Skocz do zawartości
News
iroo10

Nie wyłączająca się blokada i napęd John Deere 6830

Polecane posty

iroo10    2

Witam. Mam problem w jd 6830 nie rozłącza się przedni napęd, ani nie wyłącza się blokada. Nie świeci też kontrolka od napędu i blokady. Przyczyna gdzieś w elektryce, jakieś połączenie?


.............................................c-360............................................

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek15    7

naciśnij pedal hamulca to rozlaczy.
jak nie to tylu za siedzeniem nie pamiętam który bezpiecznik ale jest właśnie od tego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iroo10    2

Po naciśnięciu hamulca nie rozłącza. Bezpiecznik jaki znalazłem to 10A od napędu, blokady i wom cały. Przekaźnik załącza.


.............................................c-360............................................

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

iroo10    2

Problem rozwiązany. Faktycznie był to bezpiecznik, ale nie ten który obstawiałem.

Jeszcze jedna sprawa. Nie ma w ogóle kontrolki od napędu. Co to może być? Żarówka?


.............................................c-360............................................

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinleg    1

panowie ja mam podobny problem z niewyłączającym się napędem.Miałem spalony bezpiecznik ale jak zakładam nowy 10a to wywala mi 30a od całej elektroniki, czyli silnik chodzi a ciągnik nie jedzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    2088

Co Wy za traktory macie. Ja w obu mogę wyjąć akumulator odkręcić alternator, popchnąć z górki i aby dzień to można w polu robić. Dziwne te Wasze korumysla germańskie!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mikad    229

No widzisz, to jest coś czego nie jesteś w stanie sobie nawet wyobrazić i dlatego nigdy też nie zrozumiesz. Ale dla zobrazowania podam Ci prościej, jeden chodzi w butach i jak mu się przetrą to niesie do szewca albo kupuje nowe a inny w gumowcach i jak mu się dziura zrobi to ściąga i zapirdala na boso.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek15    7

wracając do tematu tych bezpieczników w tych ciągnikach przeciera się instalacja z prawej strony za słupkiem i będzie paliło bezpieczniki, zacznie się świecić napęd , wałek, ciągnik będzie odpalal ale nie pójdzie . Najlepiej jest to zobaczyć wcześniej niż później kleic kable . ja tak miałem niedawno wiec wiem.
mogę wysłać zdj na meila jak to rozkręcić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iroo10    2

Problem wydawało się że znikł. Przy włączony przednim napędzie działa też blokada, mimo że kontrolka w tym momencie nie świeci.. Włączając/wyłączając blokadę kontrolka zapala się i gaśnie. Nie ma kontrolki od przedniego napędu w ogóle.


.............................................c-360............................................

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agronomek    0

witam mam prawie podobny problem,(6830 comfort) ale dotyczy tylnego wom, po kilku próbach dopiero załączy, czasami jak załączy to zaraz rozłacza  trzeba sie nagimnastykowac zeby wlączyc , jak juz działa to jest ok chociaz czasami przy opryskiwaczu podczas pracy potrafi sie wyłaczyc , czy ktos miał podobny problem prosze o pomoc, proby regulacji ciegienka od przekładni nie pomogły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziomal20084    27

@agronomek u Ciebie prawdopodobnie będzie do wymiany włącznik wom. miałem podobny przypadek.
@iroo10 u Ciebie prawdopodobnie żarówka się skończyła i dlatego nie świeci :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Robert695
      Witam.
      od niedawna w ciągniku case 5150 nie rozłącza mi przedniego napędu.
      ten elektrozawór co jest z tyłu pod kabiną działa jak się naciska przycisk napędu nad stacyjką.
      Lecz mimo to napęd pozostaje nie rozłączony.
      prawdopodobnie hamowanie przodem jest cały czas załączone.
      czujniki przy pedałach hamulca mostkowałem i nic się nie zmienia.
      Czy może mi ktoś przybliżyc jak działa ten układ od hamowania przodem??
      Druga sprawa , jak sprawdzić motogodziny?
      przekręcam kluczyk w lewo na P i nic sie nie dzieje.
      z góry dziekuje.
      pozdrwiam.
       
       
       
    • Przez mateuszs1993
      Witam,
       
      Mam problem z mechanizmem różnicowym wygląda to tak jakby cały czas była włączona blokada nie można skręcać na miejscu.
      Pedał blokady ogólnie nie jest w tym samym położeniu można nim ruszać do tyłu do przodu i ogólnie jest wyżej niż był dotychczas.
      Po wciśnięciu pedału i ruszeniu pedał tak jakby wskakuję niżej tak jak to było dotychczas podczas włączania blokady ale nawet gdy cofnę i pedał wyskoczy nadal coś jest nie tak podczas skręcania.
       
      Jakieś sugestie ?
      Miał ktoś podobną zagadkę?
       
      Pozdrawiam wszystkich.
    • Przez Karror830
      Cześć wam. Większość tematów z przednim napędem dotyczy tego że się nie rozłącza. U mnie jest odwrotnie. Włacze, przycisk świeci, naped ciągnie i po  kilku metrach sie rozłączy. Na postoju to samo, słuchając pracy pompy słychać jak się rozłączy. Problem pojawił się po gruntownym myciu całego spodu z błota. Wszystkie złączki kabli przedmuchniete powietrzem, nawet nie wiem czy ma to jakiś wpływ czy to zbieg okoliczności że akurat po umyciu pojawił się taki problem. Bezpieczniki wszystkie sprawdzone 
    • Przez Ursus355i912
      Witajcie. Posiadam przyczepę deutz fahr f 327 i mam duże problemy z rozłączaniem napędu podbieracza. W związku z problematycznym sprzęgłem wpadłem na pomysł by zastosować napęd hydrauliczny z ciagnika (ursus 912) , dodam ,że obecnie napędzanie podbieracza następuje przez pasek klinowy . W tej wersji łańcuch podający zza podbieracza , wyposażony w nagarniacze pracowały cały czas, a podbierak byłby wyłączany na pryzmie. Napęd hydrauliczny posuwu nie wchodzi w grę, Bo z tyłu są wałki roztrząsające . Co o tym sądzicie ? Jak duży silnik zamontować? Czy ma to sens? Z góry dzięki za rady
    • Przez hary6400
      witam mam john deere 7820 , gdzie w tym sa bezpieczniki to jest taki sam model jak 7720 albo 7920 w ktorym miejscu ,
      i mam z nim problem ostatnio na polu wyskoczył mi komunikat  ze mam niski poziom paliwa . chociaz przed wyjazdem wtankowałem około 120 litrow pozniej wyswietliło system poziom paliwa i ciagnik zaczał przerywac i zgasł, na słupku wyskoczyła mi jedna kreska paliwa a jak wjezdząłem na pole miałem prawe cały bak  paliwa ,  teraz  ciagnik pracuje na polu i cały czas komunikta niski poziom paliwa choc jest pelen co mogło sie stac , gdzie dostac sie do  czujnika poziomu paliwa 
      prosze o pomoc
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.