Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Nie no raczej panel sterowania różni się od serii 3XXX

 

Jaki masz rewers ? Mechaniczny czy elektrohydrauliczny ?

 

W 3085 trafiają sie mechaniczne rewersy? Nie spotkałem nigdy.

Opublikowano

Jeszcze pytanie odnośnie klimy..Czy w kabinie jest gdzieś filtr kabinowy od klimy?

Tzn. w aucie wymienia się ten filtr i odgrzybia klimę?

Czy MF 6170 ma coś takiego?

Olej w przednim moście wymienia się? jakiś korek spustowy jest? Jak tak to czy olej taki jak do skrzyni?

 

 

Opublikowano (edytowane)
W dniu 30.03.2016 o 20:18, karolas123 napisał(a):

W 3085 trafiają sie mechaniczne rewersy? Nie spotkałem nigdy.

 

Mechaniczny - mam na myśli drugą wajchę obok biegów.

 

W serii 3XXX chyba nie było rewersu przy kierownicy.

 

 

W dniu 30.03.2016 o 21:02, panki888 napisał(a):

Jeszcze pytanie odnośnie klimy..Czy w kabinie jest gdzieś filtr kabinowy od klimy?

Tzn. w aucie wymienia się ten filtr i odgrzybia klimę?

Czy MF 6170 ma coś takiego?

Olej w przednim moście wymienia się? jakiś korek spustowy jest? Jak tak to czy olej taki jak do skrzyni?

Olej do mostu i do przednich zwolnic API GL5 80W90. Mi starczyło 10l i jeszcze 1l został. Korek nie trudny do zauważenia.

 

Jest filtr kabinowy, musisz wskoczyć na maskę i otworzyć dużą pokrywę obok szyberdachu.

___________________________________________________________________________________________________________

AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca :)

Edytowane przez andrewk
Opublikowano

W 3085 trafiają sie mechaniczne rewersy? Nie spotkałem nigdy.

 

Więc ja mam 3085 i ma mechaniczny rewers :)

 

Co do filtra kabinowego - wiecie może gdzie można go kupić za sensowne pieniądze ? Bo u mnie to przedmuchiwanie sprężarką zaraz niewiele pomoże I ta niby gąbka to już na niewiele się nada...

 

Co do instrukcji to mam gdzieś po angielsku - nie wiem czy Ci się przyda.

Opublikowano (edytowane)

Z lewej strony od strony kabiny jest wlew. Lejesz do momentu aż zacznie się wylewać. Zwolnice przednie mają korek-śrubę, która się kręci razem  z kołem. Ustawiasz ją na dole i spuszczasz, później w poziomie i lejesz aż zacznie się przelewać. Olej jak najbardziej może być ten co podałeś.

___________________________________________________________________________________________________________

AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca :)

Edytowane przez andrewk
Opublikowano

Troszkę może moje pytania są banalne ale dopiero zaczynam uczyć się tego ciągnika.

Czyli olej w przednim napędzie już wiem...teraz olej w skrzyni zostanie i olej silnikowy.

Filtry myślę że bez problemu w Greene dostane każdym..Chyba że ktoś z was kupuje przez internet

i ma jakiś namiar dobry.

 

Opublikowano

Gdy ciągnik posiada klimę to od czego jest to pokrętło w dachu na którym jest płatek śniegu...

zapewne od klimy ale jakie to ma zadanie jak klimę się włącza gdzie indziej.

Te kratki po bokach tego pokrętła to jest wentylacja?

 

 

Opublikowano (edytowane)

Te pokrętło z tymi kratkami jest nawet w ciągniku bez klimy. Włączasz tym obieg zamknięty i tymi kratkami ciągnie Ci powietrze, więc nie łudź się, że będzie Ci tam dmuchać :D

___________________________________________________________________________________________________________

AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca :)

Edytowane przez andrewk
Opublikowano

No dobra to już wiem...Szukał będę jeszcze całego układu pneumatycznego do przyczep?

Chyba to nie jest duży problem to założyć. Zaczep górny i dolny potrzebny będzie.

 

Opublikowano (edytowane)

U siebie mam hamulec hydrauliczny do przyczep i łatwiej jest przerobić przyczepę na hydraulikę :D Co do zaczepów to mam tylko dolny oryginalny i wszystko pod niego podpinam :)

___________________________________________________________________________________________________________

AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca :)

Edytowane przez andrewk
Opublikowano (edytowane)

A nie ma on blokady jak w starszych modelach? Że trzeba użyć hamulca? Bo wtedy problemy ze STOPem mogły by to powodować.

 

 

Więc jest blokada jak w starszych modelach;http://www.agrofoto.pl/forum/topic/22058-mf-6170-przedni-nap%C4%99d/?do=findComment&comment=1775637 w tym temacie @Cichy94 w pierwszym poście to objaśnia a @rafik256 to potwierdza.

 

Moja rada taka, sprawdź działanie STOPu

Edytowane przez ptaszyna
Opublikowano

Z tym pokrętłem od klimy to on (termostat) to tak sobie jest i czeka na założenie klimy. Jak by kto był chętny pogonię to zestaw hamulcowy hydrauliczny (siłowniki+węże) do przyczepy.

Opublikowano

szukam sprężarki jakiejś żeby dopasować ładnie

 

po co ci kolego sprężarka??    taki zestaw używany do mf kosztuje 3500 zł       Niepotrzebny balast.  Też miałem pzerabiać  ale stwierdziłem że to bez sensu    tańszym sposobem  było przerobić przyczepy na hamulec  olejowy    koszt    200 zł na przyczepe    a  hamulce wkońcu  są jak brzytwa i  nie przejmujesz się że coś ci się zatnie . 

 

Co do filtrów  To Donaldson Vapormatic  zzamieników 

 

Oryginały  wystepują pod marką  Agco parts MF  lub Perkins do silnika  cena za komplet  filtórw 200 eur 

Wymień sobie też  mały flitr w  dyfrze   bo nikt o nim nie wie przeważnie.

Opublikowano (edytowane)

Dawaj linki kolego do tych czesci co poskładam na 1 przyczepe hamulce hydrauliczne za 200 zł. Wezme odrazu z 4 komplety tylko kurcze nie moge nigdzie znalesc w takiej cenie.

Edytowane przez karolas123
Opublikowano (edytowane)

Skoro temat o 3085 to kieruję małe pytanie, mam autotronika i one hamują napędem a czy jak zapalam ciągnik to jednocześnie załącza mi się przedni napęd ? tzn po odpaleniu mam załączony zawsze i muszę go wyłączyć przyciskiem, czasami jest też tak że dopiero przejadę kawałek i dopiero się rozłączy po przekroczeniu 14 km/h ewentualnie zatrzymuje się i wyłączam go. Pytam bo widzę że autotronic ma multimum opcji powiązanych ze skrzynią itd a ciągnik mam niedługo i jeszcze go do końca nie znam. Skrzynia 32/32

BTW: Rozumiem że rozłączanie i załączanie napędu powinno się odbywać na postoju ?

Edytowane przez Bartek66
Opublikowano

To inaczej działa.... gdy gasisz traktor włącza się przedni napęd (brak ciśnienia oleju). Po odpaleniu jeśli jest taka potrzeba wyłącza się naciskając hamulec i przycisk.

Naped możesz wyłączyć w ruchu a załączyć.. to już zależy od Ciebie. Ja nie znam takiego przypadku ale może istnieć opcja, że przy znacznej róznicy prędkości tylnej i przedniej osi oberwie tarczki... po co się narażac na koszta

Opublikowano

lukbold dzięki za odpowiedź :)  Czyli mam rozumieć że to jest normalne że po odpaleniu mam załączony napęd ? jeżeli odpalam na neutralu(pierwsza wajcha) to muszę wcisnąć hamulec i wcisnąć przycisk i normalnie go rozłączyć ? jeżeli bym chciał go rozłączyć przy małej prędkości to wystarczy jedynie wcisnąć przycisk bez potrzeby użycia sprzęgła i hamulca ? skoro już pytam, to jeszcze pytanie o wom, można go załączać w czasie jazdy ( oczywiście mam na myśli jak jadę w polu )? i czy za pomocą sprzęgła ? Pytania troche banalne ale mam ciągnik miesiąc i tylko nim jeździłem po drodze i pracował w kultywatorze i po prostu przed innymi pracami chcę zaczerpnąć wiedzy żeby niczego nie uszkodzić :)

Opublikowano (edytowane)
W dniu 3.04.2016 o 17:42, lukbold napisał(a):

To inaczej działa.... gdy gasisz traktor włącza się przedni napęd (brak ciśnienia oleju). Po odpaleniu jeśli jest taka potrzeba wyłącza się naciskając hamulec i przycisk.

Naped możesz wyłączyć w ruchu a załączyć.. to już zależy od Ciebie. Ja nie znam takiego przypadku ale może istnieć opcja, że przy znacznej róznicy prędkości tylnej i przedniej osi oberwie tarczki... po co się narażac na koszta

 

 

Właśnie dlatego istnieją te tabelki z odpowiednim doborem opon przód/tył. U siebie włączam i wyłączam w ruchu i póki co wszystko działa - raczej jak opony są zgrane to nic się nie stanie. Gdy gonię 40km/h i wciskam hebel to napęd też się włącza póki nie odpuszczę. Wiadomo, że lepiej nie próbować włączać gdy się kopiemy na polu.

 

W dniu 3.04.2016 o 17:55, Bartek66 napisał(a):

lukbold dzięki za odpowiedź :) Czyli mam rozumieć że to jest normalne że po odpaleniu mam załączony napęd ? jeżeli odpalam na neutralu(pierwsza wajcha) to muszę wcisnąć hamulec i wcisnąć przycisk i normalnie go rozłączyć ? jeżeli bym chciał go rozłączyć przy małej prędkości to wystarczy jedynie wcisnąć przycisk bez potrzeby użycia sprzęgła i hamulca ? skoro już pytam, to jeszcze pytanie o wom, można go załączać w czasie jazdy ( oczywiście mam na myśli jak jadę w polu )? i czy za pomocą sprzęgła ? Pytania troche banalne ale mam ciągnik miesiąc i tylko nim jeździłem po drodze i pracował w kultywatorze i po prostu przed innymi pracami chcę zaczerpnąć wiedzy żeby niczego nie uszkodzić :)

Wom tak jak przedni napęd jest na mokrym sprzęgle, możesz włączać/wyłączać bez sprzęgła kiedy chcesz. Wracam do napędu to osobiście rozłączam go w czasie jazdy bo mam pewność, że w 100% rozłączył - jest takie lekkie szarpnięcie w momencie rozłączania.

___________________________________________________________________________________________________________

AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca :)

Edytowane przez andrewk

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v