Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

witam. przy hamowaniu kiedy wlaczy sie  przedni naped i puszczeniu hamulca gdy chce ponownie ruszyc to strasznie strzela przedni naped. tak jak by sie zablokowal i nie chcial puscic. co jest nie tak? jak juz strzeli i pusci to jest normalnie az do ponownego hamowania przy ktorym wlaczy sie naped. moze ktos juz przerabial? strasznie mnie to denerwuje i boje sie zeby cos sie nie posypalo. moze da sie wylaczyc jakos te hamowanie napedem?

Edytowane przez matmixmix
Opublikowano (edytowane)

Nie testowałem, ale możesz po prostu odłaczyć kable przy pedale hamulca... wiem że biały idzie to autotronica tylko czy wtedy będą światła stop to nie wiem... Z drugiej strony jak to odłączysz to w ogóle napędu nie wyłączysz.... (jakiś dodatkowy włącznik trzeba by zastosować). Ale dla świetego spokoju lepiej szukaj przyczyny tego strzelania... obstawiam, że mielą Ci sie tryba w któreś zwolnicy albo krzyżaki sie rozleciały

Edytowane przez lukbold
Opublikowano (edytowane)

sprawdź stan tulejek łączących wał pod ciągnikiem, jedna przy skrzyni druga przy moście przednim

___________________________________________________________________________________________________________

AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca :)

 

Edytowane przez andrewk
Opublikowano

u mnie tez tak strzela i tak musi byc bo naped sie rosłancza i puszczaja tarczki od napędu sprawdz jeszcze tak jedz i włącz napęd powinien się włoczyć bez zadnego szarpania a gdy wyłaczasz też jadąc powinno byc takie małe tąpnięcie tak powinno być bo tarczki się rozłąnczają

Opublikowano

u mnie tez tak strzela i tak musi byc bo naped sie rosłancza i puszczaja tarczki od napędu sprawdz jeszcze tak jedz i włącz napęd powinien się włoczyć bez zadnego szarpania a gdy wyłaczasz też jadąc powinno byc takie małe tąpnięcie tak powinno być bo tarczki się rozłąnczają

 nic tak nie musi byc i nie powinno tak byc!. u mnie wybita jest os, trzeba ja wytulejowac. ma luzy co powoduje ze sie przekreca i nie chodzi centrycznie do walu napedowego. gdyby pomysleli i zrobili to na krzyzakach a nie na sztywno tymi lacznikami, takiego problemu by nikt nie mial. dlatego ten naped tak szczela przy hamowaniu i ruszaniu ,bo sie klinuje na tym laczniku. do tego wyrabia walek ataku. dziwne ze nikt o tym nie napisal nawet. bo to urok tej seri i kazdy predzej czy pozniej bedzie to przerabial u siebie. wiec radze sprawdzic i pilnowac luzow na osi.   

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v