dogiermic

Skrócenie siłownika

Polecane posty

dogiermic    0

Cześć! NIe wiedziałem, gdzie umieścić temat więc zrobie to tutaj. Potrzebuję taki siłownik, który wysuwa się do końca, np 20 cm, a jak się go zamyka to nie do samego końca, tak, żeby wystawał te 5 cm i dalej nie mógł się schować. Mam siłownik dwustronny, czy da sie zrobić z niego coś takiego? Jakieś zabezpieczenie, ktoś ma jakiś pomysł, wiedzę na ten temat?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem w czym to masz, ale jak to nie ma za dużego obciążenia to można dać tulejke na tłoka niedużej wielkości by tulejka hamowała wsuwanie całego tłoka, z żelaza lub gumy. Chyba ze masz to w jakieś maszynie to programowanie zaworków do kiedy maja przepuszać olej i kiedy sie zamykać :)  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ovi    48

ja do skrętu w ciągniku dorabiałem siłownik i też ograniczałem wysów tłoka przez dołożenie plastikowej tulejki przef tłoczysko, narazie jest ok.
napisz jaki masz tłok tzn dłu min, dłu max, jaki wysów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klj    50

Koledzy mam wiedzę na ten temat pracuje przy siłownikach ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    359

I co wniosła nam Twoja odpowiedz do tematu.  Kolego powiedz nam do czego am to służyć? Jeśli nic skomplikowanego to jak koledzy wyżej mówią tulejka będzie najszybszym rozwiązaniem, a zarazem najtańszym. 


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klj    50

(corrado) dobra nie gorączkuj się tak . Tulejka dystansowa metalowa. Koledzy pamiętajcie o tym że tulejka dystansowa musi być włożona do cylindra na wcisk ,nie może swobodnie się przemieszczać. Należy zmierzyć cylinder siłownika w środku (dobrze jak się ma wymiar katalogowy Ø wewn. cyl. bo może być na gwincie dużo większy rozmiar niż Ø wewn.) tulejke utoczyć ok 2mm mniejszą niż Øwewn. sił. W tulejce należy naciąć kanałki na oringi, obliczyć Øwewn cyl. -2x grubość oringu + ok 0.3~0.4mm na takie Ø wciąć kanałki ok 5mm od końców tulejki . Sprawdzić czy tulejka nie zasłania otworu wlotowego do cylindra
Jak coś niezrozumiałe to mogę dopisać coś jeszcze .Można pytać ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dogiermic    0

Siłowniki są dwa, do krokodyla (sam dorabiam górę). Ciągnik ma 90 KM, pompa raczej silna i boję się, że pognie blachy (konstrukcyjnie nie jest idealnie ;P ). Oczywiście, mogę uważać i otwierać krokodyl tylko do pewnego momentu, ale niech kiedyś zapomnę albo wsiądzie ktoś inny kto nie będzie wiedział i nieszczęście gotowe. Myślałem też nad tuleją, ale otwory z gwintami są prawie na krańcach cylindra i trochę to przeszkadza, a nie chcę zepsuć gwintów. klj fajnie to opisał, ale trochę skomplikowane. No nic, widzę, że albo to zostawie albo będę kombinował za jakiś czas, dzięki za szybki odzew i tyle porad! Pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luxer    2

Nie prosciej dorobic tloczysko o 50 mm dluzsze lub przestawic o 50 mm mocowanie silownika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dogiermic    0

Też myśleliśmy nad przestawieniem siłownika ale orginalne mocowanie do niego jest tak mocarne że aż szkoda było to rozcinać ;) Postanowiłem, że narazie sam będę pilnował, do kiedy otwierać krokodyla, w zasadzie wystarczy tyle, żeby nabrać obornik a do tego nie trzeba otwierać nie wiadomo ile  :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    803

kolega specjalista moze i dobrze radzi ,lecz jeśli zle sie to zrobi to uszkodzisz manszety ,lepszym sposobem jest zastosowanie śrubunku zamiast nakretki (czuli w miejsce jej nakrecasz 5 cm dystans np z nagwintowanej rury przewodowej)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez witek
      panowie mam problem jestem w trakcie robieni warsztatu...hehe takie małe porzadki nowe blaty szafki itp zastanawima sie nad nowa spawarka co sadzicie o tych MIGOmatach ?? mam ktos z was taka ?? jakie sa ceny jakis firmy polecacie ipt
    • Przez TomaszStach
      Witam serdecznie. Potrzebuję pomocy. Przymierzam się do wymiany tarczy WOM w Ursusie c 360. Będę to robił pierwszy raz i dlatego zawczasu chcę się przygotować. W instrukcji napraw jest rysunek przyrządu do ustawiania tarcz. Tyle, że podane są tylko średnice poszczególnych części, ale nie ma ich długości. Moja prośba jest taka. Może mógłby mi ktoś, kto to ma zwymiarować ten przyrząd? Chcę, żeby naprawa przebiegła sprawie, a nie mam swojej tokarki. To pasowało by ten wałek zrobić dobrze od pierwszego razu. Z góry dziękuję i życzę wesołych świąt. 
    • Przez Piters182
      Witam. Szukam oświetlenia do warsztatu po remoncie w którym będę naprawiał samochody i ciągniki. Mam na oku taki np. Panel LED, czy możecie doradzić którą barwę wybrać, ktoś miał do czynienia z  takimi  świetlówkami ? https://allegro.pl/lampa-led-120-cm-do-garazu-panel-led-swietlowka-i7469280749.html Jaka moc będzie optymalna, będzie w warsztacie około 5 lamp. Na tej aukcji jest 36 Wat, na innych są np. 72 Wat. Znowu w tym ogłoszeniu pisze coś takiego dziwnego.: Na lampie może być napisane np. 80W, 72W, 48W itp. Natomiast prawdziwa moc lampy to 36W !
    • Przez zorak
      w myśl zasady "kto smaruje ten jedzie"
      najpopularniejsze to wiadomo te ręczne i najbardziej praktyczne gdyż smarujemy nawet na polu ale ile trzeba się namachać ojjjj. Chcę zamówić pneumatyczną - a dokładnie coś takiego
      http://www.allegro.pl/item387130785_smarow...romocja_fv.html
      i tu moja prośba - jeśli ktoś używa to czy sprawdza się w codziennej pracy, wady, zalety. Czy smar pod ciśnieniem nie wypływa na zewnątrz (pomiędzy końcówką a kalamitką).
      Ogólnie dyskusja otwarta o różnego rodzaju smarownicach.
    • Przez sitko
      Witam
      Mam problem ze smarowaniem.Dojarka zużywa dużą ilość oleju.Wyrzuca go na ścianę .Przy rozruchu dziwnie warczy.
      Moze ktoś coś wie na ten temat?
      proszę o pomoc:)
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.