Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Ok spoko dzienki.
A czzy polciłbys cos innego do 90 KM I do 40tysi?

Opublikowano

Stan wizualny mówi  żeby brać ale jak nie miałeś nic wspólnego z tymi maszynami to nie wierzę że jesteś w stanie go prawidłowo sprawdzić i wykluczyć jakiekolwiek nieprawidłowości w działaniu a to jest najważniejsze bo może być drogo później

Opublikowano

Sam mam MF 6140 z 97r, i jak dla mnie to cena podejrzana. Ja za swojego 2lata temu dalem 55tys. A 3060 jak dla mnie bardzo fajny ciagnik w tym przedziale mocy, komfort i wygoda na pewno w porownianiu do naszych rodzimych ursusów.

Opublikowano

Ten pierwszy massey 3060 trochę za ładny jest, wydaje mi się że tani,,, a i ma jedną wajchę w pozycji neutral, od wałka jest najprawdopodobniej, możliwe że nie zazębia wałka i jak jest w pozycji pracy to słychac jargot .. 

Opublikowano

Nie mowmy o mfie 6140, tylko co wybrac ford 5640 czy mf 3060

Opublikowano

Ten pierwszy massey 3060 trochę za ładny jest, wydaje mi się że tani,,, a i ma jedną wajchę w pozycji neutral, od wałka jest najprawdopodobniej, możliwe że nie zazębia wałka i jak jest w pozycji pracy to słychac jargot .. 

 

Dodatkowo według mnie w desce rozdzielczej już połowa rzeczy nie działa ... Niby kluczyk włączony a nie ma kontrolki od ładowania, a gdyby był zapalony to obrotomierz by coś pokazywał, wskaźnik paliwa też nie działa bo wskazówka leży i to nie z powodu braku paliwa tylko widac że tam coś nie działa .... Niewiem, może kwestia pierdół a może już ktoś sie tam przy tej elektryce szkolił .....

Opublikowano

Po zdjeciach to za wiele sie nie dowiesz ten 2 byl odmalowany na siwo .Jakis czas temu moi koledzy mieli 3080 i zeby je ogarnac to sporo kasy w nie wsadzili .W jednym slizgalo sie w ciezkiej robocie sprzeglo w 2 turbo i sprzeglo takze .Ale powiem Ci ze kiedys oral jeden zagonowym 5 skibowym plugiem i przyjechal inny kolega starym DF z takim samym plugiem i na tym samym polu MF nie mial szans w uciagu z tym DF (DF mial kilka konikow mniej )

Opublikowano

Kolego nikt po zdjęciach i opisie nie pomoże Tobie w wyborze najważniejsze jest sprawdzenie maszyny. Ten pierwszy na pewno malowany. Ten nowszy ma podejrzanie niską cenę. Podczas oględzin sprawdź czy czasem Pan Heniu nie porobił obejść i nie zainstalował dodatkowych przełączników. Ja parę lat temu też szukałem jakieś fajnej maszyny i wybór padł na Massey'a 3070 i powiem Tobie szczerze że praca takim sprzętem to bajka. oczywiście nim Go kupiłem to trochę pojeździłem ale był to przełom listopada-grudnia więc trochę czasu wolnego na szczęście miałem.Najgorsze jest to że przez telefon mówią cud miód tylko brać a na miejscu to porażka co ludzie robią z ciągnikami żeby tylko sprzedać. Na oględziny najlepiej kogoś ze sobą zabrać aby ostudzić nasz zapał bo kupić nie jest trudno tylko później mogą pojawić się problemy np. ze skrzynia.

Opublikowano

eh tez z łódzkiego stał z 3 mies potem zniknol i teraz jest znowu

Jak sie nie znasz na tych ciagnikach mozesz utopic kase kup sobie jakas renówke za 30 pare tys cała mechaniczna naprawisz to młotkiem i meslem a nie kabelki bo na tym trzeba sie znac

albo jakiegos starego fenda albo df

ja bym celował w renówke Deutz fahra chłodzonego powietrzem albo fenda chodz tego trudno bedzie znalezc

 

Opublikowano

Moim zdaniem to powienien wziąć jakiegoś doświadczonego mechanika i pojechać obejrzeć te sztuki które sobie upatszył.
Jeśli mechanik nie znajdzie nic podejżanego to niech bierze.
Mam masseya tylko innego i chodzi świetnie a zarazem mało pali.

Opublikowano

Kolego tylko zauwaz ze mechanik chce tak 100-150zł za obejrzenie ciagnika a kolega podaje ogloszenia z całej polski wiec jak zacznie sobie robic wycieczki po polsce i płacic mechanikowi to mu z tych 40 tys szbko na wyjazdy straci 5 tys.

wiec najlepiej jakby szukał do 100km od siebie i najlepiej jecghac do chandlarza gdzie stoi 5-6 podobnych wtedy łatwiej cos wybrac. Ja tam preferuje ciagniki mechaniczne lub z elektronika do 8-10lat nie starsze

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v