Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

daruj sobie to raczej nic nie da ;o jak chcesz oszczednosci podstaw silnik 3p ;q te popmy sie różnią tylko dawka paliwa przy starcie. sekcje sie bardziej uchylaja przy tych starych ;p

Opublikowano

Witam państwa mam zetorka 7211 trafiła mi się pompa wtryskowa od 7745 i czy ktoś z was wie jaka jest różnica pomiędzy tymi pompami i czy można ja zamontować w 7211 i czy różnią się czymś wtryski pomiędzy 7211 a 7745.

pozdrawiam!!!

Opublikowano

pewnie powinna podejsc,tylko ma inna dawke paliwa i mogla byc od ciagnika z turbem-moze to robic jakas roznice,pewnie wiecej bedzie palic,

wg katalogu to inna pompa-pp4m 9k 1e-3137 takie ma oznaczenia

Opublikowano

witajcie, przy rutynowej regulacji pompy wtryskowej, okazalo sie ze mam pękniętą/nadłamaną obudową pompy, wskutek czego nie byla dobrze ustawiona zgodnie ze znakami, i teraz juz wiem dlaczego mi tak ostanio mulił cora bardziej :) W opinii wielu znajomych, jedynym wyjsciem jest poprostu kupno nowej pompy.

Pytanie teraz, gdzie taką znalezc?? Agroma i Mirex w Lublinie nie maja i nie beda miec.

Wasze pomysły i doswiadczenia oraz kontakty są na wage zlota.

Pozdro!

Opublikowano

Lepiej poszukaj urzywanej tyle że po regeneracji, koszt ok 400 - 500 zł, jak chcesz to ci moge dać numer tel do firmy która regeneruje pompy tyle że oni są z Białegostoku, Wiem bo sam jutro wioze swoją pompe od zetora 7011

Opublikowano

wszystko sie zgadza, ale moja nie nadaje sie do regeneracji. A niechce kupowac uzywki niewiadomego pochodzenia.

4-5 lat temu gdy robilem remont, pompa nowa kosztowala ok 2000zł

 

Punktów regeneracji mam tu u siebie calkiem sporo. Ale dzieki za zainteresowanie! :)

Opublikowano

Witam, mam kilka pytan. Czy przy wymianie oleju w silniku trzeba wymieniac w pompie wtryskowej olej, a jeżeli tak to po co jest "ta cienka rurka z silnika z oleju co idzie do pompy wtryskowej"? I ile oleju się wlewa do pompy wtryskowej? Proszę o odpowiedz, bo z nerwow zwariuje...

Pozdrawiam z Bieszczad.

Opublikowano

Przepracowany olej z pompy wypuszcza się tylko korkiem spustowym, a nowy uzupełnia układ smarowania silnika

 

 

To dlaczego jak spuszczę olej z pompy wtryskowej (Zetor 7211) to olej pod ciśnieniem nie wchodzi do niej? Jak go zapalę i zgaszę, odkrece korek spustowy w pompie wtryskowej to nie ma oleju? Co mam robić? Poradzcie mi szybko. Dziękuję.

Opublikowano

Korek wlewu musiał by być nad regulatorem obrotów a on pewnie znajduje sie obok ostatniej "sekcji " na pompie?

A nie dochodzi do pompy cieńka rurka od przodu w okolicach pompki ręcznej?

Opublikowano

Nie wiem czy akurat Zetor na to zadziała ale po to są plomby na pompach żeby nikt nie wsadzał paluchów kto nie ma odpowiedniego stołu diagnostycznego i proponuje Ci się zgłosić do dobrego pompiarza a nie brać się za coś co noże uszkodzić silnik np. przycięcie się pompy na wysokich obrotach ,zablokowanie się listwy w efekcie tłok może nie zdążyć za korbowodem ....A tak na poważnie jeśli chcesz poprawić ekonomikę w ten sposób to stracisz moc na pewno dawka paliwa jest proporcjonalna do powietrza pobieranego przez silnik a zubożenie lub wzbogacenie mieszanki w komorze spalania nie jest dobrym rozwiązaniem .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
    • Przez KlimekPL
      Narodził się kolejny problem w Zetorze 5211. Wymienialiśmy pompę wody na nową, daliśmy nową uszczelkę a miejsce mocowania pompy zostało dokładnie oczyszczone i odtłuszczone, śruby dokładnie i równo dociągnięte a podczas zalewania okazało się, że cały płyn zaczął uciekać właśnie w miejscu mocowania pompy. Gdzie należy szukać przyczyny? Czy jedynym sposobem będzie uszczelnienie na silikon? Bo tak właśnie była zamontowana stara pompa a teraz zamiast tego poszła normalna uszczelka, a płyn ucieka pokaźnym strumieniem (nie kropelkami, tylko normalnie wodospad).
    • Przez Azor07
      Jaki wybrać krokodyl do zetora 7245 ? Jakiej firmy i jaka szerokość będzie najlepsza?
    • Przez PiotrUrbaniak
      Witam grono, Chcę podnieść moc w moim Zetor Forterra HSX 110 mr.2013. Obecnie ma 107 km i bardzo dobrze sobie radzi, ale teraz potrzebuje podwyższyć moc do 137 km. Moje pytanie to: Jakie firmy polecacie do tego typu operacji? Ile płaciliście za podwyższanie mocy w Forterce lub Proximie? Jakie są efekty? i czy jesteście zadowoleni? Dodam że mój Zetorek ma mechaniczną pompe paliwa a nie Comon Rail. Pozdrawiam

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v