Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Moze tu są jacyś użytkownicy takich modeli . Warto je kupować ? Bo wiadomo turbo tu juz jest, kilka tych modeli widziałem i nie wiem czy nie warto nimi się zainteresować bo ogolnie szukam tych mniejszych bez turbo ale mocy nigdy za wiele .

Opublikowano (edytowane)

Ciągniki Renault są warte uwagi,ja osobiście bym polecał 103.54 i jak dla mnie bez turbo

 

Jak ma być bez turbo to 106.54, ale to już jest 6 cylindrów. Jak bez turbo to 90.34, aczkolwiek co się tak boicie tych turbo, jak mam sprzęt z 40-o letnim !!! silnikiem Deutza turbo z przebiegiem coś ok 5 tyś mth i jak na razie wszystko śmiga bez problemu, a nic nie było robione po za pompą wtryskową, oraz drugi z silnikiem perkinsa turbo i też ma jakieś 6 tyś mth i też działa bez napraw. . 

Po za tym Renault to trwałe i oszczędne traktory.

Edytowane przez sylip
Opublikowano

tylko zastanów się po co Ci ciągnik o takiej mocy z tak małą masą, jako pomocnik czy do transportu ok ale główny jak dla mnie bez sensu, bo pociągnie niby to co 106/110/113 ale krótki ryj, brak ramy i przód w powietrzu lata

Opublikowano (edytowane)

Bo widzę ze teraz stoją dwie renowki ,jedna z guzikami z tyłu na błotniku do podnośnika , a druga z zalaczaniem napędu i blokady na przyciski .

Edytowane przez Maikel1987
Opublikowano

Moze tu są jacyś użytkownicy takich modeli . Warto je kupować ? Bo wiadomo turbo tu juz jest, kilka tych modeli widziałem i nie wiem czy nie warto nimi się zainteresować bo ogolnie szukam tych mniejszych bez turbo ale mocy nigdy za wiele .

Sam posiadam Renault 103.54 tracfor już przez 3 lata i jak na razie nie narzekam na ten ciągnik.W tym ciągniku jest silnik MWM czyli Fendt'a jest bardzo oszczędny. Ciągnik z turbiną po ciężkiej pracy musi przed zgaszeniem chwilkę  postać na wolnych obrotach i dopiero można go gasić.

Opublikowano

Po pierwsze primo silnik MWM to nie silnik Fendt'a tylko silnik Man'a, a po drugie primo nie trzeba czekać aż silnik chwile pochodzi na wolnych obrotach po pracy gdyż jest to silnik chłodzony cieczą i nie ma takiej potrzeby. Jedynie w silnikach chłodzonych powietrzem powinno się chwile odczekać zanim się go zgasi po ciężkiej pracy (bynajmniej było takie zalecenie do starszych silników, nie wiem jak jest teraz z nowymi).

Opublikowano

Jeśli masz ponad 25ha ornego to polecam 106 albo 110. Sam mam 103.54 i czasem na górkach przydałoby się trochę więcej mocy jeśli chodzi o podnoszenie przodu to 4-ka obrotowa go nie podniesie, nie wiem jak zestawem siewnym bo nie używam. Z turbiną nie ma problemów, jedynie trochę wkurza wyhamowywanie, chyba że komuś jej nie szkoda.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v