Skocz do zawartości
tomrolnik

demontaż oryginalnego tura stoll hydraulika

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

tomrolnik    111

witam Panowie tak jak w temacie chce zdjąć tura zakładanego fabrycznie w serwisie NH , czy trzeba zmieniać ciśnienie na pompie lub coś w tym stylu? słyszałem o wielu przypadkach że po zdjęciu tura podłączonego do skrzyni zaczęły się problemy z hydraulika i pompami . miał ktoś taki przypadek ? jak się do tego zabrać aby nie na bronić w sprzęcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ecopiotr    105

Problemy mogą się pojawić jedynie po nieprawidłowym ponownym podłączeniu. Wystarczy oznaczyć wtyczki i gniazda na rozdzielaczu. Samo odłączenie nie ma prawa mieć jakiegokolwiek wpływu na pracę pomp i reszty hydrauliki, bo i dlaczego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tomrolnik    111

chodzi mi o całkowite zdjęcie wraz z rozdzielczem tura ktory jest podlaczony w skrzynie chodzi mi o to czy tam ciągle olej krąży w układzie od tura czy tylko jeśli sie go uzywa , bo jeśli np ciagle krazy nawet gdy sie go nie uzywa to jak zaslepie wejście i wyjście w skrzyni to zebrane tam cisnienie moze cos na bronić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


kamil16251290    324

Podam przykład z Kuboty, która ma w niektórych modelach  oryginalnie  wyjścia pod rozdzielacz od ładowacza. Tam są dwie rurki pod kabiną, jedna zasilanie a druga powrót do obiegu. Obie są połączone rurką mostkiem  a gdy się montuję rozdzielacz to się zdejmuję ten mostek. Jak ktoś nie wie jak jest w oryginale to zaślepi wyjścia oddzielnie i olej będzie mielony  w pompie hydraulicznej bo nie będzie powrotu do obiegu. Do wolnego spływu z rozdzielacza też trzeba wykombinować jakąś zaślepkę. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ecopiotr    105

Koledzy, jedynie w sytuacji kiedy tur ma samodzielną pompę, zdjęcie reduktora i zaślepienie zasilania i powrotu może (i powinno) mieć wpływ i to tylko na takową pompę.

W większości ciągników tur jest podłączany do pompy głównej (najczęściej - bo najprościej) do głównego wejścia i wyjścia, ale poprzez trójniki. To tylko dodatkowe wykorzystanie zdolności pompy. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tomrolnik    111

i jak w takim razie to odłączyć bo faktycznie jest pod pięty pod trojniki i do skrzyni czyli wystarczy to tylko zaslepic czy trzeba zrobić obieg aby olej krążył??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Grabos1981    184

przez jakie trójniki. gdyby tak było to by tur nie działał bo olej podszedł by tam gdzie miałby lżej. czyli jakbyś próbował użyć tura to napewno by nie zadziałał. rozdzielacz jest napewno wpięty bezpośrednio w hydraulike. z rozdzielacza od tura wychodza 3 przewodow. 1zasilanie 2przekazuje poprzez tuleje ciśnieniową olej na hydraulike ciągnika, 3 to wolny spływ. najczęściej pierwsze 2 są grube 3jest już cieńszy
wystarczy połączyć te dwa przewody czyli zasilanie i przekaz ciśnienia i bedzie ok. nie wolno ich zaślepiać bo rozwalisz pompę w ciagniku. jedyny który możesz zaślepić to ten od wolnego spływu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tomrolnik    111

Dzięki bardzo co do węży to jest tak jak mówisz tam gdzie są wpiete to przypomina trojnik ale może spełnia inną rolę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ecopiotr    105

Znasz może coś innego co wygląda jak trójnik, a spełnia inną rolę?

A może jest jeszcze coś takiego jak dławik?

I jakim "cudem" np. siłowniki wieszaków działają? Przecież olej może iść tam gdzie ma lżej... albo wymuszone smarowanie pierwszego i drugiego biegu?(DF)

Co istotne, różni producenci stosują różne opcje do rozwiązania/obsługi podobnych systemów. Sugerowanie się systemami np. Fendt, DF, nie znaczy, że np. Kubota zrobi to tak samo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez FAGROSsc
      Założyłem nowy temat w którym chętnie pomogę każdemu w doborze ładowacza czołowego do ciągnika nowego na gwarancji jak i też tych najstarszych, mniejszych i większych. Jeśli ktoś ma wątpliwości chętnie pomogę w wyborze producenta jak i też w doborze osprzętu. 
    • Przez adamek1942
      Witam mam pytanie dlaczego są 2 rożne ceny tego ładowacza 15.500 i 12.500 brutto i pisze w obu przypadkach ze jest to cena razem z ramą górną  i dolną, kompletny bez żadnych dodatków.
    • Przez boskipl
      Witam poszukuje opinii o ładowaczach firmy sigma4. Posiada ktoś takiego? Najlepiej model chrome i czy  18000 netto z wyposażeniem i montażem za model chrome m30 z 2015r to dobra cena?
    • Przez michal_xs
      Witam. Sprawa ma sie tak planuje kupić jd 5100r. Chciałem M(cena) ale ludzie maja rozne opinie i biore R. Chce do niego założyć tez ladowacz i dillerzy mowia i zachwalaja od jd ale ta cena z adaptacja bez wyposazenia wolaja 34tys gdzie polski z agrimetu cx 16 18tys. Teraz pytanie do was jesli Polski to jaki? Wedlug mnie hydramet-agrimet ma dobre opinie? 
    • Przez mlody456
      Chce zamontować tur na 80-tke, wiadomo krajowego producenta, tutaj zastanawiam się nad inter-tech it 1600, metal-technik mt02, hydromet xtreme-1, metal-fach t229 czy coś innego? Na olx kosztują ok. 12 500zł bez osprzętu a nawet taniej Poza tym w inter techu są różne malowania/nalepki i to jest też różnica w jakości? Prosiłbym o szybką pomoc bo chce jeszcze przed 1 pokosem zakupić
×