Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

chciałbym sie dowiedziec czegos na temat tej maszyny od uzytkowników, jak narazie wiem od posiadajacych ze na inne by nie zmienili, a od innych ze drogie częsci i ryzyko. ogladałem prase jd590cc z 1998r- szeroki podbieracz(2,1M), siatka, sznurek, rotor, noze(14SZT), centralne smarowanie, komputer, oświetlenie,-lakier orginał bez sladów korozji, gosc chce zania 25000ZŁ. za porady z góry dziekuje

Opublikowano

Moim zdaniem 25 tyś. za taka prase warto dać. Za niektóre 550 tki trzeba nieraz dać ok 20 tyś. A 590 jest większa i do tego Jakie wyposażenie siatka, sznurek i rotor. Moim zdaniem bierz.

Opublikowano

chyba tak zrobie bo zależy mi tez na zmiennej komorze (chciałem wcześniej nowego new hollanda na "prow" ale niechcieli mi przyznac na moje 27h - mam jeszcze 10h w dzirżawie ale bez umowy wiec sie nie liczy-

Opublikowano

wystarczy przejżeć allegro aby się dowiedzieć, że za JD 590 z tego rocznika i z takim wyposażeniem trzeba zapłacić 10 tyś więcej... nawet śmiem twierdzić, że ta prasa może miec jakąś wadę ukrytą.

Opublikowano

ja mam taką pras od 3 lat i nie narzekami. Zapewne juzkupiłęś sprzecik a przy zakupie trzeba jeszcze srawdzic czy reaguje na zmainy wprowadzone w komputer dotyczące gęstości sznurka bo czesta u niech awarią jest przepalony regulator napięcia w siłowniku. Pozdrawiam

Opublikowano

A ja chciałbym się podłączyć pod temat i zadać pytanie tyle tylko , że w sprawie prasy JD 550. Czy jest jakiś punkt w tych prasach po którym można ocenić jak była ona użytkowana (czy ostro dostawała po d***)? Co się najczęściej w nich psuje? Jakieś uwagi ogólne? Gdzie można dostać do nich części?

Opublikowano

Punkt , to na pierwszym miejscu , to pasy , mają one trzy stopnie ( wyglądają jak takie schodki ) , i trzeba patrzeć czy są to orgialne pasy , od wewnętrznej strony mają logo ,,JD" , druga sprawa , to stan łożysk , a najwarzniejsze , to sprzęgło przeciążeniowe , są one w niektórych modelach , bo niekiedy są montowane na przekaźniku ( potocznie wałku ) a co do ferdka , to u nas w okolicy jest 5 JD , i są sipmy , i claasy walcowe , to jeszcze nigdy nie spaliła się żadna , jedyna co wiem , to mascar , ale to 5 km ode mnie , a z tego co wiem , to claasy , lubią się palić , ale napewno nie palą się od pasów :lol: . A czy dobre , to świadczy o tym popyt na te praski :D

Opublikowano

Napiszcie jak jest z częściami do tych prasy John Deere , 550 > , czy są droższe od innych pras czy są zamienniki np. na łożyska , gdzie na południu Polski są sklepy z tymi częściami , Dzienki za odpowieć

Opublikowano

http://www.wika.com.pl/a/katalogi.html - oni mają zamienniki , podajesz dokładne wymiary jak ci się rozsypie , i masz :)

 

http://www.albeco.com.pl/?i=magazyn&na...&symbol=207 - oni sprowadzają takowe łożyska , ale orginalne

 

A tak po drugie , to jak my szukaliśmy łożysk , to symbol w gogle , i sobie szukasz , a jak chcesz odpowiedniki , szukasz firm prowadzącyhc handel łożyskami , podajesz wymiary i napewno coś ci znajdą :) Szukajta a znajdzieta :)

Opublikowano (edytowane)

panowie mam ogromna prosbe jak by ktos mógł mi wyslac katalog czesci do jd590 na maila marcinnowakowski@vp.pl z góry wielkie dziekuje

a mam jeszcze pytanie nie wiecie ile moze kosztowac siłownik elektryczny do załaczania napedy podawania siatki przy 590 bo mam na oku nie droga prase tylko nie ma tego siłownika przy nozu od siatki.

Edytowane przez marcin1990
Opublikowano (edytowane)

pisz na PW... postaram Ci się pomóc.

Na początek napisz jak wygląda proces owijania. po puszczeniu siatki z automatu co się dzieje dalej

Wiesz jak Sprawdzic w Service Mode działanie siłownika do siatki, ile owinieć siatką, stan noża

 

Edit

Jeszcze napisz jaki masz sterownik

Mam JD od tego sezonu, ale chaiłem się zapoznać z działaniem aby nie mieć wpadek w sezonie

Edytowane przez emtecc
Opublikowano

Mam problem ze swoja JD 590. Konkretnie chodzi o regulacje wielkości snopka. Dajmy na to , ustawię wielkość snopka na 105 cm, to wychodzi 120 cm, i przez coautomatycznie tworzy się problem z owijaniem siatką, bo komputer daje siatki na 105, i przy ustawieniu 5 owinięc, wychodzi około 3,5. Orientuje się ktoś gdzie mozna to uregulować i w jaki sposób?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v