Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem z 6270 na zimnym silniku rewwers dziala znakomicie lecz gdy popracuje nim w polu 2 godzinki to gdy zmieniam jego położenie przód tyl to wcale nie reaguje , tylko zapala się wykrzyknik. co z tym fantem zrobić proszę o jakieś podpowiedzi z góry dziękuję ;)

Opublikowano

Najlepiej podpiąć kompa ale jesli odp na 2 pytania to może uda sie coś wywróżyć  a wiec 

1 wykrzyknik swieci , miga czy szybko miga 

2 jak zachowuje się brzęczyk 

 

 

Opublikowano

Masz wersje z automatyką półbiegów czy nie? I co wyświetlają strzałki kierunku jazdy po wystąpieniu problemu? Czy w ogole w tym momencie zaswieca sie tylko wykrzyknik czy i kontrolka cisnienia oleju 17bar lub zapchania filtra?

Opublikowano

kurde jaki rewers to nie wiem , bo niedawno kupiliśmy... wykrzyknik tylko świeci i nic nie słychać żeby brzeczalo
nie no bez automatyki. wyswietla się strzalka ale zaraz gaśnie i zapala sir wykrzyknik

Opublikowano

Witam, mam podobny problem,  nawet dokładnie taki sam, wykrzyknik zapala się przy przedłożeniu łopatki np. z przodu na tym, jak dam na neutralny to ginie, po kilkukrotnym przełożeniu ciągnik rusza,  inne kontrolki mi się nie świecą, jedynie ta, i też nie bardzo mogę wyszukać  co ona oznacza,  w skrzyni mam zalany fusch 10w 40 stan  ciągle kontroluje i się zgadza, filtry wymienieone wszytkie na nowe, ciągnik  nabyłem nie  dawno i jak był stary olej to nie pracowałem nic, więc na zimnym też  chodziło mi elegancko,  może ktoś  zna przyczynę   tego stanu i potrafi pomóc ?

Opublikowano (edytowane)
Dnia 18.04.2018 o 15:44, felekIII napisał:

Witam, mam podobny problem,  nawet dokładnie taki sam, wykrzyknik zapala się przy przedłożeniu łopatki np. z przodu na tym, jak dam na neutralny to ginie, po kilkukrotnym przełożeniu ciągnik rusza,  inne kontrolki mi się nie świecą, jedynie ta, i też nie bardzo mogę wyszukać  co ona oznacza,  w skrzyni mam zalany fusch 10w 40 stan  ciągle kontroluje i się zgadza, filtry wymienieone wszytkie na nowe, ciągnik  nabyłem nie  dawno i jak był stary olej to nie pracowałem nic, więc na zimnym też  chodziło mi elegancko,  może ktoś  zna przyczynę   tego stanu i potrafi pomóc ?

Miałem takie same objawy, po przełączeniu do przodu lub tyłu gasły strzałki i zapalał się wykrzyknik. Okazało się ze zepsuł się czujnik na sprzęgle, Nr katalogowy czujnika 3778375M2. U siebie zamiast wymiany, rozciąłem przewód i połączyłem przewody i problem zniknął

Edytowane przez marcin2303

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Cassius
      Witam. Po odpalniu z rury wydechowej wydobywaja sie ogromne ilosci bialego dymu, gdy silnik troche sie nagrzeje to na wolnych obrotach dym znika jednak gdy dodam gazu to znowu bialy dym leci cala rura jak z parowozu. Moze ktos podpowie gdzie szukac przyczyny? Dodam ze płynu chlodniczego nie ubywa i oleju nie bierze. Ciagnik to MF 8270 z silnikiem Valmet 280km. Dodaje link do filmiku z pracy silnika. 
       
    • Przez kostek
      Dzisiaj z wujkiem jedziemy do korbanków po nowy traktor MF 5465 jest jakiś uzytkownik takiego traktoru dodam ze ma skrzynie dyna 4 są jakos mocno awaryjne????
    • Przez włodek
      Witam Państwa
      Chciałbym zasięgnąć od Was opinii na temat wspomnianych w tytule modeli ciągnika Massey ferguson. Nie mam to jakichś konkretnych predyspozycji że musi być to model 6120 albo 6130. Oba te modele będą w pełni wystarczające mocowo dla mnie a o decyzji czy będzie to 6120 czy 6130, zadecyduje stan konkretnego egzemplarza. Czy są na forum użytkownicy któregoś z tych modeli i mogą wypowiedzieć się w kilku słowach na ich temat? O silnik się nie obawiam bo to raczej dobre jednostki jak się o nie odpowiednio dba. Bardziej martwię się skrzynią i mostem. Jak to z Waszej perspektywy wygląda? Na co warto zwrócić szczególną uwagę przy zakupie tego ciągnika? A może któryś z tych modeli będzie mniej awaryjny? Z tego co patrzyłem to 6130 ma 4 półbiegi na każdym biegu a 6120 ma ich 2. Chyba najbezpieczniej jakby ich nie było w ogóle tak jak np w starszych modelach 3050/3060 gdzie były dostępne skrzynie 16/16 w pełni mechaniczne. No niestety w nowszych modelach chyba już takiej opcji nie ma. Czy te półbiegi pod obciążeniem sprawiają dużo kłopotu? Ciągnik nie będzie pracował na wielkim areale. Około 20ha i zastąpi wysłużonego już ursusa 912. Oczywiście MF będzie miał napęd na przód czego w 912 nie mam. Tu bardziej chodzi o poprawę komfortu na stare lata. Czekam zatem na Wasze komentarze i zapraszam do dyskusji. 
    • Przez tomaho
      Witam? warto kupić ten model za około 70 tys. Przebieg na zegarze około 5 tys. Trzyma się kupy. Revers i półbiwg nie szarpie.
    • Przez szymi4512
      Witam, mam problem z MF 5435 ze skrzynią Dynashift, otóż coś trzyma(wyhamowuje) ciągnik. Podczas jazdy gdy wcisnę sprzęgło czy też ustawie rewers w pozycji neutralnej ciągnik zwalnia i czuć, że coś go trzyma po zatrzymaniu się. Nie wiem jak to dokładnie wytłumaczyć, mam nadzieję, że rozumiecie o co chodzi. W czym może być problem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v