Sunf

Bss vs HL co wybrac

Polecane posty

Sunf    9

Waham sie co do typu przyczepy bss czy hl i najlepiej z trojstronnym wywrotem, jak to sie ma w praktyce trojstronny wywrot w bss i hl 9 tonowych co prywaciarze robia pod zamowienie w/w przyczepy? na co zwracac uwage przy kupnie takich zabawek

Edytowano przez Sunf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    304

Bss ma słabą  w rame, jest ona zrobiona  z C zimno giętego, HL z  walcowanego, Osie w BSS  mniejsze, dużo słabsza. lepiej ją  z daleka obchodzić. Przy załadowaniu 12 ton na BSS 9  tańczy po drodze ponad 30 km/h. W Hl nie ma tego, osie dużo mocniejsze, hamulce porządne,.

Tylko HL kupować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Sunf    9

Bss ma słabą  w rame, jest ona zrobiona  z C zimno giętego, HL z  walcowanego, Osie w BSS  mniejsze, dużo słabsza. lepiej ją  z daleka obchodzić. Przy załadowaniu 12 ton na BSS 9  tańczy po drodze ponad 30 km/h. W Hl nie ma tego, osie dużo mocniejsze, hamulce porządne,.

Tylko HL kupować.

 

a JAK SIE sprawuje na tym jednym tloku do 3 stronnego wywrotu m. in w Katarzynow takie sa na ogloszeniach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    371

nie polecam polskiej d 47 na zimno gietej ramie łatwo ja połamac

 

Pkt. 1.4 – spamowanie w tematach, odchodzenie od wątku głównego, nabijanie postów - Moorgi


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    376

Człowieku, o D47 nie było tu nawet mowy. Nie wspomnę o ładowności o jaką chodzi koledze. Jak już nabijasz sobie posty to rób to mądrze. A co do przyczepy to tylko taka z ramą gorącowalcowaną/hutniczą, inna mija się z celem. Już nie chodzi mi nawet o jakieś konkretne przeładowanie ale o spokojną głowę przy zwykłym użytkowaniu.


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sunf    9

czytalem rozne opinie i jedni brandyske drudzy hlke, kurde ciezko to wyglada :D

 

# przy kiprowaniu podobno w hlkach rama sie ugina a po wraca do stanu poprzedniego

 

otrzebuje prawdziwych opinii od uzytkownikow

Edytowano przez Sunf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    304

No ale Brandyska to nie BSS i Brandyski są bardzo porządne, żeby tylko handlarz nie wciskał  że BSS to Brandyska.  To była moja BSS 9

http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/331764-przyczepa-9-ton/   sprzedana z 4 lata temu   a HL zastała. Fakt HL gną się  jak czort, nawet predni siłownik podniesie na 2  tłoczysko około 70 cm a  tył nic, potem tył wyskoczy i jest wszystko ok, ale zawsze wracają do punktu wyjścia i nic nie widać.  http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/331754-wiata/  ta co widać to HL jest tak już dowalona że ciężko burty domknąć, ale  w   ciagu 3 lat wywiozła z  1500 ton ziemi, gruzu kamieni, i jeden budynek. Normalnie kipruję, ponad 15 ton to muszę drugim ciągnikiem turem pomagać bo nie ma siły dźwignąć. W przyszłym tygodniu jeszcze z 150 ton ziemi przywiozę i może do remontu pójdzie, Cała góra nowa będzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sunf    9

No ale Brandyska to nie BSS i Brandyski są bardzo porządne, żeby tylko handlarz nie wciskał  że BSS to Brandyska.  To była moja BSS 9

http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/331764-przyczepa-9-ton/   sprzedana z 4 lata temu   a HL zastała. Fakt HL gną się  jak czort, nawet predni siłownik podniesie na 2  tłoczysko około 70 cm a  tył nic, potem tył wyskoczy i jest wszystko ok, ale zawsze wracają do punktu wyjścia i nic nie widać.  http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/331754-wiata/  ta co widać to HL jest tak już dowalona że ciężko burty domknąć, ale  w   ciagu 3 lat wywiozła z  1500 ton ziemi, gruzu kamieni, i jeden budynek. Normalnie kipruję, ponad 15 ton to muszę drugim ciągnikiem turem pomagać bo nie ma siły dźwignąć. W przyszłym tygodniu jeszcze z 150 ton ziemi przywiozę i może do remontu pójdzie, Cała góra nowa będzie.

 

bss a brandys to dwie inne rzeczy ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    166

pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    304

Ja miałem BSS 9 a  kolega miał  Brandyskę 12 to była  potężna przyczepa, mocniejsza niż HL 8011.

Całkiem inne piasty,osie.  takie coś miał  http://olx.pl/oferta/przyczepa-wywrotka-brandys-hl-12-tonowa-CID757-IDbvn9L.html   

http://olx.pl/oferta/sprzedam-przyczepe-brandys-12-ton-CID757-IDalmY3.html#9bdd10214c

Edytowano przez tomek73

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja przerabiałem samemu d50 i h l6011 na 3 strony samochodowe obie zdjęcia u mnie w galeri i sie nic nie gnie pożądnie wzmocnione ramy pozamykane górne ramy z profili które nie pracują tak jak ceownik dolne pozamykane poodkładane poprzeczki wzmocnione resory kule wywrotu podwójne łańcuchy na burtach obie waża na pusto 6620kg a miałem pszenicy na obu 21ton i nic popękało i obie pełne kiprowałem na dmuchawe a wiadomo ze zaraz nie zleci. A zalezy wszystko jak jest zrobiona ja osobiście uważam że lepsza jest krótsza i wyższe burty, bo hl skracaliśmy także jak chcesz kupić na 3 strony to kup brandyske bo jest krótsza dolna rama i najlepiej na kołach tir bo przy hl mamy normale to po polu rżnie szpur a po asfalcie luzik   

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sunf    9

ja przerabiałem samemu d50 i h l6011 na 3 strony samochodowe obie zdjęcia u mnie w galeri i sie nic nie gnie pożądnie wzmocnione ramy pozamykane górne ramy z profili które nie pracują tak jak ceownik dolne pozamykane poodkładane poprzeczki wzmocnione resory kule wywrotu podwójne łańcuchy na burtach obie waża na pusto 6620kg a miałem pszenicy na obu 21ton i nic popękało i obie pełne kiprowałem na dmuchawe a wiadomo ze zaraz nie zleci. A zalezy wszystko jak jest zrobiona ja osobiście uważam że lepsza jest krótsza i wyższe burty, bo hl skracaliśmy także jak chcesz kupić na 3 strony to kup brandyske bo jest krótsza dolna rama i najlepiej na kołach tir bo przy hl mamy normale to po polu rżnie szpur a po asfalcie luzik   

 

http://olx.pl/oferta/przyczepa-rolnicza-9t-bss-wielton-hl-pronar-wywrot-trojstrnny-CID757-IDa2LXz.html ??

http://olx.pl/oferta/przyczepa-brandys-czeska-hl-hw-8011-d-47-6011-d-50-9t-CID757-ID4oWOr.html#cf1821bf73 ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    304

Problem tych na 3 stony polega tylko w użytkowaniu. Jak się kipruję na równym, nie wozi się ziemi, piachu i kipruję do tyłu to raczej nie ma szans na zgięcie.

Zboże jak się kipruję to po otwarciu burty od razy ponad połowa spada, piach, ziemie i kamień tak nie zrobi i kiprujesz praktycznie  cały ciężar do końca, dopiero jak 3 tłoczysko wychodzi to spada.

Sam w tym roku w D47, zdjęcia w  galerii,  podnosiłem 8 ton do tyłu, pod żmijkę,  na równej betonowej posadce i nic się nie stało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sunf    9

Problem tych na 3 stony polega tylko w użytkowaniu. Jak się kipruję na równym, nie wozi się ziemi, piachu i kipruję do tyłu to raczej nie ma szans na zgięcie.

Zboże jak się kipruję to po otwarciu burty od razy ponad połowa spada, piach, ziemie i kamień tak nie zrobi i kiprujesz praktycznie  cały ciężar do końca, dopiero jak 3 tłoczysko wychodzi to spada.

Sam w tym roku w D47, zdjęcia w  galerii,  podnosiłem 8 ton do tyłu, pod żmijkę,  na równej betonowej posadce i nic się nie stało.

 

tak tylko w tym przypadku nie mam zamiaru otwierac burty tylko przez okienko uzytkowac bede

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie no śmiech na sali BSS a Brandys to co innego....

dla tych co gdzieś coś usłyszeli ale sami nie wiedzą co to BSS oznacza: Brandyskie Strojirny a Slevarny,tylko wszyscy mówią po prostu Brandys...

Marka ta wypuściła kilka jak nie kilkadziesiąt modeli przyczep, ludzie u mnie zamawiają naklejki to jak słyszę ile jest modeli to nie chce się wierzyć. np P53S P73S P93S. 93SH, PV, PS6, 12.09 Agro, 10.08 Agro, 08.06Agro, Ps2 16.12 i wiele innych. Tylko w polsce w urzędach Komunikacji tak wpisują w dowodach że na końcu nie wiadomo co jest co... jak mam wpisane w MTZ że ma 15t ładowności (a powinno być ze moze ciagnić przyczepy o masie do 15t)

 

tak więc BSS to marka, a modele to jak podałem wyżej, niektóre  z nich mają 5t ładowności inne po 16t

 

A a odnośnie oznaczeń HL i HW, HL oznacza przyczepę rolniczą, a HW ciężarową, ta druga miała oryginalnie koła szosowe (12.00 R20) mocniejsze hamulce i osie do 100km/h, a HL ogumienie balonowe jak przy HTS chyba 16x20.

Obiscie polecam Ci tego producenta http://olx.pl/oferta/przyczepa-hw-hl-8011-3-stronny-wywrot-idealna-CID757-ID97ief.html#3c17520c8a

Przyczepy naprawdę są odrobione

  • Like 1

>MF 6280 >< MTZ 82 >< Ursus C360 >< Ursus C330 >< Bizon Z056

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sunf    9

Nie no śmiech na sali BSS a Brandys to co innego....

dla tych co gdzieś coś usłyszeli ale sami nie wiedzą co to BSS oznacza: Brandyskie Strojirny a Slevarny,tylko wszyscy mówią po prostu Brandys...

Marka ta wypuściła kilka jak nie kilkadziesiąt modeli przyczep, ludzie u mnie zamawiają naklejki to jak słyszę ile jest modeli to nie chce się wierzyć. np P53S P73S P93S. 93SH, PV, PS6, 12.09 Agro, 10.08 Agro, 08.06Agro, Ps2 16.12 i wiele innych. Tylko w polsce w urzędach Komunikacji tak wpisują w dowodach że na końcu nie wiadomo co jest co... jak mam wpisane w MTZ że ma 15t ładowności (a powinno być ze moze ciagnić przyczepy o masie do 15t)

 

tak więc BSS to marka, a modele to jak podałem wyżej, niektóre  z nich mają 5t ładowności inne po 16t

 

A a odnośnie oznaczeń HL i HW, HL oznacza przyczepę rolniczą, a HW ciężarową, ta druga miała oryginalnie koła szosowe (12.00 R20) mocniejsze hamulce i osie do 100km/h, a HL ogumienie balonowe jak przy HTS chyba 16x20.

Obiscie polecam Ci tego producenta http://olx.pl/oferta/przyczepa-hw-hl-8011-3-stronny-wywrot-idealna-CID757-ID97ief.html#3c17520c8a

Przyczepy naprawdę są odrobione

 

szczerze powiem nie wiem w co wejsc a interesuje mnie 3 stronny wywrot

 

jeszcze jest taki producent http://olx.pl/oferta/przyczepa-rolnicza-9t-bss-wielton-hl-pronar-wywrot-trojstrnny-CID757-IDa2LXz.html

 

wszystkie znaki na niebie wskazuja hl ?:D

Edytowano przez Sunf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sunf    9

To jest Czeszka

 

dalem tylko przykład, a co do wyboru to chyba tylko isc w hl'ke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podałem Tobie przez to tego ( http://olx.pl/oferta...html#3c17520c8a ) producenta gdyż, zwróć uwagę jak wyglądaja ramy tych przyczep, nie dość że oryginalny Ceownik jest zaspawany z jednej strony by utworzyć profil zamknięty ,to rama jest jeszcze wzmocniona od tylnlego resora w kierunku przodu, by przy wywrocie do tyłu sie  nie zaginała. Z szczerze powiem że ta zimnogięta rama przy BSS jakoś nie do końca do mnie przemawia, choc wiele osób ma te przyczepy i sobie chwalą......

Osobiście mam HW 60.11 i jestem zadowolony, po 9 ton zboża woże na niej i nie ma  żadnych objawów uszkodzeń....


>MF 6280 >< MTZ 82 >< Ursus C360 >< Ursus C330 >< Bizon Z056

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    304

Zwróc tez uwagę że one to raczej tylko dokumenty mają z 8011, a  w całości to przerabiane 6011.Zaczep cienki a 8011 ma z 100 C, ramy proste.12 to sobie mógł  wpisać jak je  z Niemiec ciągnął.

http://olx.pl/oferta/przyczepa-rolnicza-wielton-12-CID757-IDcqeUb.html#393f24cb06;promoted  kolegi przyczepy, też mam takie i  już nie narzekam po remoncie, on też zmieniał  zawiasy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez xzy
      Witam , czy ktos wie jaki jest numer kozyska stozkowe piasty przyczepy d 50 . Chodzi o to mniejsze i wieksze bo niestety nie jestem wstanie odczytac na starych . Za odpowiedz z gory dziekuje 
    • Przez pulek227
      Witam,
      W przyczepie d 47 podczas wywrotu do tylu delikatnie ja znosi na lewo.Co moze byc przyczyna?
      Kupilem ja niedawno i widac ze cos bylo poprawiane w tylnych uszach wywrotu. Rama wyglada na prosta rowno lezy skrzynia ladunkowa na ramie.
      Czy wspawanie kul do wowrotu pomoze? zeby spkojnie mozna bylo kiprowac pelna przyczepe zboze do tylu?
    • Przez tomb2
      Zbliża sie zima ;D a więc planuję wyremontować moją 4,5 t jednak nie wiem czy dojdzie to do skutku ??? Jeżeli znajomu udostepni mi garaż to tak bo on ma ogrzewany A więc mam kilka pytań.
      - ile mogą kosztować burty do przyczepy 4,5 t typ D-46B
      - Lepszcze są z blachy falistej czy z prostej ?
      - Jakiej grubości blache dać na podłoge ?
      - czym najlepiej wyczyścić przyczepe, czy piaskowanie się opłaca ile może kosztować?
      Narazie tyle
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez szalcia
      witam mam kupiona naczepę firankę i przerabiam pod lawetę na bele i od sworznia do przodu mam 2m i teraz jaka długość wózka dobrać?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.