Skocz do zawartości

Polecane posty

matmixmix    0

witam. przy hamowaniu kiedy wlaczy sie  przedni naped i puszczeniu hamulca gdy chce ponownie ruszyc to strasznie strzela przedni naped. tak jak by sie zablokowal i nie chcial puscic. co jest nie tak? jak juz strzeli i pusci to jest normalnie az do ponownego hamowania przy ktorym wlaczy sie naped. moze ktos juz przerabial? strasznie mnie to denerwuje i boje sie zeby cos sie nie posypalo. moze da sie wylaczyc jakos te hamowanie napedem?

Edytowano przez matmixmix

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    552

Nie testowałem, ale możesz po prostu odłaczyć kable przy pedale hamulca... wiem że biały idzie to autotronica tylko czy wtedy będą światła stop to nie wiem... Z drugiej strony jak to odłączysz to w ogóle napędu nie wyłączysz.... (jakiś dodatkowy włącznik trzeba by zastosować). Ale dla świetego spokoju lepiej szukaj przyczyny tego strzelania... obstawiam, że mielą Ci sie tryba w któreś zwolnicy albo krzyżaki sie rozleciały

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

andrewk    77

sprawdź stan tulejek łączących wał pod ciągnikiem, jedna przy skrzyni druga przy moście przednim


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamillo96    3

u mnie tez tak strzela i tak musi byc bo naped sie rosłancza i puszczaja tarczki od napędu sprawdz jeszcze tak jedz i włącz napęd powinien się włoczyć bez zadnego szarpania a gdy wyłaczasz też jadąc powinno byc takie małe tąpnięcie tak powinno być bo tarczki się rozłąnczają

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matmixmix    0

u mnie tez tak strzela i tak musi byc bo naped sie rosłancza i puszczaja tarczki od napędu sprawdz jeszcze tak jedz i włącz napęd powinien się włoczyć bez zadnego szarpania a gdy wyłaczasz też jadąc powinno byc takie małe tąpnięcie tak powinno być bo tarczki się rozłąnczają

 nic tak nie musi byc i nie powinno tak byc!. u mnie wybita jest os, trzeba ja wytulejowac. ma luzy co powoduje ze sie przekreca i nie chodzi centrycznie do walu napedowego. gdyby pomysleli i zrobili to na krzyzakach a nie na sztywno tymi lacznikami, takiego problemu by nikt nie mial. dlatego ten naped tak szczela przy hamowaniu i ruszaniu ,bo sie klinuje na tym laczniku. do tego wyrabia walek ataku. dziwne ze nikt o tym nie napisal nawet. bo to urok tej seri i kazdy predzej czy pozniej bedzie to przerabial u siebie. wiec radze sprawdzic i pilnowac luzow na osi.   

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Jest taki problem że ciągnik nie ma tak jak by siły. Na postoju wchodzi normalnie na obroty a już przy małym obciążeniu max 1500 złapie, nawet jak sie jedzie samym ciągnikiem to nie można go rozpędzić. Dodam że dopiero była robiona pompa wtryskowa i przed naprawą było to samo. Co może być nie tak?
    • Przez kamil800
      Witam
      Mam taki problem, ze podczas jazdy po szosie musze co jakas chwile kontrowac w lewo i tylko w lewo, ostatnio zaczal mi podciekac silownik skretu, czy to moze on jest tym problemem czy jednak orbitrol?
      Problem dotyczy mf 8120
    • Przez Cineek
      Witam.
      Mam pytanie, jak ustawić amortyzacje podnośnika w 6180, jak jadę np: z talerzówką, pługiem obrotowym. Widzę że jest tam kontrolka, ale pewnie trzeba zrobić jakąś kombinację pokręteł. Proszę o pomoc. Poniżej obrazek. Pozdrawiam
    • Przez marcin80wlkp
      Witam. Dziś po godzinnej pracy w polu sprawdziłem ciśnienie na pompie. Jeden obieg, który idzie na hydraulikę zewnętrzną pokazuje 170-180 atm, drugi przy skręconych kołach, rozgrzanym oleju i ok 1000obr/min pokazuje 80 atm. Wspomaganie ciężko mi chodzi, do tego coraz ciężej wchodzą mi biegi i obstawiam że to przez to, że padła druga sekcja pompy. Czy bez zastanowienia mogę zamawiać nową, czy jest możliwe, że jeszcze coś innego może być nie tak?
    • Przez kevin25
      Witam pacjent MF 3050 z 1989r zaczęło słabnąc wspomaganie na wolnych obrotach szczególnie zauważalne przy pracy z ładowaczem. I słabiej działające hamulce. 
      Ciśnienie na tylnych złączkach 180bar przy 1tys i przy 2tys rpm 
      Ciśnienie na punkcie pomiarowym 2 sekcji na wspomaganie na wolnych obrotach 145bar przy 2 tys rpm 170bar 
      I z tego co wyczytałem pompa do wymiany. Chce się tylko upewnić czy na pewno ?
      Jest możliwość wsadzenia mocniejszej pompy na Sekcji hydrauliki zewnętrznej ? 
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.