Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich forumowiczów. Mam pewne pytanie. Chcę w swoim ursusie c330 założyć rozdzielacz do tura. Chodzi mi o coś takiego: http://www.agro-tur.com/wp-content/uploads/2015/06/DSC_0489-1024x681.jpg

 

Chciałbym aby to było na zasadzie że dźwignie sterujące turem były usytuowane w pozycji "do góry" a wejścia do węży były pod spodem, ponieważ bym sobie puścił te węże takim okienkiem które mam w kabinie i by było wszystko ładnie. Rozdzielacz miałby być zamontowany po prawej stronie kierownicy.

I zupełnie z innej beczki pytanie. Czy na takim rozdzielaczu jakbym założył to tur będzie lepiej podnosił niż na tym co jest pod siedzeniem?

Pozdrawiam wszystkich i z góry dziękuję :D;)

Edytowane przez Seba092000
Opublikowano

Mówiąc lepiej chodzi Ci o szybkość czy udźwig? Jednak jak by nie było lepiej nie będzie podnosił tylko obsługa będzie wygodniejsza. Za podnoszenie odpowiada pompa i możliwe, że u Ciebie jest już trochę zużyta.

Opublikowano

Mówiąc lepiej chodzi Ci o szybkość czy udźwig? Jednak jak by nie było lepiej nie będzie podnosił tylko obsługa będzie wygodniejsza. Za podnoszenie odpowiada pompa i możliwe, że u Ciebie jest już trochę zużyta.

 

Bardziej by mi zależało na udźwigu ;)

 

Opublikowano (edytowane)

Panowie, mam pytanie odnośnie takiego rozdzielacza 3 sekcyjnego 

Chcę kupić taki żeby podpiąć zasilanie bezpośrednio od pompy a nie tak jak w rozdzielaczu pod siedzeniem najpierw przez zawór bezpieczeństwa, 1 sekcyjnego nie opłaca mi się kupować bo planuję modernizacje mojego tura z 1 sekcji na 3 

I teraz pytanie czy mogę kupić 3 sekcyjny rozdzielacz i podpiąć tylko 1 sekcje a te dwie mogły być na razie nie używane? jest taka możliwość?

Edytowane przez Brykacz
Opublikowano

Witam, ja kupiłem kiedyś taki rozdzielacz 3 sekcyjny Waryński.  Z tego co wiem możesz do niego podpiąć jedną sekcję i wszystko będzie działało dobrze.

Ale pozostałe sekcje w rozdzielaczu musisz na razie zaślepić wkręcając stalowe korki, żeby ci nie wyleciał olej.

 

 

Opublikowano (edytowane)

wiem że gdzieś to było opisane ale widziałem to dawno temu także sorki za ponowne pytanie ;)

Temat prosty, pacjent Ursus C330M bez hydrauliki na błotniku, taki przyjechał z fabryki.

Rok czy dwa lata temu podpiąłem pod rozdzielacz jedno gniazdo hydrauliczne aby mieć do wywrotki którą robiliśmy - działa.

Teraz robi się inny sprzęt a że może będę chciał to testować przy ciapku (idealna zwrotność w garażu) a i nie daj boże trzeba będzie ściągać to ciapkiem z pola to myślę o dołożeniu dwóch gniazd typu eurozłącze.

Pytanie jak je podpiąć aby nie ciekło po paru miesiącach, było wygodnie (nie za duży rozdzielacz), miało przysłowiowe to ręce i nogi.

Co chcę osiągnąć?

Dwa gniazda które będą działać jak w Ursusie 912 czyli jako napęd silnika hydraulicznego w RCW (jak jednym gniazdem pompowany jest olej to drugi z automatu jest otwarty i olej swobodnie wraca. Bankowo wtedy mogę podpiąć pod to wywrotkę i przy pompowaniu oleju przyczepę uniesie, dźwignia w drugą stronę i opada.

No i tyle ;)

Ktoś poleci jakiś dobry rozdzielacz i wie gdzie jest wątek na tym forum gdzie się wpiąć? Bo było tylko nie wiem gdzie to jest ;)

 

A no i jak to wpiąć aby miało ręce i nogi, bo chyba można jakąś pominąć główny rozdzielacz (i czy jest sens to robić).

 

Przewody raczej gumowe i złączki ogarnę w lokalnym sklepie.

Edytowane przez Nikita_Bennet
Opublikowano

Każdy dwusekcyjny rozdzielacz będzie się nadawał. Jaki jest najlepszy to może koledzy Ci doradzą. Ja mam jeszcze oryginalny. Na Twoim miejscu wpiął bym się standardowo zamiast mostka, Wykręcił bym te śruby od niego, poszedł bym do sklepu, kupił tam rozdzielacz plus szybkozłącza, i powiedział by do rozdzielacza zakuł odpowiednio długie przewody zakończone uszami pod śruby, które wziąłeś.

Opublikowano (edytowane)

Witam. Ja opiszę swój problem. Otóż kupiłem rozdzielacz 3 sekcyjny do tura do C330. Podłączyłem w następujący sposób: zasilanie P bezpośrednio z pompy, powrót początkowo do zasilania rozdzielacza podnośnika pod siedzeniem, jednak tur bardzo wolno opuszczał (mam siłowniki jednostronnego działania i zrobiłem "mostek" do powrotu), później zrobiłem powrót bezpośrednio do skrzyni, a wejście N w rozdzielaczu tura do zasilania rozdzielacza podnośnika pod siedzeniem. I teraz tur podnosi i opuszcza elegancko, a nie działa podnośnik. Jakieś pomysły?

Edytowane przez tomek5747
Opublikowano

Wyjście N służy do szeregowego łączenia rozdzielaczy.

Żeby z niego korzystać trzeba zastosować tuleję łączeniową która uniemożliwia "uciekanie" oleju na wyjście T.

Podłączając tak po prostu przewody pod N i T nie masz kontroli nad przepływem oleju.

post-20836-0-81251500-1492753505.jpg

Opublikowano

Farmexpet czyli wykręcając tuleje (jeśli jest) i dając na N zwykłą zaślepkę uzyskamy "zwykły rozdzielacz", czy spotkałeś się z innymi konstrukcjami? 

Konkretnie mam już od lat tura z rozdzielaczem na 3 wyjścia/wejścia PNT który był wykorzystywany na ciągniku w układzie, w szeregu. Samo zaślepienie N powoduje "wycie" pompy więc są dane oba przewody N i T na powrót. Jak zrozumiałem po swojemu, jeśli bym wywalił z N jakąś tuleje, jeśli jest, to powrót by był  aby na T i można wyjście N zaślepić? 

Opublikowano (edytowane)

Mam podłączone tak jak na zdjęciach i podnosi świetnie ale bardzo wolno opuszcza. Co mogę zrobić żeby i szybko opuszczał? post-70143-0-92565700-1492787968_thumb.pngpost-70143-0-21879400-1492787938_thumb.png

Edytowane przez tomek5747
Opublikowano

Wymień olej na rzadszy i po problemie. Ja mam UTTO i niema problemów z opadaniem. Podłączone mam tak samo tylko mam w rozdzielacz sekcję do jednostronnych. Na gęstym oleju też wolno opadał.

Opublikowano
Dnia 21.04.2017 o 17:20, tomek5747 napisał:

Mam podłączone tak jak na zdjęciach i podnosi świetnie ale bardzo wolno opuszcza. Co mogę zrobić żeby i szybko opuszczał?

A czy przy takim podłączeniu tura jeśli zabierze się zasilanie od rozdzielacza to będzie działać tylny podnośnik???

Opublikowano
tomek5747 napisał:

Mam podłączone tak jak na zdjęciach i podnosi świetnie ale bardzo wolno opuszcza. Co mogę zrobić żeby i szybko opuszczał? 

Dał byś link do tych złączek co podłączyłes powrót, w zasilanie org rozdzielacza?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez andrewk
      Do sprzedania dwa siłowniki jednostronne do ładowacza czołowego 40/60 skok 630mm ( min 870mm, max 1500mm ).
       
      Siłowniki jak nowe, używane niecałe 6 miesięcy - powód sprzedaży jest prosty, wymieniam na wzmocnione.
       
      Możliwość wystawienia na allegro.
       
      Cena 300zł/komplet.
       
      Jak dobrze zagadasz to wysyłka przy wpłacie na konto w cenie
       
      ___________________________________________________________________________________________________________
      AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca 
       
       
       
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v