News
tomrolnik

demontaż oryginalnego tura stoll hydraulika

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Stoll
tomrolnik    113

witam Panowie tak jak w temacie chce zdjąć tura zakładanego fabrycznie w serwisie NH , czy trzeba zmieniać ciśnienie na pompie lub coś w tym stylu? słyszałem o wielu przypadkach że po zdjęciu tura podłączonego do skrzyni zaczęły się problemy z hydraulika i pompami . miał ktoś taki przypadek ? jak się do tego zabrać aby nie na bronić w sprzęcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ecopiotr    105

Problemy mogą się pojawić jedynie po nieprawidłowym ponownym podłączeniu. Wystarczy oznaczyć wtyczki i gniazda na rozdzielaczu. Samo odłączenie nie ma prawa mieć jakiegokolwiek wpływu na pracę pomp i reszty hydrauliki, bo i dlaczego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomrolnik    113

chodzi mi o całkowite zdjęcie wraz z rozdzielczem tura ktory jest podlaczony w skrzynie chodzi mi o to czy tam ciągle olej krąży w układzie od tura czy tylko jeśli sie go uzywa , bo jeśli np ciagle krazy nawet gdy sie go nie uzywa to jak zaslepie wejście i wyjście w skrzyni to zebrane tam cisnienie moze cos na bronić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kamil16251290    344

Podam przykład z Kuboty, która ma w niektórych modelach  oryginalnie  wyjścia pod rozdzielacz od ładowacza. Tam są dwie rurki pod kabiną, jedna zasilanie a druga powrót do obiegu. Obie są połączone rurką mostkiem  a gdy się montuję rozdzielacz to się zdejmuję ten mostek. Jak ktoś nie wie jak jest w oryginale to zaślepi wyjścia oddzielnie i olej będzie mielony  w pompie hydraulicznej bo nie będzie powrotu do obiegu. Do wolnego spływu z rozdzielacza też trzeba wykombinować jakąś zaślepkę. 


Moje posty wyrażają moje zdanie i jeśli ktoś się z nimi nie zgadza to jego problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ecopiotr    105

Koledzy, jedynie w sytuacji kiedy tur ma samodzielną pompę, zdjęcie reduktora i zaślepienie zasilania i powrotu może (i powinno) mieć wpływ i to tylko na takową pompę.

W większości ciągników tur jest podłączany do pompy głównej (najczęściej - bo najprościej) do głównego wejścia i wyjścia, ale poprzez trójniki. To tylko dodatkowe wykorzystanie zdolności pompy. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomrolnik    113

i jak w takim razie to odłączyć bo faktycznie jest pod pięty pod trojniki i do skrzyni czyli wystarczy to tylko zaslepic czy trzeba zrobić obieg aby olej krążył??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabos1981    278

przez jakie trójniki. gdyby tak było to by tur nie działał bo olej podszedł by tam gdzie miałby lżej. czyli jakbyś próbował użyć tura to napewno by nie zadziałał. rozdzielacz jest napewno wpięty bezpośrednio w hydraulike. z rozdzielacza od tura wychodza 3 przewodow. 1zasilanie 2przekazuje poprzez tuleje ciśnieniową olej na hydraulike ciągnika, 3 to wolny spływ. najczęściej pierwsze 2 są grube 3jest już cieńszy
wystarczy połączyć te dwa przewody czyli zasilanie i przekaz ciśnienia i bedzie ok. nie wolno ich zaślepiać bo rozwalisz pompę w ciagniku. jedyny który możesz zaślepić to ten od wolnego spływu.


:-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomrolnik    113

Dzięki bardzo co do węży to jest tak jak mówisz tam gdzie są wpiete to przypomina trojnik ale może spełnia inną rolę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ecopiotr    105

Znasz może coś innego co wygląda jak trójnik, a spełnia inną rolę?

A może jest jeszcze coś takiego jak dławik?

I jakim "cudem" np. siłowniki wieszaków działają? Przecież olej może iść tam gdzie ma lżej... albo wymuszone smarowanie pierwszego i drugiego biegu?(DF)

Co istotne, różni producenci stosują różne opcje do rozwiązania/obsługi podobnych systemów. Sugerowanie się systemami np. Fendt, DF, nie znaczy, że np. Kubota zrobi to tak samo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez KACZOR12
      Czy warto kupywać ładowacz czołowy z amortyzacją drgań?
    • Przez Ravi224
      Hej, Przymierzam sie do wymiany wszystkich tuleji w ładowaczu Agram q650. Ktoś przerabiał ten temat? Można dostac gdzieś gotowy  zestaw wraz ze sworzniami czy bardziej opłaca się oddac to wszystko do tokarza? 
    • Przez bubeks
      Witam, mam taki problem. Mam ursusa 5314 z 1997 roku, na którym jest zamontowany tur quicke 330. Posiada on ramkę ale nie wiem w jakim systemie. W załączniku zdjęcie razem z wymiarami. Z góry dziękuje za informację. Z tego co czytałem to by pasował system sms, ale znalazłem również system alo type 3?

    • Przez roziu20
      Witam,
       
      Posiadam ładowacz czołowy czeski nd50-18 Humpolec. Ładowacz jest na elektrocewkach i posiada samopoziomowanie na siłownikach. Mam problem z samopoziomwaniem a w zasadzie jego braku. Łyżka w ogóle się nie samopoziomuje, mogę ją podnośić opuszczać w pełni sterować lecz się nie samopoziomuje. Gdzie szukać problemu w cewkach ? w elektryce ? czy w siłownikach ?
    • Przez maniacus
      witam! nie ma ktoś przypadkiem katalogu czesci,schematów itp do ładowacza czeskiego nd50-18 Humpolec?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.