News
hubert25a2

Paląca się kontrolka ładowania Wladimriec T25A2

Polecane posty

hubert25a2    2

Witam po długiej przerwie :)  mam problem z  nie gasnącą kontrolką ładowania po odpaleniu silnika :( jest to denerwujące.

Jak zauważyłem problem był od dłuższego czasu ponieważ kontrolka od ładowania  aż się stopiła  , więc chcę wziąść się za naprawę.

Kupiłem  przekaźnik pośredni rozrusznika który jest w kabinie  i przekaźnik blokady włączenia rozrusznika myślałem że są spalone a jednak nie.. problem nie znika , po odpaleniu pali nadal a ładuje ponieważ odpalając na krótko czuć przybywanie prądu.Dopowiem że  alternator prądownica był sprawdzany u mechanika   400W  regulator w  kabinie pozdrawiam :D

post-66681-0-69074500-1457201435_thumb.jpg

post-66681-0-98323900-1457201457_thumb.jpg

post-66681-0-92957300-1457201479_thumb.jpg

post-66681-0-89336200-1457201496_thumb.jpg

post-66681-0-30633000-1457201517_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ra-wa    0

Zacznij od sprawdzenia połączeń.Za gaśnięcie lampki ładowania odpowiada przekaźnik blokady rozrusznika.A działa to tak,że do jego zacisków oznaczonych~doprowadzony jest prąd zmienny z zacisków po lewej stronie alternatora(na foto).Po odpaleniu zasila on cewkę,zwierają się styki i lampka gaśnie.Na moje oko widzę tam,że jest coś porzeźbione.Mam nadzieję,że pomogłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

hubert25a2    2

Zacznij od sprawdzenia połączeń.Za gaśnięcie lampki ładowania odpowiada przekaźnik blokady rozrusznika.A działa to tak,że do jego zacisków oznaczonych~doprowadzony jest prąd zmienny z zacisków po lewej stronie alternatora(na foto).Po odpaleniu zasila on cewkę,zwierają się styki i lampka gaśnie.Na moje oko widzę tam,że jest coś porzeźbione.Mam nadzieję,że pomogłem.

nie wiem czy było coś przerabiane , ale jak ja pamiętam raczej nie .  Robiłem porządek wszystko działa  tylko ta kontrolka... 

kolego mówisz żeby posprawdzać a jak nie to od nowa pociągnąć   przekaźnik rozrusznika nówkę założyłem i przekaźnik co jest koło spiralki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    220

Załączam ulepszony schemat który pomoże podłączyć prawidłowo te "puszki":

 

post-10681-0-40256600-1457284575_thumb.jpg


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lolek8704    0

Mam ten sam problem tylko ze ja mam alternator nowy te 700w na trzy kabelki wszytko dziala a kontrolka swieci mam niepodpiete trrzy kabelki bo dlatego ale niewiem pomoze ktos?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    220

Jeden niebieski podepnij pod D na alternatorze, drugi gdzieś do masy. Powinno zadziałać.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez samsung12
      Witam ,sprzedam tarcze oryginalna Zetor forrtera 350mm cena 800 z darmowa wysyłka . Posiadam również 66358901 manetkę rewersu cena na priv . Wszystko w zaplombowanym opakowaniu Zetor !
    • Przez KubaMF
      Witam, rozglądamy się za większym koniem na gospodarstwo ponad 20ha. Piszę głównie aby dowiedzieć się coś więcej o tych ciągnikach, przeszukałem chyba pół forum i ciągle napotkałem jakieś kłótnie zazwyczaj mało wartościowe. Chodź coś udało mi się dowiedzieć , głównie chciałem uzyskać opinie na temat 1734 bo na jego temat tylko nie znalazłem takich dokładniejszych opinii. Waszym zdaniem który ciągnik będzie najlepszy wariantem z tych 4 ? Ogólnie to miałby być głównym ciągnikiem czyli wiadomo orka,siew transport itd. Budżet do 70 000 zł. Jeśli chodzi o zachodnie to chcieliśmy coś poszukać, ale po prostu chcemy mieć coś co będziemy w stanie naprawić sami i zdobyć części w przeciągu kilku godzin a nie w przeciągu kilkunastu dni w przypadku zachodnich ciągników. Fakt gdybyśmy mieli już tych hektarów trochę to można by było się pokusić na zachodni ciągnik, w tym przypadku chcemy coś co będzie pracowało bez awaryjnie, a jeśli już się zepsuje to naprawimy to szybko i tańszym kosztem. Fakt nie zawsze tańsze oznacza lepsze ale to już inny szczegół. Z góry dziękuję za pomoc w wyborze i pozdrawiam   
    • Przez Piotrek2510
      Witam mam problem z ursusem podnosi tylko gdy wajcha podnośnika jest przy końcu i nie idzie wyregulować wajcha wysokości podnoszenia maszyny. Co to może być?
    • Przez lexiflexi
      Cześć. Mam taki problem ze w moim zetorze jest dość mało paliwa w odstojniku... niedawno kupiłem 5211 i tam jest pełny odstojnik (mowa tu o silniku który pracuje) w 7245 nawet połowy nie ma tego odstojniku... zaciekawiło mnie to... z góry dzięki za pomoc 
    • Przez seat1Leon
      Witam,co sadzicie o proximie 90 z 2013roku ma przepracowane 400mth ,na co zwrocic uwage przy kupnie 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.