Skocz do zawartości
sewe

Renault 103-14/54 czy Same Silver 100{ 5 cylindrów}

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
sewe    0

Witam ,zamierzam zakup ciągnika i mam dylemat który kupić. Będzie on używany do orki, belarki i agregatu talerzowego 2,7 lub 3m, {siewnik mam 2.7 ale zamierzam zmienić chyba że uważacie ze może być większy} i kosiarka planuje boczna i czołowa { chyba ze lepiej tylko boczną- chodzi mi tu o szybkość pracy bo po drodze jest jeszcze inna praca} i jaki pług do nich ?Zależy mi na zwrotności ,chyba że macie może jakiś lepszy pomysł z ciągnikiem, bo ja już za dużo się zastanawiam i czytam ;) Ziemie mam lekkie 4/5 klasa.Z góry dziękuje.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sewe    0

Taki  z 85KM ? Tylko mi chodzi ze będę chciał laki wyorywać i talerzowke przed orką pościć,więc  niekoniecznie muszę całą moc wykorzystywać żeby spalanie było mniejsze, a czasami wiadomo może się i przydać te parę koni ;) Dlatego potrzebuje porady fachowców bo ja niedawno zacząłem się tym zajmować.

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

90mateusz    5

Ja mam 2 renówki i nie  narzekam .

 

Pkt. 1.9 – post bez argumentacji,+1pkt ostrzeżenia .

Edytowano przez SZYMANOX

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sewe    0

Ja  się zastanawiam nad tymi dwoma co napisałem ,albo może jednak coś mniejszego 85-90 KM może też by wystarczyło- sam nie wiem .Dzisiaj właśnie oglądałem 10345 w sumie fajny ciągniczek, ale chyba trochę już dostał napęd się nie wyłączał ,a na koniec zaczął  nawet dymić z tego wyłącznika rewersu  i jakoś słabo się wkręcał na obroty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
90mateusz    5

ja mam 85-34 juz  7 lat i w tym roku kupilem 110-54    jesli sa jakies powazne problemy  przy jezdzie probnej lepiej odpusc sobie   bo to juz cos jest jednak nie tak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sewe    0

No jużna pewno  nie będe tamtej brał, a ta 85-34 to z czym u Ciebie chodzi ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
90mateusz    5

prasa  jd 580 z rotorem pługi agromaszu 4x40  agregat  hercules 3 metry z przednim walkiem a reszta to raczej nic specjalnego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sewe    0

to tak jak umnie ja to bym kupil 3 bo mam duzo kawaleczkuw by mi starczylo a prasa umnie sipma zwykla tylko tyle co by moze bylo problemem to talerzowka 3m i siewnik jako agregat niewiem czy by dawal rade bez potu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sewe    0

znaczy zamierzam kupic dopiero bo siewnik to poznaniak ale bym chetnie go zmienil wiec temu patrze agregat 3m to link na olx

olx.pl/oferta/agregat-uprawowy-talerzowy-akpil-geparg-30r-waj-rurowy-CID757-IDcUaDT.html#65d459f44

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
90mateusz    5

akurat  on jest bez   hydropaka a jesli ch odzi o  poznianiaka sam sprzedalem  bo mnie wkurzal ale jesli pdbny zestaw  ci  chodzi co ta talerzwka t oo moze nei dac rady

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sewe    0

no cos w tym stylu bo bym chcial jeszcze wykorzystac talerzowke na wyorywanie lonk to czyli jednak patrzac takiego z 95km albo mniejszy zestaw

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
90mateusz    5

tak albo 100 km albo inny zestaw ja wyoruje lake  najpierw talerzuje łake najlepiej jak po tym popada i wtedy  orze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sewe    0

no firma opisuje ze 80 km na ta talerzowke trzeba a moze ty moglbys cos doradzic z zestawow do siewu ta 3m wystarczajaco albo 2,7 sam juz niewiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
90mateusz    5

no ok pisza 80KM ale  doloz  do tego siewnik ktory dodatkowo obciazy i wydluzy zestaw. Ja osobiscie oddzielnie agregatowalem i oddzielnie sialem teraz  kupilem siewnik talerzowy wiec po zaoraniu sieje samym siewnikiem tylko talerzowka  bruzdy zasypuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sewe    0

tez dobry sposob no ja wlasnie chce zrobic tak zeby za jednym przejadem wszystko robic a jak tym siewnikiem talerzowym robisz to nie zagleboko ci sadzi na takich ziemiach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sewe    0

oki dzieki za rady zrobie moze tak ze talerzuwka bedzie oddzielnie do poplonow  chodzila a kultywator se przerobie na zestaw do siania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sewe    0

no to tez bardzo wazna zecz i sam niewiem co do konca zrobic dzisiaj ogladalem program ze znowu ma byc suchy rok i dobrym sposobem zeby zatrzymac wode jest bezorkowy system uprawy roli wsomie juz dawno nad tym myslalem i moze takie maszyny na ciagnik 85 km to wychodzi wtedy 2,7 uprawy zeby to tyle wszystko nie kosztowalo to by sie czlowiek nie zastanawial


 tak wogole z jakiego wojewodztwa jestes

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Fugeo
      W najbliższym naborze będę próbował swoich prób w PROW. Chciałbym starać się o dofinansowanie na ciągnik rolniczy do pracy z ładowaczem czołowym, opryskiwaczem, rozsiewaczem nawozów.
      Moje propozycje:
      CASE IH FARMALL C 65/75
      DEUTZ-FAHR AGROLUX 65
      JOHN DEERE 5067E (minus to udźwig tylnego tuza - 1800 kg)
      KUBOTA M6060
      NEW HOLLAND T4.65 UTILITY
      ZETOR MAJOR 60
      I może jeszcze jakiś ursus, ale póki nie słyszałem żadnych sensownych opinii.
       
      Zależy mi na dobrej zwrotności , na jak najlepszym stosunku cena/jakość, niskim spalaniu, jak najmniejszej awaryjności, udźwig tura w granicach 1300-1500 kg.
    • Przez sslawek456
      Witam jestem tu nowy Stoję przed zakupem głównego ciągnika lecz nie wiem jaki wybrać,w gre wchądza:New holland t5 115 ec,Zetor fortera cl 110,case farmal 115 ewentualnie deutz fahr 5110g.Ceny są bardzo podobne,a jezeli chodzi ojakośc to zwracam się do was co sądzicie o nich ? i jak się sprawują w gospodarstwach ?
    • Przez rolnik17
      Jest w planie kupno mocniejszego ciągnika . Myśl jest o 7745 i 7340 ?
      Czy te modele to to samo czy są jakieś różnice,jakie maja spalanie awaryjnośc itp.Proszę o fachową odp. Z góry dzięki.
      Pozdrawiam rolnik17
    • Przez kopokop
      Witam jaki byście polecili ciągnik do pługa unia atlas 5 skib.Ziemie lekkie .
    • Przez jasikor
      Witam 
      Planuje zakup ciągnika o mocy 140-150 km. Pod uwagę biorę JD 6155 M POWER QUAD ECOSHIFT  oraz MF 7615 DYNA 6 ewentualnie 7614 DYNA 4. Wyposażenie ciągników miałoby być podstawowe wraz z przednim TUZ-EM i WOM-em oraz amortyzacja przedniej osi i kabiny. Chciałbym usłyszeć opinie właścicieli i użytkowników obu modeli, podzielenie się spostrzeżeniami. Chciałbym trochę dowiedzieć się na temat silników AGCO POWER stosowanych w MF - wady i zalety w stosunku do Perkinsa, spalanie, awaryjność. 
      Ceny obu modeli są podobne. proszę o pomoc i podzielenie się swoim doświadczeniem i uwagami. 
×