Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Mam czarne bo takie dostałem u siebie nie było innych rozmiarów i są one jak by masywniejsze choć nie miałem w ręku tych niebieskich. Co do pierścieni metalowych nie zastanawiałem się nad tym po prostu zostały i tyle. Jaki rozmiar mają te niebieskie co wstawiłeś?

Edytowane przez Roki212
Opublikowano (edytowane)

20160204_162442.thumb.jpg.03ebd4d19be5705e53cbc7293f9eabf6.jpg20160204_165548.thumb.jpg.3c5cfa42328591c11993b732ee7a6aa1.jpg70x60x7.2

Niepotrzebnie dawalem na początku te metalowe pierscienie. Teraz jak będę robił te segery to dam 3 niebieskie uszczelniacze. 

Edytowane przez tomn95
Opublikowano

Może i trwalsze nie wiem nie miałem do nich dostępu akurat brało się co było.

Teraz aby dac niebieskie musiałbym dać znów tłok inny do przerobienia bo te co mam mają rozmiar U2 - 56x70x10 i zapewne niebieskich nie ma w takim rozmiarze chyba że się mylę. Kupiłem ich wtedy 10 sztuk to jeszcze 6 mi zostało na zapas hehe więc zapewne na razie będa takie na podmianę a potem się zobaczy

Opublikowano

Temu u siebie dałem na środku bo nie byłem pewny jak lepiej, ale sądzę ze pierwszy od góry musi być uszczelniacz aby to na niego działało ciśnienie i dociskało go do tulei jak i tłoka tworząc uszczelnienie, a następnie drugi uszczelniacz lub pierścienie

Opublikowano (edytowane)

Tylko wtrące jeszcze swoje 5 groszy odnośnie tych uszczelniaczy bo rozmiar rozmiarem to jedno ale są jeszcze róźne typy tych uszczelniaczy czyli różne ułożenie warg uszczelniacza czy to jest U, U1, U2, TTS, TTI, TTE, TTU czy jest do tłoka czy do tłoczyska i wszystkie mogą mieć taki wymiar, wszystkie są do ruchu posuwisto-zwrotnego tylko każdy z wyglądu się różni. Może ktoś lepiej jest obeznzy w tym temacie i się wypowie bo to też ma duże znaczenie wg mnie jaki typ uszczelniacza się stosuje bo załóżmy jeśli jest przeznaczony do uszczelnienia tłoczyska to raczej nie dasz go na tłok mimo takiego samego rozmiaru i jeden jak i drugi jest niebieski hehe. Bo u siebie mam ten uniwersalny U2 stosowany zarówno do uszczelnień tłoków i tłoczysk

Edytowane przez Roki212
Opublikowano
5 godzin temu, tomn95 napisał:

Czyli co dać pierscienie od dołu cylindra? O ile u góry wejdą te dwa niebieskie. 

Patrząc na katalog, to od dołu tłoka z twojego zdjęcia idzie pierścień tłokowy a potem dwa uszczelniające.

Opublikowano

Ale czy ten olej ktory wchodzi do cylindra od pompy jest tak idealnie przefiltrowany? Szczerze to wolalbyn zmienić tylko niebieskie pierscienie niz caly tlok dawac do przetoczenia. Chociaż z tego co sie dowiedzialem to i tak bede musial go skrócić. Myślę ciagle jak to rozwiązać zeby wiecej do tego nie zaglądać. 

Opublikowano
Dnia 7.01.2018 o 10:28, ZYLA napisał:

Wydaje mi się że dobrze. 

Wystarczy odkręcić (6) i wymienić (16) oraz (12). Choć jeśli go wypchalo, to pojawiło się tam ciśnienie, a więc może być nieszczelnosc na suwaku rozdzielacza. 

20180107_101923.jpg

Trzeba dzwignie demontowac czy od razu odkręcić 6?

Opublikowano

wybaczcie że pytam ponownie ale po zmianie "forum" nie umiem odnaleźć części swoich tematów.

Pytałem o to jaki rozdzielacz zamontować w Ursusie C-330M bez fabrycznych gniazd hydrauliki.

Cel mam jeden - dwa gniazda hydrauliki sterowane tak jak w Ursusie 1014/zetorze 10145 (tym z 4 gniazdami).
Chodzi mi o to że jednym gniazdem i drugim mogę podnieść przyczepę. Mogę też podpiąć RCW czyli silnik hydrauliczny.
Ktoś mi nawet odpowiadał ale za chiny nie mogę tego odnaleźć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez szostiwf88
      Jeżeli ktoś szuka siłownika do maski John Deere 5620, 5720, 5820 o oznaczeniu AL175748 lub RE206116 to zamiennikiem jest siłownik, sprężyna gazowa FORD Mondeo IV Sedan klapy bagażnika - sedan 03/07- np. (FA Krosno 24477).
      Ja taki wstawiłem pasuje idealnie jak oryginał, a kosztuje ok. 30zł.
    • Przez Rattarow
      Witam 
      Jestem posiadaczem ciągnika DEUTZ-FAHR AGROTRON MK3 135. Po naprawie płyty sterującej hydrauliką wystąpił problem (wymienione zostały uszczelki). Podczas podnoszenia tuzów występuje bardzo głośny pisk. Wyświetla się także komunikat na desce rozdzielczej "zbyt niskie zasilanie sprężonym powietrzem". Nie wiem, czego to może być przyczyna. 
      Bardzo proszę o pomoc. 
      Z góry dziękuję.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v