News
hubert25a2

Paląca się kontrolka ładowania Wladimriec T25A2

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
hubert25a2    2

Witam po długiej przerwie :)  mam problem z  nie gasnącą kontrolką ładowania po odpaleniu silnika :( jest to denerwujące.

Jak zauważyłem problem był od dłuższego czasu ponieważ kontrolka od ładowania  aż się stopiła  , więc chcę wziąść się za naprawę.

Kupiłem  przekaźnik pośredni rozrusznika który jest w kabinie  i przekaźnik blokady włączenia rozrusznika myślałem że są spalone a jednak nie.. problem nie znika , po odpaleniu pali nadal a ładuje ponieważ odpalając na krótko czuć przybywanie prądu.Dopowiem że  alternator prądownica był sprawdzany u mechanika   400W  regulator w  kabinie pozdrawiam :D

post-66681-0-69074500-1457201435_thumb.jpg

post-66681-0-98323900-1457201457_thumb.jpg

post-66681-0-92957300-1457201479_thumb.jpg

post-66681-0-89336200-1457201496_thumb.jpg

post-66681-0-30633000-1457201517_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetores    16

Jakie masz napięci przye ładowaniu?


Zetor 7540
Zetor 5320
Ursus C330-M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ra-wa    0

Zacznij od sprawdzenia połączeń.Za gaśnięcie lampki ładowania odpowiada przekaźnik blokady rozrusznika.A działa to tak,że do jego zacisków oznaczonych~doprowadzony jest prąd zmienny z zacisków po lewej stronie alternatora(na foto).Po odpaleniu zasila on cewkę,zwierają się styki i lampka gaśnie.Na moje oko widzę tam,że jest coś porzeźbione.Mam nadzieję,że pomogłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

hubert25a2    2

Zacznij od sprawdzenia połączeń.Za gaśnięcie lampki ładowania odpowiada przekaźnik blokady rozrusznika.A działa to tak,że do jego zacisków oznaczonych~doprowadzony jest prąd zmienny z zacisków po lewej stronie alternatora(na foto).Po odpaleniu zasila on cewkę,zwierają się styki i lampka gaśnie.Na moje oko widzę tam,że jest coś porzeźbione.Mam nadzieję,że pomogłem.

nie wiem czy było coś przerabiane , ale jak ja pamiętam raczej nie .  Robiłem porządek wszystko działa  tylko ta kontrolka... 

kolego mówisz żeby posprawdzać a jak nie to od nowa pociągnąć   przekaźnik rozrusznika nówkę założyłem i przekaźnik co jest koło spiralki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    242

Załączam ulepszony schemat który pomoże podłączyć prawidłowo te "puszki":

 

post-10681-0-40256600-1457284575_thumb.jpg


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    242

Od dymienia masz inny temat. Tam pisz.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lolek8704    0

Mam ten sam problem tylko ze ja mam alternator nowy te 700w na trzy kabelki wszytko dziala a kontrolka swieci mam niepodpiete trrzy kabelki bo dlatego ale niewiem pomoze ktos?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    242

Jeden niebieski podepnij pod D na alternatorze, drugi gdzieś do masy. Powinno zadziałać.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez przemrolnik
      ZETOR 7211
       
      DaneTechniczne:
       
      Rok produkcji: 1987r.
      Silnik typu : Z7201 4cyl.
      Pojemność : 3595cm3
      Moc: 66km przy 2200obr./min
      Pojemność zbiornika paliwa: 70L
      Wysokość na kołach r28 to 265cm
      Wydatek pompy hydraulicznej to 30L/ 160Bar
      Udźwig TUZ to 2400KG
      Opony Tył/przód to 16.9r28/ 7,50-20
       
      Skrzynia biegów to 10/2, Bieg 4 i 5 synchronizowany.
      WOM zależny/niezależny 540/1000obr/min
       
      Ceny za taki model górują od 25tyś do 35-38tyś.
      Jest u mnie od nowości, czyli od 1989r.
      Pracuje z agregatem uprawowym 3m i pługiem 3skibowym UG.Jest to ciągnik główny,pracuje na 10ha.Mtg to ma około6-5,5tyś Niewiem ponieważ w tej serii zetorów często siadały te liczniki mtg.
      Remontu silnika nie było od nowości, ale już powoli się szykuję.
      Usterki: Usterek z winy ciągnika niebyło, były tylko z winy użytkowania. A mianowicie siłownik pomocniczy się posypał, tzn. od siania nawozów i płukania wodą ma wżery, i się nie nadaje już do niczego. Po 4tyś mtg. Około. Poszła tarcza sprzęgłowa. Po ponad 5tyś mtg, poszedł Simmering między skrzynią biegów a tarczą sprzęgłową, koszt to około300zł, z robotą.
       
      Koszt serwisowania: wymiana oleju kosztuje około 100zł. Filtry paliwa to groszowe sprawy.
       
      Kabina bardzo komfortowa, sczelna, cicha, duża. Praca w tej kabinie jest przyjemnością. Jest także w kabinie ogrzewanie, szyberdach.
       
      Silnik jest bardzo wytrzymały(jeszcze nie remontowany, i nie pali oleju) Około 6tyś mtg. Ma w obecnej chwili.
       
      Wom jest dobry, lekko się włącza.
       
      Spalanie, szacuję mniej więcej około 7-10 litrów na godzinę ciężkiej pracy.W transporcie spali około 5-6 litrów ON na godzinę.
       
      Opinia na temat 7211 wg. mnie jest bardzo dobra, Bardzo mało awaryjny ciągnik, komfortowy, łatwy dostęp doczęści.
       
      Plusy:
      +duża kabina,
      +wspomaganie,
      +szerokie opony,
      +zmiana prędkości reakcji tylnego TUZ,
      +trzy regulacje podnośnika, D M P. (D -siłowa M- mieszana P-pozycyjna)
       
      Minusy:
      -Spalanie.
       
      Ponowny zakup?
      Oczywiście że tak.
    • Przez radek5314
      Gdzie znajduje się przekaźnik świec żarowych w Zetorze 10540 w ktorym miejscu dokladnie?
    • Przez pitur13
      Witam. Proszę o pomoc jak ustawić te wałki bo na zębatkach jest tyle znaków że mam mętlik 😕

    • Przez Marcin70707
      Witam. Chcę od restaurowac mojego Perkinsa w takim stanie jak wyszedł z fabryki w 1988😊. Dlatego potrzebuje kodów lakieru bloku i blach. Gdyby ktoś mógł mi je udostępnić byłbym bardzo wdzięczny😊. Szukam również szablonu to namalowania napisów na masce. Bardzo proszę o kontakt jeśliby ktoś miał bądź też proszę aby ktoś mi podał wymiary napisów i jak byłoby najlepiej je wykonać żeby wyglądało to estetycznie a nie "w miarę". Serdecznie pozdrawiam 😊😊😊

    • Przez Bubul
      Witam szukam jakiegoś ciągnika który będzie głównym ciagnikiem na gospodarstwie, ma zastąpić wydłużona 60-tke jednak najbardziej interesują mnie gabaryty i zwrotnosc traktora. Nie musi posiadać napędu ale chciałbym podłączyć tura. Cenowo w granicach do 35tys.
      Nad zetorami myślałem ale chce rozważyć inne propozycje. Kolega namawia mnie na Renault 651 4s lecz nigdy nie miałem styczności z tym ciagnikiem nawet na obrazku... 
       
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.