny luz. Łożyska są stożkowe i luz na nich się kasuje tą pokrywą (podkładkami dystansowymi przy niej) w której jest zimering i którą wyjmowałeś. 

Uwierz mi, luz na wałku jest dużo bardziej szkodliwy od wycieku, choć wyciek jest dlatego że wałek ma luz a nie uszczelniacz zużyty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Scoti
      Witam wymieniłem sprzęgło w moim mf tarczki od napedu no i chyba tyle a teraz problem który mam to ze sie zapowietrza troche popracował w polu i znów nie ciągnął jak odpowietrzyłem to ciągnął więc gdzie moze łapać powietrze jakieś rady ?
    • Przez Scoti
      Witam mam problem ze skrzynia a mianowicie rozbierałem dekiel skrzyni bo troche ciekł uszczelniłem i złożyłem jak odpaliłem to biegi na zakresie B były na odwrót a na A dobrze czyli jak włączałem bieg do przodu na B to jechał do tyłu a jak R to do przodu co mogłem źle złożyć ? prosze o szybką pomoc dzieki
    • Przez ogrodniczek39
      Witam Forumowiczów ,
      Czy ktoś może pomóc i podać sprawdzony kontakt gdzie mogę zakupić nowy wałek atakujący do przedniego napędu dla Ciągnika 3115 ?
      Są ogłoszenia na internecie ale nie chcę wydawać pieniędzy na marne . 
      Awaria była w ubiegłym roku , lecz postanowiliśmy zregenerować wałek . Ciągnik przepracował może 10 Ha i problem nadal wystąpił .   
       




    • Przez Diabel1
      Witam mam problem ze sprzęgłem w moim maseyu. Jak się olej zrobi ciepły sprzęgło zaczyna nierówno brać to znaczy na wolnych obrotach robi się problem z ruszeniem. Zdarza się że pedał sorzęgła zwolnisz a ciągnik nadal stoi.Słabnie taż wspomaganie. Myślałem że to pompa,wymieniłem pompe, filtry , olej , i było troszke lepiej przez dwa dni i sytuacia wróciła.prosze o jakieś rady , wskazówki co robić.
    • Przez Rider
      Witam, po uruchomieniu ciągnika miga kontrolka WOM, wałek się nie uruchamia, półbiegi nie działają, napęd, blokada też. Hydraulika i podnośnik działa normalnie.
      Naciskając pedał sprzęgła normalnie zaświeca się kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni  (po uruchomieniu normalnie gaśnie) oraz kontrolki żółw/zając te od półbiegów - rozumiem ze zasilanie Autotronic jest. 
      Na uruchomionym silniku wałkiem da się kręcić
      Monitor na słupku nie działa
      Gasząc silnik kontrolka WOM gaśnie.
      Oporność na czujniku WOM (z tłu przy siłowniku ) oraz na pompie olejowej (przy filtrze hydr.) ok 450 Ohm - wg instrukcji ok, kręcąc ręką wom-em wartość się zmienia więc przypuszczam, że te czujniki są ok.
      Podpinając zasilanie bezpośrednio z akumulatora do cewki WOM - wałek startuje, do cewki hamulca WOM - hamulec blokuje wałek.
      Wersja komputera - Autotronic II
      Pytanie co może być przyczyną migającej kontrolki WOM?
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.