Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam kilka pytań odnośnie Agrotrona k110 lub całęjk serii. Otóż mam problem dotyczący skrzyni biegów. Ciągnik zaczął szarpać na najniższym półbiegu L. Okazało się że walnięte jest łożysko w skrzyni. Serwis rozebrał, a tak okazało się że praktycznie cała skrzynia jest rozwalona. Remont około 20tys netto. Czy to norma w tej serii ? Przy tak niskim przebiegu? Oleje wymieniane co 500mth,zadbany, wszystko na czas a tu lipa. Czy producent o tym wie? czy nie powinien zrobić akcji serwisowych? jak sądzicie? Teraz mam zamiar( w sumie to chyba miałem zamiar) kupić ciągnik  100KM serii 5g z turem, ale padł blady strach i nie wiem czy dalej ufać marce. 

Wycena mnie rozwaliła. A co gorsza jak poczytałem troche to okazuje się że mechanicy często robią skrzynie w nich ze względu na słabe łożyska i wymieniają je na jakieś japońskie !!!

Czy warto próbować kontaktu z SDF POLSKA ? może jakiś rabat dadzą na części, bo według mnie to lekka przesada przy tym przebiegu !!

Opublikowano

Możesz się prawdopodobnie powołać na prawa konsumenta( tzw. Ukryta wada). Najlepiej zabrać kilku takich użytkowników.
Ją bym pytał wszędzie po serwisach gdzie się da. Co do serwisu to oni raczej wymieniają cały zespół a nie poszczególne elementy. Więc stąd ta cena

Opublikowano (edytowane)

Nie chcem robić problemu w serwisie, napisałem pismo do SDF w Lublinie - tam jest siedziba na PL z prośbą o udzielenie rabatu czy specjalnej zniżki na części, może to pomoże. Serwis wymienia 2 wałki w koszami sprzęgłowymi, łożysko się rozsypało i po godzinie pracy takie uszkodzenia !!!  Masakra. 

Edytowane przez vdan
Opublikowano

Co do serwisu to nie mam zastrzeżeń, martwię się o to że znowu po 2500mth może się pojawić podobny problem. Producent wiedział o  wadliwych łożyskach a sprzedawał dalej te ciągniki. Teraz planuje zakup 100KM DF serii 5 z turem i zaczynam się zastanawiać.Serwis twierdzi że nie ma już problemów tego typu. Pismo z prośbą do szefostwa SDF PL wysłane, jak pomogą w naprawie to im się odwdzięcze z zakupach, jeżeli nie to ....., ale warto próbować.  Tak czy inaczej dam znać jak to się dalej potoczy. Przestrzegam tylko użytkowników tej serii ciągników- jeżeli macie jakieś zastrzeżenia co do pracy skrzyni( drgania, szarpanie na biegu całego ciągnika, wyskakujące biegi) od razu do serwisu - ja jeździłem ciągnikiem z usterką przez kilka godzin w polu z siewnikiem i rozwaliłem skrzynię.Nie miałem pojęcia o rozmiarach usterki.

Opublikowano

kolego vdan, również mam problem z agrotronem k 110, przy 2200 mth poszło właśnie to łożysko o którym pisałeś, naprawa odbyła się w serwisie u dilera u którego kupowałem ciągnik, teraz stukneło 3000 mth i znowu jest to samo, prawdopdobnie też to łożysko, w przypadku pierwszej awarii jak i drugiej objawem jest samoczynna zmiana półbiegów na biegach polowych, przynajmniej u mnie tak jest.

Opublikowano

masakra, wymienili same łożysko? ile zapłaciłeś? nie dali na to gwarancji? u mnie wyskakiwały i strasznie szarpał na L, gdzie masz serwis? 

Opublikowano

tak wymieniali same łożysko, dali gwarancje ale tylko na rok, a minęło już dwa lata, serwis mam w agro rolnik śniadowo, zapłaciłem z wymianą oleju i filtrów w skrzyni ok 4500.

Opublikowano

Ja nie miałem takiego szczęścia u mnie łożysko narozrabiało że 20tyś z kieszeni . Szumu narazie nie robię, napisałem pisemko i czekam co odpowiedzą, jeżeli nie dostanę na części min. 15% rabatu to ich tak będe obsmarowywał na każdym kroku że im sprzedaż spadnie, ja zawzięty jestem. A to nie są grosze, to sporo kasy. Wstyd że wiedzą a nie zrobią z tym porządku. 

Opublikowano

Czekam na odp. z SDF Polska, chyba jeszcze do fabryki napisze, a co mi szkodzi. Niech odpowaidają za swoje buble. Dzisiaj kolo z Lublina mi przez telefon powiedział że jest szansa żeby się z częściami w 9 tyś zamknąć - to 5tyś taniej od wyceny - widocznie po kosztach bym miał części. Ale jeszcze nic pewnego. Dam znać

Opublikowano

Ja mam 2k mth i nic ze skrzynią się nie dzieje lecz zacząłem się martwić gdy to czytam. To psuje się nagle czy są jakieś objawy?ps mój df zacza dymic wiecie może czego to jest przyczyną? I jak sprawdzić te pompowtryski?

Opublikowano

 Witam wszystkich chyba mam ten sam [problem tylko z Lamborghini R 4 110 od jakiegoś czasu słychać jak sie jedzie takie "pukanie tyrkotanie" puka caly czas jednakowo nie zależnie jak się szybko jedzie , przebieg ma ok 2500mtg

Opublikowano

U mnie była a Nie szczelność pomiędzy obudowa filtra powietrza a odsysaczem kurzu i od nowości ssał lewe powietrze... Ale traktor za stary na jakiekolwiek reklamację... Chcieli jedynie dać rabat na części

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez hiper81
      mam problem z prawidłowym pomiarem temperatury oleju w silniku. Wskaźnik się ustawił na MAX... wymieniłem czujnik, i mam wrażenie że odczyty nie są prawidłowe bo dość szybko licznik zaczyna wskazywać maksymalną temperaturę. Szukam przyczyny dalej... 
      Rezystancja czujnika rozpoczyna się na pokojowej temperaturze od ok 1,8 kOhm i leci w "dół" w miarę ogrzewania czujnika. 
      Czujnik uszkodzony ma rezystancje w temperaturze pokojowej ok 7,5 kOhm - zakładam że uległ uszkodzeniu skoro nowy ma niższą. 
      ALE.. 
      w liczniku wymieniałem również żarówkę od kontrolki i musiałem go zdemontować i otworzyć - na jego płytce jest przełącznik nie dostępny bez rozebrania - ale nie ma opisu od czego on jest - to jest jedyny przełącznik na tej płytce elektronicznej licznika. 
      Macie może wiedzę co to? 
       
      Nie zrobiłem zdjęcia - ale rozbiorę ponownie i zrobię fotkę, na ten moment pokazuje tylko jaki to typ licznika (znalazłem w necie wygląd) - ale mój ma "nie cyfrowy" wskaźnik motogodzin reszta wygląda tak samo. 
      https://pl.aliexpress.com/item/1005004460813453.html
       
       
       
       
       
       
    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v