Skocz do zawartości

Wał korbowy Władymirec T-25 (T-25a)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 Witam, jestem tutaj nowy i chciałbym prosić o pomoc. Dostałem wyzwanie znalezienia wału korbowego do Władymirec T-25a. Powiedziano mi że ma być do T-25a (Nie wiem jaka jest różnica miedzy T-25 a T-25a) I tutaj mam prośbę do Was jaki i gdzie go kupić. Bo na temat ciągników to jestem zielony. Pozdrawiam.

Opublikowano

A ,A2,A3 to są modele kabin, wał ja polece z tyczyna . Ale nie rób szlifu starego bo jak był u mnie szlif to rok gwarancji było a wytrzymał 3 miesiące.

Opublikowano

Witam wszystkich a kołki też są różnej średnicy czy przy M12 i M14 kołki są takie same? Podobno można zastosować szpilki i nakrętki zamiast śrub żeby zrobić przejscie z M14 na M12 dobrze mówię?

Opublikowano

Odkopię temat  ze  wględu na ważną informację,na forum nikt o tym nie pisał; 

 

Witam  wały korbowe szlifuje się jak najbardziej i chodzą latami- tylko  tutaj wychodzi brak wiedzy. Bardzo ważne;

WAŁY KORBOWE WYCHODZIŁY  4 RODZAJE FABRYCZNYCH

2 WYMIARY CZOPÓW GŁOWNYCH

2 WYMIARY CZOPÓW KORBOWYCH

co daje nam  4 kombinacje wałow nominalnych fabrycznych (np.czopy gł.1nominał.czopy korbowe 2.nominał;lub czop gł.1 nominał,czop korbowy 1 nominał,)

NA KAŻDYM WALE BYŁO WYBITE OZNACZENIE WAŁU np.  ruskie sz x lub sz w   .( konkretnie nie pamiętam oznaczeń)

 

co to oznaczało  --  po zrobieniu szlifu   wału mogło być tak że kupowaliśmy panewki nominalne główne i korbowe w 2 nominale-- dlatego że wał był  w  1  nominale.

I DALEJ MIELIŚMY WAŁ NOMINAŁ.

 

Zdażało sie ze ktoś kupował nowy wał i kupował komplet panewek a wał ukręcało lub nie było ciśnienia odpowiedniego.

Dlatego że panewki gł.były w 2 nominale ,a korbowe w 1 nominale,a klient kupował w jednym wymiarze.(osobiście znam przypadek ukręcenia nowego wału)

 

 

Z KĄD TO WIEM bo miałem zeskanowaną książkę -instukcję napraw do t-25 i tam były oznaczenia nominalne tych wałów

ja miałem to szczęście że mój wał miał  w 1 nominale  czopy korbowe i główne   , to szlif zrobiony na 2 nominał, traktor jeżdzi po szlifie jakieś 16 lat.

 

Opublikowano

Wklej zdjęcie z tej instrukcji bo nigdy o czymś takim nie słyszałem a przez ręce przeszło tego od groma. Jeśli chodzi w ogóle o wały w ruskich maszynach to tam normalnie szlif jest co 0,5 mm a nie 0.25 mm. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v