Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam po długiej przerwie :)  mam problem z  nie gasnącą kontrolką ładowania po odpaleniu silnika :( jest to denerwujące.

Jak zauważyłem problem był od dłuższego czasu ponieważ kontrolka od ładowania  aż się stopiła  , więc chcę wziąść się za naprawę.

Kupiłem  przekaźnik pośredni rozrusznika który jest w kabinie  i przekaźnik blokady włączenia rozrusznika myślałem że są spalone a jednak nie.. problem nie znika , po odpaleniu pali nadal a ładuje ponieważ odpalając na krótko czuć przybywanie prądu.Dopowiem że  alternator prądownica był sprawdzany u mechanika   400W  regulator w  kabinie pozdrawiam :D

post-66681-0-69074500-1457201435_thumb.jpg

post-66681-0-98323900-1457201457_thumb.jpg

post-66681-0-92957300-1457201479_thumb.jpg

post-66681-0-89336200-1457201496_thumb.jpg

post-66681-0-30633000-1457201517_thumb.jpg

Opublikowano

Zacznij od sprawdzenia połączeń.Za gaśnięcie lampki ładowania odpowiada przekaźnik blokady rozrusznika.A działa to tak,że do jego zacisków oznaczonych~doprowadzony jest prąd zmienny z zacisków po lewej stronie alternatora(na foto).Po odpaleniu zasila on cewkę,zwierają się styki i lampka gaśnie.Na moje oko widzę tam,że jest coś porzeźbione.Mam nadzieję,że pomogłem.

Opublikowano

Zacznij od sprawdzenia połączeń.Za gaśnięcie lampki ładowania odpowiada przekaźnik blokady rozrusznika.A działa to tak,że do jego zacisków oznaczonych~doprowadzony jest prąd zmienny z zacisków po lewej stronie alternatora(na foto).Po odpaleniu zasila on cewkę,zwierają się styki i lampka gaśnie.Na moje oko widzę tam,że jest coś porzeźbione.Mam nadzieję,że pomogłem.

nie wiem czy było coś przerabiane , ale jak ja pamiętam raczej nie .  Robiłem porządek wszystko działa  tylko ta kontrolka... 

kolego mówisz żeby posprawdzać a jak nie to od nowa pociągnąć   przekaźnik rozrusznika nówkę założyłem i przekaźnik co jest koło spiralki

Opublikowano

Mam ten sam problem tylko ze ja mam alternator nowy te 700w na trzy kabelki wszytko dziala a kontrolka swieci mam niepodpiete trrzy kabelki bo dlatego ale niewiem pomoze ktos?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v