Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam problem w jd 6830 nie rozłącza się przedni napęd, ani nie wyłącza się blokada. Nie świeci też kontrolka od napędu i blokady. Przyczyna gdzieś w elektryce, jakieś połączenie?

  • Confused 1
Opublikowano

Problem rozwiązany. Faktycznie był to bezpiecznik, ale nie ten który obstawiałem.

Jeszcze jedna sprawa. Nie ma w ogóle kontrolki od napędu. Co to może być? Żarówka?

Opublikowano

panowie ja mam podobny problem z niewyłączającym się napędem.Miałem spalony bezpiecznik ale jak zakładam nowy 10a to wywala mi 30a od całej elektroniki, czyli silnik chodzi a ciągnik nie jedzie.

Opublikowano

No widzisz, to jest coś czego nie jesteś w stanie sobie nawet wyobrazić i dlatego nigdy też nie zrozumiesz. Ale dla zobrazowania podam Ci prościej, jeden chodzi w butach i jak mu się przetrą to niesie do szewca albo kupuje nowe a inny w gumowcach i jak mu się dziura zrobi to ściąga i zapirdala na boso.

Opublikowano

wracając do tematu tych bezpieczników w tych ciągnikach przeciera się instalacja z prawej strony za słupkiem i będzie paliło bezpieczniki, zacznie się świecić napęd , wałek, ciągnik będzie odpalal ale nie pójdzie . Najlepiej jest to zobaczyć wcześniej niż później kleic kable . ja tak miałem niedawno wiec wiem.
mogę wysłać zdj na meila jak to rozkręcić

Opublikowano

Problem wydawało się że znikł. Przy włączony przednim napędzie działa też blokada, mimo że kontrolka w tym momencie nie świeci.. Włączając/wyłączając blokadę kontrolka zapala się i gaśnie. Nie ma kontrolki od przedniego napędu w ogóle.

Opublikowano

witam mam prawie podobny problem,(6830 comfort) ale dotyczy tylnego wom, po kilku próbach dopiero załączy, czasami jak załączy to zaraz rozłacza  trzeba sie nagimnastykowac zeby wlączyc , jak juz działa to jest ok chociaz czasami przy opryskiwaczu podczas pracy potrafi sie wyłaczyc , czy ktos miał podobny problem prosze o pomoc, proby regulacji ciegienka od przekładni nie pomogły.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v