Skocz do zawartości
vdan

DF k110 remont skrzyni biegów 2500mth

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Remont
vdan    5

Witam.

Mam kilka pytań odnośnie Agrotrona k110 lub całęjk serii. Otóż mam problem dotyczący skrzyni biegów. Ciągnik zaczął szarpać na najniższym półbiegu L. Okazało się że walnięte jest łożysko w skrzyni. Serwis rozebrał, a tak okazało się że praktycznie cała skrzynia jest rozwalona. Remont około 20tys netto. Czy to norma w tej serii ? Przy tak niskim przebiegu? Oleje wymieniane co 500mth,zadbany, wszystko na czas a tu lipa. Czy producent o tym wie? czy nie powinien zrobić akcji serwisowych? jak sądzicie? Teraz mam zamiar( w sumie to chyba miałem zamiar) kupić ciągnik  100KM serii 5g z turem, ale padł blady strach i nie wiem czy dalej ufać marce. 

Wycena mnie rozwaliła. A co gorsza jak poczytałem troche to okazuje się że mechanicy często robią skrzynie w nich ze względu na słabe łożyska i wymieniają je na jakieś japońskie !!!

Czy warto próbować kontaktu z SDF POLSKA ? może jakiś rabat dadzą na części, bo według mnie to lekka przesada przy tym przebiegu !!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetores    16

Możesz się prawdopodobnie powołać na prawa konsumenta( tzw. Ukryta wada). Najlepiej zabrać kilku takich użytkowników.
Ją bym pytał wszędzie po serwisach gdzie się da. Co do serwisu to oni raczej wymieniają cały zespół a nie poszczególne elementy. Więc stąd ta cena


Zetor 7540
Zetor 5320
Ursus C330-M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vdan    5

Nie chcem robić problemu w serwisie, napisałem pismo do SDF w Lublinie - tam jest siedziba na PL z prośbą o udzielenie rabatu czy specjalnej zniżki na części, może to pomoże. Serwis wymienia 2 wałki w koszami sprzęgłowymi, łożysko się rozsypało i po godzinie pracy takie uszkodzenia !!!  Masakra. 

Edytowano przez vdan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Vhalior2    35

jak to nie chcesz robić problemu? przecież to są twoje pieniądze a serwis jest od tego żeby wszystkie usterki usunąć to oni są,dla ciebie a nie ty dla serwisu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetores    16

Jak 20 tys dla cb jest bez znaczenia to nie musisz się kłócić


Zetor 7540
Zetor 5320
Ursus C330-M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pomykala19    0

powiem tak DF jest ciężki w naprawach w ramach jakiegoś honoru. bynajmniej ja miałem problemy na gwarancji. ale dużo zależy od dealera

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vdan    5

Co do serwisu to nie mam zastrzeżeń, martwię się o to że znowu po 2500mth może się pojawić podobny problem. Producent wiedział o  wadliwych łożyskach a sprzedawał dalej te ciągniki. Teraz planuje zakup 100KM DF serii 5 z turem i zaczynam się zastanawiać.Serwis twierdzi że nie ma już problemów tego typu. Pismo z prośbą do szefostwa SDF PL wysłane, jak pomogą w naprawie to im się odwdzięcze z zakupach, jeżeli nie to ....., ale warto próbować.  Tak czy inaczej dam znać jak to się dalej potoczy. Przestrzegam tylko użytkowników tej serii ciągników- jeżeli macie jakieś zastrzeżenia co do pracy skrzyni( drgania, szarpanie na biegu całego ciągnika, wyskakujące biegi) od razu do serwisu - ja jeździłem ciągnikiem z usterką przez kilka godzin w polu z siewnikiem i rozwaliłem skrzynię.Nie miałem pojęcia o rozmiarach usterki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ford1    3

kolego vdan, również mam problem z agrotronem k 110, przy 2200 mth poszło właśnie to łożysko o którym pisałeś, naprawa odbyła się w serwisie u dilera u którego kupowałem ciągnik, teraz stukneło 3000 mth i znowu jest to samo, prawdopdobnie też to łożysko, w przypadku pierwszej awarii jak i drugiej objawem jest samoczynna zmiana półbiegów na biegach polowych, przynajmniej u mnie tak jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vdan    5

masakra, wymienili same łożysko? ile zapłaciłeś? nie dali na to gwarancji? u mnie wyskakiwały i strasznie szarpał na L, gdzie masz serwis? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ford1    3

tak wymieniali same łożysko, dali gwarancje ale tylko na rok, a minęło już dwa lata, serwis mam w agro rolnik śniadowo, zapłaciłem z wymianą oleju i filtrów w skrzyni ok 4500.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vdan    5

Ja nie miałem takiego szczęścia u mnie łożysko narozrabiało że 20tyś z kieszeni . Szumu narazie nie robię, napisałem pisemko i czekam co odpowiedzą, jeżeli nie dostanę na części min. 15% rabatu to ich tak będe obsmarowywał na każdym kroku że im sprzedaż spadnie, ja zawzięty jestem. A to nie są grosze, to sporo kasy. Wstyd że wiedzą a nie zrobią z tym porządku. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ford1    3

opisz dokładnie co sie dzieje w ciągniku,jakieś kody błędów Ci się wyświetlają? z którego roku ciągnik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vdan    5

Czekam na odp. z SDF Polska, chyba jeszcze do fabryki napisze, a co mi szkodzi. Niech odpowaidają za swoje buble. Dzisiaj kolo z Lublina mi przez telefon powiedział że jest szansa żeby się z częściami w 9 tyś zamknąć - to 5tyś taniej od wyceny - widocznie po kosztach bym miał części. Ale jeszcze nic pewnego. Dam znać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
k110    6

Ja mam 2k mth i nic ze skrzynią się nie dzieje lecz zacząłem się martwić gdy to czytam. To psuje się nagle czy są jakieś objawy?ps mój df zacza dymic wiecie może czego to jest przyczyną? I jak sprawdzić te pompowtryski?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    238

Dla pocieszenia nie tylko DF padają.

Teściu w tamtym tygodniu był na serwisie JD i stał taki 100 km JD z  przebiegiem 1500h z skrzynią w  mak rozsypaną.Tryby były zmielone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlody9    0

 Witam wszystkich chyba mam ten sam [problem tylko z Lamborghini R 4 110 od jakiegoś czasu słychać jak sie jedzie takie "pukanie tyrkotanie" puka caly czas jednakowo nie zależnie jak się szybko jedzie , przebieg ma ok 2500mtg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
k110    6

U mnie była a Nie szczelność pomiędzy obudowa filtra powietrza a odsysaczem kurzu i od nowości ssał lewe powietrze... Ale traktor za stary na jakiekolwiek reklamację... Chcieli jedynie dać rabat na części

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez cichy5540
      Witam kolegów ! Mam Problem z pracą klimatyzacji w Deutz k110 mianowicie: ciągnik ma 11 lat , skończyły sie wiatraczki od nawiewu klimatyzacji (te na tylnej górnej części kabiny), zamówiłem nowe, i przy okazji również osuszacz, w servisie klimatyzacji podłączyli ciągnik pod maszyne , sprawdzili szczelnoś itd wszystko ok. zzadzwoniłem do delera zapytałem o iloś czynnika i oleju  (1600g czynnika + 210 g oleju), klimatyzacja została nabita, ciągnik został odpalony i ....nastąpił problem bo zaczeła się grzac chłodnica i osuszacz , ciśnienie ciśnienie klimatyzacji zaczeło wzrastac na wolnych obrotach do ponad 30 bar, i nawet nie rozłanczało sprężarki a w  kabinie ledwo co chłodziło, Zaczeliśmy sprawdzac z mniejszą ilością czynnika ,czujniki też są sprawne i nic  .... czy ktoś miał taką przypadłoś? 
    • Przez NakaHead
      Witam  mam pytanie odnośnie ciągnika jakim jest deutz d6206  a pytanie jest następujące są jakieś strony z częściami do tego traktora ? głownie chodzi mi o przekładnie a jeszcze dokładniej o przesówke reduktora  .
      Wrazie braku takiej strony to są morze inne traktory z których by można było przełożyć ?  np inne modele seri d   
      z góry dziękuje za pomoc .
      Deutz D6206  rok 81  szkrzynia 12    4-4-4
    • Przez ARTURO04
      Witam szukałem na forum ale nic nie odnalazłem, na temat mojej awarii, a mianowicie problem w moim Samie explorer 2 90t 99r polega na tym, że nie chce odłączać się przód cały czas jeździ z napędem sprawdziłem cewkę elektrozawór wszystko działa zawór wyczyszczony złożone i dalej to samo.Dodam jeszcze że po zgaszeniu po jakiś 10 sekundach zapala się kontrolka od przodka i przy tym słychać cyknięcie czujnika przedniego napędu, po odpaleniu natychmiast gaśnie. Zatem postanowiłem odkręcić przewód ten zasilający od załączania napędu przy moście że może tłok się zaciął i okazało się że brak oleju w przewodzie odpaliłem sama i zacząłem włączać i wyłączać napęd i nic nawet kropla oleju nie poleciała, ale przypadkiem włączyłem blokadę kół i wówczas olej zaczął się lać, dodam że przy tym się okazało że blokada tylnego mostu też jest cały czas włączona. Czy ktoś z was zetknoł się z takimi czarami?
    • Przez tepe71
      Witam
      Jestem świeżo upieczonym właścicielem agrotrona 6.30tt. Usterka jaka się objawiła po rozgrzaniu hydrauliki to blokujące się hamulce. Po wdepnięciu pedał hamulca odbija normalnie ale koła hamowane są w dalszym ciągu. Towarzyszy temu "cykanie" w bloku hydrauliki. Tak jak by zawór na przemian robił i odpuszczał ciśnienie, jednocześnie olej bardzo się rozgrzewa. Po wyłączeniu silnika hamulce odpuszczają, a po krótkotrwałym odczekaniu można kontynuować jazdę ale tylko do momentu kolejnego naciśnięcia pedału hamulca, po którym następuje znów blokada. Problem nie ma miejsca gdy olej  jest jeszcze zimny. Dodam, że sam hamulec zachowuje się niestandardowo. Nie ma możliwości płynnego zwiększania siły hamowania, a tylko całkowite i nagłe zablokowanie kół na końcu skoku pedału. Olej wraz z filtrami wymieniłem po tym jak okazało się że stary wymieszany był z wodą.
      Pozdrawiam i z góry dziękuje za jakiekolwiek rady.   
    • Przez zacx18
      Witam  mam problem z rozłączaniem się rewersu elektrohydraulicznego   w ciągniku DF Agroplus 100  (skrzynia bez półbiegów). Rewers rozłącza się gdy obroty silnika spadną poniżej 800 obrotów powyżej 800 działa i nie ma  znaczenia czy olej jest ciepły czy zimny    . Gdy rozłączy  się rewers  wyrzuca błąd   w postaci migającej lampki  (jedno błyśnięcie długie , cztery krótkie )
      Czy może być to wina pompy hydraulicznej ? czy coś innego ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.