Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ETC 871,18 czujnik ciśnienia środka chłodniczego - usterka

CCU 1058,18 informacja dla operatora przełącznik ciśnienia układu hamulców pneumatycznych nie jest uaktywniony (za niskie ciśnienie)

 

Po 1 jeśli kod występuje 1 raz na przegląd to nie ma co sie martwic. Po 2 kod od ccu to informacja ze pewnie dawno nie odpalałeś ciągnika i zeszło powietrze z pneumatyki, a kod z etc to pewnie raz wystąpił i tyle.

Opublikowano

A widzisz kolego..Ty masz rację..teraz sobie przypomniałem..jak był u mnie serwis z pół roku temu i robił kalibrację łopatek to wspominał wlasnie o aktuatorze sterującym. Zrobił test uczenia i spokój aż do teraz..a wcześniej jeszcze wymieniali bodajże łopatki, już nie pamietam. Najgorsze ze już gwarancja się skończyła. 140R i około 600h

Opublikowano (edytowane)

a skąd jesteś??? Jak masz  dobry serwis w okolicy to wymieni ci turbinkę na gwarancji :) nawet po zakończeniu jej. Ciągnik jak ma 600h to jest prawie nowy.  Bo te aktuatory były chłodzone płynem i w środku robiła się nieszczelność. Były tez manewry na usuwanie chłodzenia. Ale u ciebie juz za późno 

Edytowane przez LukaszJohn6930
Opublikowano

To dzwon do serwisu i pytaj sie czy twoja turbina jest objęta gwarancją. Bo na te turbiny były akcje serwisowe. Moim zdanie powinni zdobić wszystko za darmo, ewentualnie obciążyć cie kosztami wymiany, ale turbo powinno być za darmo

Opublikowano

Czy jest ktoś z was wstanie zdiagnozować kod GR. 001 /517027.02 w JD6215r?. Nie ma opisu do tego kodu a w komunikacie jest napisane by skontaktować się z dilerem.,,Serwis" też ma problem z tym kodem

Opublikowano

Witam , powiedział by mi ktoś co to są za kody ? TIQ 523961.07 pisze że skrzynia biegów , wyskoczy jak traktor stoi na P a ja wrzuce rewersem przód albo tył,   RPT 1894.31 ten się włączy gdy włączam wom , FCC 2368.05 system świetlny , RPT 523908.14 ten też od wom chyba jest

Opublikowano

fcc mówi o spalonej żarówce kierunkowskazu lewej, tiq że jesteś na parkingu a wrzucasz rewers, rpt że masz włączony wałek w momencie odpalania ciagnika i ten drugi od wom włączone zdalne aktywowanie wom

Opublikowano

Witam , nie chce zakładać nowego tematu , dalej mam problem z tymi kodami błedów od kierunków , po właczeniu kierunkowskazu zaczynają migać ze dwa razy normalnie a potem przyśpieszają i wyświetla się kod błędu dla lewej i prawej strony , przejrzałem żarówki , wszystko jest niby ok kable które idą do lamp tez dobre . Jest tam jakiś przerywacz od kierunków ? Czemu zaczynają migać normalnie a potem przyśpieszają ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v