Skocz do zawartości
News
BartoszUrbaski

case 5140 problem z półbiegami

Polecane posty

Witam, mam problem z ciagnikiem case 5140. A dokłądniej problem z 3 półbiegiem, na zimnym silniku wszystko jest okej, dopiero na rozgrzanym silniku ciagnik traci 3 półbieg i wyskakuje pomarańczowa kontrolka taka z wykrzyknikiem w środku (pierwsza kontrolka od lewej strony przy kierownicy) Ciagnik dalej nie chce jechać, dopiero gdy wyłacze z biegu i poruszam rewersem raz do tyłu a potem do przodu to traktor dalej jedzie. Co mam z tym zrobic? Przekaźniki sa sprawne, bezpieczniki też, moze to być wina tarczki i uszczelniacza? Chodzi mi o tą pomarańczową kontrolke.

post-144853-0-64924200-1438610397_thumb.jpg

Edytowano przez BartoszUrbaski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbozowy    29

jak dzieje się tak tylko na 3 półbiegu to może być wina uszczelniacza.


Naprawy maszyn budowlanych VOLVO u klienta (mechanika, hydraulika, elektryka, dpf, ad-blue).

Obsługa klimatyzacji w każdym sprzęcie u klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

bartek38    0

Kupiłem ciągnik case 5140. Mam problem z półbiegami. Chodzi tylko jedynka (dwójka, trójka i czwórka nie chcą działać). Ciśnienie z tyłu na zaworach do wywrotu to 170 atmosfer.  Czytałem na forum, że na zaworach od tych półbiegów powinno być od 16 do 20 atmosfer i na jedynce tak jest a na pozostałych jest 5 podczas puszczania sprzęgła. Później spada do 0.Jaka może być przyczyna?

Edytowano przez bartek38

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kropek    0

Sprawdź czy jak na wolnym gazie skręcisz do końca kierownicą czy też rozłączy 

możesz też zmierzyć ciśnienie tak ok. 17-20 bar powinno być

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BENNY82    64

Kontrola jest od sygnalizowania awarii w skrzyni. Do wymiany uszczelniacze wszystkie nie bawimy sie w wymiane pojedynczych sztuk bo rozbierania za duzo a to nie c-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez jaszczur2008
      Witam.
      Zakuplem internationala 844s z 1981r.
      Jest taki problem ze kabina i blotniki tylnie sa zmasakrowane.
      I pytanie czy kabina "comfort2000" razem z blotnikami pasuje z 744 do mojego 844?
      Lub czy ktos ma jakas kabine razem z blotnikami?
      Pozdrawiam
    • Przez LukassvD
      Witam.
      Takie małe pytanko odnośnie siewnika i ścieżek.
      Czy jest szansa zmienić ilość zamykanych lejków jeśli mam tylko po trzy kółeczka z lewej i prawej strony(jedno chyba musi być napędzające).
      Dwa idealnie pasowały pod C360, ale Case ma jednak troszkę szersze oponki.
      Dzięki za odpowiedź.


    • Przez audia424
      Witam mam nastepujacy problem  . Po zapaleniu ciagnika podnioslem podnośnik do gory i opuscic juz niechce... Jaka może byc tego przyczyna..???
      Podnośnik byl podnoszony bez zadnego obciążenia 
    • Przez Makis2111111
      nie wiem kompletnie jak i co zrobic po nizej zdjecia prosiłbym o podpisanie ktore pokrętła uzywac i jak ustawic.


    • Przez Axd529
      Silnik po kapitalnym remoncie Po dodaniu gazu na 20tys obrotów ciśnienie oleju na zimnym jest 6 atm a na gorącym 4 czy to nie za dużo?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.