Skocz do zawartości
AsterkaFS

intercooler do MTZ82TS

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Wiadomość z agroFakt.pl

iron    398

najlepiej z ciągnika jakiegoś mtz też miały chyba te nowsze poszukaj trochę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ukaszKukuka    0

heh zawór upustowy blow off doda ci parę  koni + lepsze  chłodzenie  silnika :) ja mam mtz 82 po dokładce  turbiny i myśle  tez  ic mu dołożyć 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AsterkaFS    0

heh zawór upustowy blow off doda ci parę  koni + lepsze  chłodzenie  silnika :) ja mam mtz 82 po dokładce  turbiny i myśle  tez  ic mu dołożyć 

kolego a myślałeś od czego zamontowac ten inter.... ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ukaszKukuka    0

jeden jedyny problem jaki mam  to grubość intercollera bo u mnie  w mtz 82 z  przodu mam tylko jakieś 8 cm  na niego na  grubość :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolas123    86

Jakiego znowu blowoffa. Do diesela? Trzeba nieco pomyśleć nim zacznie sie pleść bzdury.  Na filmie świszczą spaliny uciekające przez otwierajacy sie zawór WG- wastegate.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radzik445    6

WG belarusy mają dopiero od niedawna, ( tkr 6 i 7 go nie mają ) więc wątpię żeby bel z filmu powyżej go wogóle posiadał. Blow do diesla nie jest konieczny a jego brak słychać właśnie po odpuszczeniu gazu na tym samym filmiku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    585

U mnie jak bebechy z tłumika wywalę turbina tak samo gwizda. Żadnego zaworu nie ma.

W miarę spokojna jest jak pompa nie ma korektora ciśnieniowego ale też specjalnie nic nie pompuje do 0,5 tak żeby dyma za bardzo nie ciągnął. Z korektorem mi nadmuchał 1,2 bara i ryczy jak wściekła.

Edytowano przez seweryn20

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AsterkaFS    0

mi cały czas chodzi o intercooler tylko i wyłącznie nie o turbine czy gwizda czy nie gwizda o intercooler mi chodzi cały czas i nie moge się nic dowiedzieć .

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez bekba
      Witam, belarus 1025, 2010r, rozdzielacz wschodni po sprawdzeniu we firmie zajmującej sie regeneracją rozdzielaczy został uznany za sprawny(wymieniłem też profilaktycznie zawór przelewowy) , pompa założona nowa, filtr w zbiorniku na olej hydrauliczny nowy, filtr siatkowy na dole ciągnika wyczyszczony, wirnik oleju ze skrzyni tez wyczyszczony. Stan oleju pełny. Sytuacja wygląda tak że ciśnienie na zegarze podłączonym pod obojętnie które złącze przy dużym gazowaniu wzrasta do 80 bar i spada mimo że ciśnienie jest cały czas podawane. Podnośnik też bardzo słaby. Prosił bym o dokładne wskazówki jak podnieść ciśnienie w tym rozdzielaczu bo chyba nie mam takiej klapki na dwie śruby jak jest w starszych wersjach. Pozdrawiam  

    • Przez Peron
      Witam
       
      Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 
       
      Zastanawiam się nad czymś takim:
       
      http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html
       
       
      http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html
       
       
      Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.
    • Przez dzony9203
      Mam problem. Od niedawna nie mogę załączyć przedniego napędu w belarusie 920. Przedni napęd na krzyżakach, załączany dźwignią.
      Dźwigienka jest w jednej pozycji, jakby zablokowana i nie można jej przestawić. 
      Co może być przyczyną?
      Pozdrawiam.
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez marka
      Kilka wieczorów poświęciłem na przejrzenie forum dotyczące MTZ i Belarusa i stwierdziłem że każdy ciągnik jest z innej bajki więc postanowiłem otworzyć własny temat na którym będę opisywał własne kłopoty z belarusem 820.3 rocznik 2008 i rozwiązania problemów, zwłaszcza że dzięki forum rozwiązałem już dwie "awarie"patrz problem z WOM w MTZ - Agrofoto.pl Forum - strona 2 i mtz nie odpala - Agrofoto.pl Forum
      A na dzisiaj nowy problem czyli niedziałający wentylator nagrzewnicy oraz prawdopodobnie świeca żarowa .studiując schemat doszedłem do wniosku że za wentylator odpowiada przekaźnik pierwszy licząc od strony kierowcy i na kostce powinno być napięcie idące od bezpiecznika .Czy z tą awarią mogą mieć związek bezpieczniki zabezpieczające ładowanie i gdzie one są fizycznie w ciągniku ?
×