Skocz do zawartości

Mf 5612 lub 5613


Gość janekkuchar

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

Witam. Zamierzam kupić Mf 6613/12 lub 5613/12. Ma może ktoś z was taki ciągnik? Jak się sprawuje? Czy jest warto kupić któregoś z nich? Istnieje coś takiego jak filtr cząstek stałych? Jeśli tak czy są z tym problemy? Będzie pracował jako ciągnik główny na 70 ha

Edytowane przez janekkuchar
Opublikowano (edytowane)

Aha rozumiem. Dzięki. Pozdrawiam i czekam na kolejne rady. :D

Edytowane przez janekkuchar
Opublikowano (edytowane)

Zależy do czego potrzebujesz bo jeżeli miałby służyć jako główny ciągnik to moim zdaniem jest trochę za lekki do ciężkich prac polowych. Musiabyś celować wtedy w 6613

Edytowane przez Variotechnic
Opublikowano

Tak służyłby w 70 hektarowym gospodarstwie jako ciągnik główny. Wcześniej właśnie oglądałem się za 6613 ale ten mi się bardziej spodobał. Nie sprawdzałem dokładnych danych technicznych.

Opublikowano

56xx bardzo zwrotny i duża widoczność w połączeniu ze szklanym dachem idealny do ładowacza. Nie wiem jak to się dokładnie sprawuje w polu bo ciągniki tylko naprawiam. Miałem kiedyś taką sytuację gdy podjechałem 5613, aby wyciągnąć tira z łudką z nieutwardzonego grysu, na blkadach i napędzie nie dał rady, w miejscu się zakopał, mf 6614 tylko z napędem pociągął bez problemu

Opublikowano

Rozumiem. Patrzę właśnie na dane techniczne i ten 6613 jest mocniejszy do tego lepszy udźwig podnośnika itp.

Opublikowano (edytowane)

Właśnie nigdzie nie mogę się dopatrzyć ceny. I tak na pewno bym brał ten bardziej wydajniejszy jeżeli są one bezawaryjne. Trzeba będzie skontaktować się z Korbankiem

Edytowane przez janekkuchar
Opublikowano

Orientuje się ktoś jak jest w cenie różnica między 5611  a 6612   5611(ok 220 netto)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez qkohe155
      Tak jak w tytule - od zakupu(4 lata) mam problem z odpaleniem gdy jest zimno. Jak jest ciepło to bez żadnego problemu, dlatego w sezonie się tym nie przejmuję, chyba że jakaś zimowa orka się przeciąga. Jesienią jakoś wspomagam się prostownikiem. Jednak jak już te parę razy w roku trzeba go odpalić zimą to robi się wielki problem.
      Niby akumulatory przychodzą na 1 myśl, ale latem nie ma żadnych problemów, w dodatku czasem poczyszczenie niektórych kabli daje mniejszy, lub większy efekt. Tylko, że napięcie zimą potrafi spaść przy kręceniu do okolić 7V. Czy mierząc multimetrem bezpośrednio na biegunach akumulatorów jestem w stanie tym sposobem wykluczyć kable? I teraz nie wiem czy wymieniać od razu dla pewności i akumulatory i wszystkie kable idące do rozrusznika? A dlatego taki wywód na ten temat, ponieważ tam jest takie spaghetti jak na zdjęciu(2 kable na 1 planie to akurat od prostownika).

      2 akumulatory, w dodatku zwróćcie uwagę, że mają odwrotnie bieguny niż wszystkie co mieli w sklepach, 3 osobne plusy i bezpieczniki po drodze. Masa idzie na hebel i rozdziela się na 2, ale dla pewności hebel zdążyłem ominąć.
      Może ktoś mający tą serię wysłać zdjęcie jak to wygląda u niego?
      Najchętniej to bym wpakował 1 duży akumulator tak jak kiedyś zrobiłem w 6180 i by było po problemie, ale w tą skrzynkę się wystarczający raczej nie zmieści.

    • Przez Rolnik8888
      Witam mam problem z podnośnikiem mianowicie świeca się dwie diody jak na zdjęciu podnośnik nie reaguje ani na podnoszenie ani na opuszczanie od czego zacząć ciągnik MF 5455

    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze światłami awaryjnymi w MF255 i kontrolkami. Wymienione włącznik, przerywacz, cała instalacja. Wszystkie styki i masy wyczyszczone, kontrolki i bezpieczniki nowe. Najbardziej irytuje mnie fakt, że przez chwile już wszystko grało. Przykręciłem osłony i znowu jest problem. Kilka razy już wszystko rozbierałem i czyściłem i nadal nie mam rozwiązania.
    • Przez Clark
      Szukam patentu na przełożenie przewodów w błotnikach w MF255. Układam nowa instalację i mam problem z przełożeniem przewodów w tunelach błotników. Ma ktoś jakiś patent? Przepchnięcie raczej w grę nie w chodzi bo skutecznie uniemożliwi to łuk na błotniku i brud w samym tunelu. Myślałem żeby włożyć przewody w peszel i przymocować do błotnika od wewnętrznej strony. Plus tego rozwiązania byłby taki, że będzie łatwy dostęp i brak brudu ale nie wiem sam czy warto odchodzić od oryginału. 
    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze zdjęciem ramion z wielowypustu przekładni. Ściągacz się rozgina, uderzyć się tego nie da, WD, podgrzewanie itp nie działa. Macie jakieś patenty jak to ściągnąć? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v