Skocz do zawartości

demontaż oryginalnego tura stoll hydraulika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam Panowie tak jak w temacie chce zdjąć tura zakładanego fabrycznie w serwisie NH , czy trzeba zmieniać ciśnienie na pompie lub coś w tym stylu? słyszałem o wielu przypadkach że po zdjęciu tura podłączonego do skrzyni zaczęły się problemy z hydraulika i pompami . miał ktoś taki przypadek ? jak się do tego zabrać aby nie na bronić w sprzęcie

Opublikowano

Problemy mogą się pojawić jedynie po nieprawidłowym ponownym podłączeniu. Wystarczy oznaczyć wtyczki i gniazda na rozdzielaczu. Samo odłączenie nie ma prawa mieć jakiegokolwiek wpływu na pracę pomp i reszty hydrauliki, bo i dlaczego?

Opublikowano

chodzi mi o całkowite zdjęcie wraz z rozdzielczem tura ktory jest podlaczony w skrzynie chodzi mi o to czy tam ciągle olej krąży w układzie od tura czy tylko jeśli sie go uzywa , bo jeśli np ciagle krazy nawet gdy sie go nie uzywa to jak zaslepie wejście i wyjście w skrzyni to zebrane tam cisnienie moze cos na bronić

Opublikowano

Podam przykład z Kuboty, która ma w niektórych modelach  oryginalnie  wyjścia pod rozdzielacz od ładowacza. Tam są dwie rurki pod kabiną, jedna zasilanie a druga powrót do obiegu. Obie są połączone rurką mostkiem  a gdy się montuję rozdzielacz to się zdejmuję ten mostek. Jak ktoś nie wie jak jest w oryginale to zaślepi wyjścia oddzielnie i olej będzie mielony  w pompie hydraulicznej bo nie będzie powrotu do obiegu. Do wolnego spływu z rozdzielacza też trzeba wykombinować jakąś zaślepkę. 

Opublikowano

Koledzy, jedynie w sytuacji kiedy tur ma samodzielną pompę, zdjęcie reduktora i zaślepienie zasilania i powrotu może (i powinno) mieć wpływ i to tylko na takową pompę.

W większości ciągników tur jest podłączany do pompy głównej (najczęściej - bo najprościej) do głównego wejścia i wyjścia, ale poprzez trójniki. To tylko dodatkowe wykorzystanie zdolności pompy. 

Opublikowano

przez jakie trójniki. gdyby tak było to by tur nie działał bo olej podszedł by tam gdzie miałby lżej. czyli jakbyś próbował użyć tura to napewno by nie zadziałał. rozdzielacz jest napewno wpięty bezpośrednio w hydraulike. z rozdzielacza od tura wychodza 3 przewodow. 1zasilanie 2przekazuje poprzez tuleje ciśnieniową olej na hydraulike ciągnika, 3 to wolny spływ. najczęściej pierwsze 2 są grube 3jest już cieńszy
wystarczy połączyć te dwa przewody czyli zasilanie i przekaz ciśnienia i bedzie ok. nie wolno ich zaślepiać bo rozwalisz pompę w ciagniku. jedyny który możesz zaślepić to ten od wolnego spływu.

Opublikowano

Znasz może coś innego co wygląda jak trójnik, a spełnia inną rolę?

A może jest jeszcze coś takiego jak dławik?

I jakim "cudem" np. siłowniki wieszaków działają? Przecież olej może iść tam gdzie ma lżej... albo wymuszone smarowanie pierwszego i drugiego biegu?(DF)

Co istotne, różni producenci stosują różne opcje do rozwiązania/obsługi podobnych systemów. Sugerowanie się systemami np. Fendt, DF, nie znaczy, że np. Kubota zrobi to tak samo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Gość
      Przez Gość
      Czym się różnią te dwa typy mocowania osprzętu? Z tego, co się orientuję, to osprzęt do ramki sms ma haki dokładnie nad otworami pod sworznie zabezpieczające. Osprzęt do ramki euro ma szerzej rozstawione haki, czy może węziej rozstawione otwory pod sworznie?,a może jeszcze inne wymiary się nie zgadzają? jak to wygląda z praktycznego punktu widzenia? który rodzaj mocowania jest lepszy?
    • Przez Arturo1610
      kupię ładowacz czołowy mx t10 lub t12 do ciągnika mccormick imc albo od case mx c. moze ktoś wie gdzie mógłbym coś takiego dostać bo na olx ani nigdzie indziej nie mogę znaleźć takie adaptacji pod ten ciągnik
    • Przez velFoka
      Witam. Czy ktoś wie do czego służy te wejście w rozdzielaczu O1?

    • Przez MałyRolas
      Mam problem z szybkim zakresem biegów w fadrome. A konkretnie to z jego brakiem. Chodzi o te biegi przy fotelu nie te przy kierownicy. Kojarzy ktoś co może być tego przyczyną? I czy da się coś zrobić bez wyjmowania skrzyni?
    • Przez panmino
      Hej, czy myślicie że da radę pracować łyżką na takiej ramce na przednim tuzie? Chciałbym tym robić jakieś roboty ziemne, korytowanie przesuwanie skarpy itp,  dla których trochę szkoda ładowacza bo delikatny mam. Ma ktoś doświadczenie z pracy z taką ramką?
      Ramka: adapter euro ramka przejściówka TUZ  z siłownikiem.
       

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v