Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam

tak jak w temacie mam problem z wyciekiem oleju z j pokrywy od pompy i mam pytanie czym się ją powinno uszczelnić, tzn. czy do niej jest dedykowana uszczelka, czy może uszczelnia się ją sylikonem, jeśli tak to jakim.

 

jeszcze powiedzcie mi czy ta obudowa jest zespolona, przykręcona do pompy, czy bez problemu idzie ją odkręcić i uszczelnić a muszę to zrobić bo w strasznym tempie mi tego oleju ubywa, np niedawno zauważyłem że marnie mi podnosi tura, no to dolałem bańkę hipolu, bo taki był ubytek i było super ale tylko do następnego dnia, zetor trochę popracował łyżką i do astępnego dnia 4 litry oleju wyparowały.

 

I ostatnie moje pytanie, do czego służy ta śruba na środku tej obudowy pompy wkręcana w zdłuż zaczepu ona jest wkręcona w takie uwypuklenie w tym deklu i jest to śruba tej samej średnicy co od pokrywy, z góry dziękuję za pomoc.

 

Opublikowano

Ta pokrywa to popularnie zwany talerz. Odkręć ją, od niej odkręć pompę i wspornik napędu, wymień pod śrubami oringi jeśli to to samo co w 60-ce, pokrywę przykręć na uszczelce lub masie uszczelniającej np. dirko czy victor reinz. Silikon zostaw sobie do posadzenia kibla na kafelkach. 

Ta śruba to zaślepiony kanał pompy oleju.

Opublikowano

Zrób to raz a dobrze i spokój będziesz miał na lata. Suchy brzuch cieszy. 

Ogólnie możesz wpaść na katalog części 60-ki i kupić oringi i uszczelkę to grosze.

I błagam nie skręcaj na silikonie. Tylko masa uszczelniająca choć by któraś z tych co podałem.

Opublikowano (edytowane)

Witam

odświeżę trochę temat żeby nie zakładać nowego.

W moim zetorku 6245 słabiutko podnosił tur, żeby coś podnieść trzeba było niesamowicie gazować więc wymieniłem dwa filtry, magnetyczny i ten przy zbiorniku paliwa i jak ręką odjął tur podnosił fantastycznie, ale niestety tylko przez 2 dni, więc drogą prób i błędów doszedłem do tego że wystarczy wyjąć i włożyć ten filtr magnetyczny i znów bardzo dobrze podnosi i tak co 2-3 dni się dzieje, zaznaczam ze testowałem to już 3-4 razy i nie mam pojęcia co to kurna może być.

I jeszcze jedna sprawa nie podoba mi się ten olej w skrzyni, jak wymieniałem ten filtr papierowy przy baku, to to co wylałem z tego filtra mało przypominało olej a raczej jakąś breje mleczną no i na bagnecie ten olej jest jakiś spieniony a wcześniej jak pamiętam był klarowny.

 

 

Edytowane przez artoni

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez Arasowsky
      Witam! Pomogliście mi już parę razy, więc i tym razem pewnie znajdziecie rozwiązanie mojego problemu. Mam w swoim T25 tura i z tą sekcją jest wszystko ok. Jak podniesie na maksimum to nawet wajha sama odbija do położenia neutralnego. Natomiast z podnośnikiem, czyli drugą sekcją jest taki problem, że od niedawna zauważyłem jak dojdzie podnośnik do samej góry to wyrzuca olej w okolicach pompy.  Ktoś przerabiał taki problem? Co może być tego powodem?
    • Przez lukasztusin123
      Witam.
      Valtra Valmet 8150, gdzie zamontowana jest pompa, która odpowiada za ciśnienie oleju w skrzyni biegów?  Czy ta sama pompa odpowiada za skrzynię biegów, oraz za całą resztę hydrauliki w traktorze? (wspomaganie, podnośnik itd.)
    • Przez arkadian12
      Witam
      Na OLX
      https://www.olx.pl/oferta/pompa-wtryskowa-international-ihc-case-steyr-mccromick-CID757-IDscaBz.html#e922f8c6a6;promoted
      znalazłem takie ogłoszenie. Potrzebuje do mojego case 956xl z91r pompę. Akurat mam nowszy model VE i do niej nie ma części zamiennych (głowicy) tylko na specjalne zamówienie w BOSCHu.  Ta z ogłoszenia jest do wcześniejszego numeru seryjnego typ VA. Widzę, że jest sporo osób oglądających czy ktoś już może kupił tą pompę, jak się sprawuje. Czy lepiej szukać używanej. Mojej nie da się zregenerować.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v