Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Ta wyzej z poprzedniej strony zasila rozdzielacz na blotniku, te jeszcze wyzej co podałeś wychodzą z rozdzielacza na błotniku do gniazd hydrauliki. 

W katalogu taka rurka nie występuje, a przynajmniej nie znalazłem. 

Edytowane przez ZYLA
Opublikowano
15 minut temu, ZYLA napisał:

Ta wyzej zasila rozdzielacz na blotniku, te jeszcze wyzej co podałeś wychodzą z rozdzielacza na błotniku do gniazd hydrauliki. 

W katalogu taka rurka nie występuje, a przynajmniej nie znalazłem. 

Masz zupełną rację,bo w c330 przeważnie na błotniku są wejścia hydrauliki a nie tak jak w c360 czyli pod siedzieniem.

Opublikowano
witam co myślicie o wymianie rozdzielacza podnosnika na zasadzie wymiany na regenerowany, cena nawet połowę nowego, warto się w to bawić??
Opublikowano

Apropo rurek podrzuci ktoś link co dokładnie trzeba kupić, aby tak zamontować wyjście pod kiper.
Przy okazji jak sprawdza się takie rozwiązanie, daje to rady, czy lepiej kupić rozdzielacz na błotnik ?

 

Opublikowano
witam, rozglądam się za nowym rozdzielaczem do podnośnika ale na allegro ceny wahają się od 500 do 800zl różnych firm. Tuchol, agtech?? czym się różnią??
Opublikowano

Wymienilem rozdzielacz pod siedzeniem i pierscienie metalowe na tłoku na 2 niebieskie uszczelnajace + 2 metalowe. Przez rok było dobrze wgl nie opadal. Teraz znowu zaczal przy mniejszych ciężarnych bo przy większych już nie tak bardzo. Co zmienić żeby było dobrze? 

Opublikowano

Jak opada to są cztery opcje:

Nieszczelny rozdzielacz 

Nieszczelny tłok 

Nieszczelności pomiedzy powyższymi

Wajcha podnośnika w pozycji opuszczanie ;)

Pompa nie ma nic do tego. 

Kolego @tomn95 czy napewno masz na myśli podnosnik w c 330?

Opublikowano

Na pewno. Wiem gdzie moga być przyczyny. Tylko u mnie z rozdzielacza przy dźwigni delikatnie saczy sie olej, nie wiedzieć czemu a do tloka jeszcze nie zaglądałem,ale wszystko było nowe. 

Opublikowano

Ta, bezpieczne dopuki bedziesz pilnował i kończył podnoszenie przed maksymalnym punktem. Inaczej albo zadziała zawór przeciazeniowy alo rozdupcy pokrywę. 

Też myslalem o takim rozwiazaniu z plastikowymi pierscieniami, ale gdzieś w innym temacie (może i tu) wybito mi to z głowy. 

Opublikowano (edytowane)

Ja mam właśnie obecnie zaspawane te otwory przelewowe od środka i wyszlifowane, wcześniej miałem promienie. I mam tak zrobione w swoich dwóch C-330. Na łoku dwa pierścienie normalne plus dwa uszczeniacze tylko dodatkowo na końcu tulei mam wytoczony rowek na pierścień osadczy co tłok się o niego opiera czyli nie wyskakuje z tulei i zawór bezp w rozdzielaczu wtedy działa

 

Edytowane przez Roki212
Opublikowano (edytowane)

Zawór nie ruszany w rozdzielaczu ustawienie fabryczne, rozdzielacz kupowałem od Archimedesa 

Z segerami nic się nie dzieje, są tam po dwa segery tłok opiera się o nie i zawór się wyzwala. Mam tak zrobione od wiosny 2016 roku

Edytowane przez Roki212

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez szostiwf88
      Jeżeli ktoś szuka siłownika do maski John Deere 5620, 5720, 5820 o oznaczeniu AL175748 lub RE206116 to zamiennikiem jest siłownik, sprężyna gazowa FORD Mondeo IV Sedan klapy bagażnika - sedan 03/07- np. (FA Krosno 24477).
      Ja taki wstawiłem pasuje idealnie jak oryginał, a kosztuje ok. 30zł.
    • Przez Rattarow
      Witam 
      Jestem posiadaczem ciągnika DEUTZ-FAHR AGROTRON MK3 135. Po naprawie płyty sterującej hydrauliką wystąpił problem (wymienione zostały uszczelki). Podczas podnoszenia tuzów występuje bardzo głośny pisk. Wyświetla się także komunikat na desce rozdzielczej "zbyt niskie zasilanie sprężonym powietrzem". Nie wiem, czego to może być przyczyna. 
      Bardzo proszę o pomoc. 
      Z góry dziękuję.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v