Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

A kto ma wiedzieć gdzie masz luz i co trzeba wymienić? Co prawda na tym forum jest trochę wróżbitów ale czy z Twoim problemem dadzą radę to nie wiem.

Jak się nie znasz to zaprowadź do mechanika, a jak masz pojęcie to sprawdzaj gdzie ten luz powstał lub czy da się go jeszcze wyregulować.

Opublikowano

Chyba napisałem gdzie mam luz. Po co mam dawać do mechanika jak moge to sam zrobić z czyjąś podpowiedzią, nie wiem gdzie sie go reguluje bo ciagnik mam 2 tygodnie.

Opublikowano

Może powinienem inaczej napisać - nikt nie wie gdzie dokładnie lub pomiędzy którymi częściami masz luz. Regulację są dwie: łożyska przy kole kierowniczym i podkładki przy wałku kierowniczym. Temat rzeka opisany tu na forum w kilku miejscach ( szukaj kolumna kierownicza MF 255).

Jak przeczytasz te tematy to zobaczysz że nie można jednoznacznie odpowiedzieć na Twoje pytanie. Może wyjęcie podkładki pomoże, a może wymiana całego środka co jest bardzo częstym przypadkiem, możliwe również że sam wałek z nakrętką.

Opublikowano

Ale to tzra prosto pisać, bo ja sam nie rozumiem o co ci  chodzi

Cytuje "Regulację są dwie: łożyska przy kole kierowniczym i podkładki przy wałku kierowniczym. "

 

Wytłumacz  o jakie łożyska ci chodzi przy kole kierowniczym o te jedno na górze  pod kierownicą ,a  dokładnie te kulki wkładane. 

I gdzie sa te podkładki, bo mniemam że to sa podkładki regulacyjne, jest ich parę sztuk i mają różne grubości.

Tak  zrozumiałem że tak jest, bo tak napisałeś

Opublikowano (edytowane)

Znając życie to założy nowy temat w innym miejscu. Ciekawi mnie jedno - jak widzę że ktoś ma blade pojęcie w temacie i napiszę aby oddał to specjaliście to zaraz teksty typu: "Po co mam dawać do mechanika jak moge to sam zrobić z czyjąś podpowiedzią, nie wiem gdzie sie go reguluje bo ciagnik mam 2 tygodnie."

Widocznie masz powód aby go oddać do mechanika. 

No i podpowiedzi masz tu tyle że możesz specjalistą się stać - wystarczy użyć okienka "Szukaj"

Edytowane przez akmaly

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez baton386785
      Witam.
      Mam takie pytanie. Czy warto założyć elektryczne wspomaganie kierownicy? Można kupić taki zestaw na Allegro. I właśnie się waham.
      Moż ktoś jest w temacie…
      Pozdrawiam
    • Przez krzys111
      Chciałem ustawić zbieżność w swoim ursusie 4514, odkręciłem kontry i nie mogę obrócić drążkiem bo jest wygięty w kształcie litery C i na dole zapiera się o wał napędowy i na górze też się zapiera. Czy jest oryginalny czy poprzedni wlasciciel coś przerobił.


    • Przez krzys111
      Witam. Mam pytanie, czy wymieniał ktoś uszczelnienia w siłowniki wspomagania w 4514? Wymieniałem już uszczelnienia ale słyszałem od jednego fachowca że w tym siłowniku jest jedno uszczelnienie które w „ domowych warunkach” ciężko wymienić. 
      Musze coś zrobić, bo aby jechać prosto muszę ciągle kierownicą kręcić. Dzięki
    • Przez krzys111
      Witam wszystkich. W moim ursusie 4514 często odkręca mi się nakrętka wałka przedniego napędu. Mam pytanie czy przed tą nakrętką jest jakaś podkładka u mnie od początku podkładki nie było, jest tylko sama nakrętka.
    • Przez thesykacz
      Witam zrobił się duży luz w układzie kierowniczym. Zanim dojdzie reakcja do drążków kierowniczych jest spory luz koła kidrownicy. Jak skasować taki luz? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v