Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Proponuję otworzyć biznes usuwania instalacji SCR. biggrin.gif

Opublikowano

No jakoś ciężarówki chodzą na scr i w mrozy też jeżdżą. Wedle normy silnik powinien już spełniać euro4a do pół godziny od odpalenia. Za pewne jest tak, że zapalamy w mróz bez roztworu, po chwili grzałka rozgrzewa układ i zaczyna podawać. Nic tam się nie da odłączyć, bez ingerencji w elektronikę nie oszukasz kompa.

Opublikowano (edytowane)

Dlatego gadanie że system poprawnie działa, jeżeli udało się uruchomić silnik przy -14 jest nie na miejscu. Ponieważ AdBleu od razu nie odmarznie tylko tak jak pisał @farmermf po jakimś czasie i wiadomo że po danym czasie silnik będzie spełniał wymaganą normę.

Edytowane przez MDSikor
Opublikowano

No coś Ty. Nie rozsadzi zbiornika... Był przeprowadzany test w telewizji dokładnie w programie ,,Agromachina". Ciągnik stał przez 3 doby w chłodni w temperaturze -14 stopni. I odrazu zapalił. Nie ma żadnego problemu z uruchamianiem silnika zimą :). Coraz bardziej podoba mi się to AdBlue :D. Byle do wiosny i przetestujemy T6 u mnie :D

Piszesz minus 14 a co bedzie przy minus 35 czy 40 bo przecież takie mrozy się trafiają. wiem że ciężarówki jeżdżą na tym w każdych warunkach ale interesuje mnie to z technicznego punktu widzenia.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

@farmermf jasne, ale jeżeli jest elektronika i jest komputer to da się to załatwić. Kiedyś widziałem emulatory SCR. ;) Wpina się wiązki do pudełka i już. biggrin.gif

Opublikowano (edytowane)

Pewnie tak, ale jeśli faktycznie mniej będzie palić z scr to po co kombinować? W ciężarówkach niby filtry nie wypaliły i wchodzą większośc na scr. Znajomy ze sklepu z częściami do ciężarówek mówił że filtr od 6 do 15tyś.

Po za tym @BobekFarmer , a gdzie dbanie o środowisko? :D

Edytowane przez farmermf
Opublikowano

T5 bedzie na CR jak wiadomo i teraz zeby nie narobic sobie bigosu to co w niego lac za paliwo??? Verva, Ultimate, V-Power? Przeciez to moze doprowadzic do bankructwa...Nie no zartuje ale wiadomo ze zawsze drozsze. Osobiscie jezdze VW Passat B5 FL na pompowtryskach i jakos roznicy nie widze ani w spalaniu ani w pracy silnika, przyspieszeniu ogolnie mocy porownujac ON z wyzszej pulki a tym ktory zakupilem prosto z Rafinerii Gdanskiej z Lotosu do C-360.

Jaka jest Wasza opinia na ten temat?

Podam przyklad mojego znajomego ksiegowego ktory w Passata B6 lal non stop no i robi to po dzis dzien ON zawsze ten drozszy co chyba w naszym kraju nie zawsze znaczy najlepszy i w przeciagu 2 lat wladowal w remonty silnika zwiazane z ukladem paliwowym polowe wartosci samochodu. Wiec ja tu w kropce jestem co z tym paliwem sie nie dzieje.

Kraza opinie ze te Passaty juz tak maja bo to jedne z pierwszych wydan 2.0 TDI ale ciekawostka jest to ze pracujac kilka lat u naszych zachodnich sasiadow kogo nie spotkalem to na ten silnik pod wzgledem takich usterek nie narzekal. Jedynie sporadyczne bledy czyli standardt w nowszych autkach.

Opublikowano

Piszesz minus 14 a co bedzie przy minus 35 czy 40 bo przecież takie mrozy się trafiają. wiem że ciężarówki jeżdżą na tym w każdych warunkach ale interesuje mnie to z technicznego punktu widzenia.

 

 

Adblue nie zamarznie w nawet -30 stopniach. Przeciesz wiadomo że technika idzie do przodu. To po co by to wprowadzali skoro zimą były by z tym problemy

Gość Profil usunięty
Opublikowano

@farmemf dbanie o środowisko dbaniem o środowisko. :) Jednak wszystko w granicach normy.

 

Niech najpierw chinole zaczną uprawiać ryż w normalnych warunkach, bo póki co to produkują bardzo dużo metanu, jako drudzy po przeżuwaczach.

Opublikowano

Dziś byłem sie pytać o model t5040 ale dealer doradził mi żeby poczekać do marca i wziąć T5.95

i wiem że ma mieć nieco inny wygląd, silnik 88+11km czyli w sumie 99km, common rail, 3,4l pojemności,

większ komfort

Opublikowano

Mam wrażenie,że kupujemy przysłowiowego"kota w worku",bo wchodzi do produkcji nowa seria ciągników i to wielka zagadka.

Sprzedawcy zachwalają,że bogate wyposażenie,że ładniejszy ,większy,bardziej ekonomiczny,ale...nikt go na oczy nie widział,chyba że był w Hanowerze,ale nie spotkałem jeszcze nikogo takiego.

Pozostaje dylemat,bo...serii T5000 są jeszcze ostatnie sztuki i pojawiają się w różnych konfiguracjach w systemie sprzedaży New Holland,ponieważ ktoś rezygnuje albo zamienia na inny model,czy polować na serię T5000,czy zamawiać w ciemno nową serię T.

Sam mam z tego powodu rozterki i waham się,czekając na premierę podczas poznańskiej POLAGRY w lutym nowego t5.

W internecie można znaleźć sporo zdjęć na norweskich stronach i szczegółowe pakiety wyposażenia na stronach polskich.

Nowa seria T5 jest okrojona do 3modeli i 3wariantów pakietowego wyposażenia o kodach 102,202,502.

W najbogatszej opcji min.klima,3rozdzielacze hydrauliki,fotel pneumatyczny skrętny,siedzenie dodatkowe,2siłowniki wspomagające TUZ,skrzynia 24x24 HI-LO,opony 440/65/R24 i 540/65R34.Brak pneumatyki!

Jeszcze inny dylemat.mianowicie CENA!!!

Proszę o informacje,za ile proponują Wam dealerzy modele T5000?

Czy można gdzieś kupić,zamówić T5050,T5060,T5070 w najbogatszej wersji czyli z pakietem 502???i w jakiej cenie?

Mi oferowano T5060EDC za 148000,a T5.115 za 152000.Różnica w cenie niewielka,ale...w T5 nie ma pneumatyki

Opublikowano (edytowane)

Sam mam ten problem ponieważ proponowany mi jest T5 105KM za 193 tyś z pneumatyką (kod 502)ale jak kolega pisze jest to kupno kota w worku .Dealer zachęca do zadatkowania go bo ludzie już zaklepują a to się podroży itp.ja jednak do puki go nie zobaczę nie podejmę żadnej decyzji tym bardziej jeżeli chodzi o produkt nowy nie istniejący na rynku.Co do T5060 ma być jakaś szansa jeszcze bo podejrzewam że ludzie wycofują się z nich na rzecz T5 mi to pasuję bo bym go wolał- jednak jest to ciągnik sprawdzony co do ceny to kolega kupił przed świętami za 175 tyś bez EHR.Jeżeli chodzi o cenę T5 to podałem cenę katalogową z pneumatyką (koszt pneumatyki 6000).

Edytowane przez jaro30
Opublikowano

cóż z tego,że go zobaczysz i co?

czas pokaże i za kilka lat dopiero będzie wiadomo,czy ten ciągnik będzie udany,a teraz to tylko loteria...

a prawda jest taka,że jedni szukają mozliwości zakupu ciągników z obecnej jeszcze w produkcji serii T5000,a inni nastawili się na zakup nowego produktu i wcale nie jest tak,że rezygnują i mocno szukają resztek T5000.

Ostatniego dnia grudnia miałem telefon od jednego z dealerów,że dwóch klientów odstąpiło od umowy i ma do sprzedania T5050 i T5060(niestety w wersji z MDC a to mnie nie interesowało),a zamówili sobie T5.I myślę,ze takich będzie sporo klintów,bo nowe wyposażenie kusi,a na zdjęciach ciągnik prezentuje się interesująco,a zważywszy na niewialką różnicę w cenie...odpowiedzieć każdy musi sobie sam.

Ja sam zamówiłem już w grudniu T5.115.Do produkcji ma wejść w maju.Odbiór w czerwcu.

Jeśli trafi mi się T5060EDC to wtedy pomyślę,ale cena by musiała być nie wyższa niż 140tys.zł...

albo może jakiś CASE z zapasów w dobrej cenie i nic poza tym nie wchodzi w grę

Opublikowano

Pewnie w Marcu pokażą T5 na Agrotech Kielce.

Z tego co wiem, T5 kosztuje niewiele więcej niz T5000 z równie bogatym wyposażeniem. Dodac należy, że T5 ma o wiele mocniejsza pomopę, udźwig i 2 siłowniki w tej najbogatszej wersji, a pneumatyka nie jest w standardzie tylko w opcji, więc bez różnicy w sumie.

Jeśli T5 będzie mieć takie skręt jak T5000 to wróżę mu sukces.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Dla mnie porażką jest silnik 3,3 litra...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez jurek195
      Witam jestem ciekawy czy można do NH TD5050 dołożyć siłowniki do tylnego podnośnika
    • Przez antrak
      Witam wszystkich,
      w moim nowym nabytku NH TD5 105 z 2016 roku zaświecił się bład 3141
      jeżeli ktoś się z tym wcześniej spotkał to proszę o pomoc zanim zacznę wzywać serwisy
    • Przez MAVERICK232
      Witam. Mam problem z moim N H TD90 z kierowcą. Mimo wymienienia siłownika gazowego na nowy, kierownica idzie ruszyć do góry i do dołu. Czy ktoś miał może taki problem?
      Pozdrawiam 
      MAVERICK 
    • Przez Lukas85
      Od jakiegoś czasu zauważyłem ze w moim td90 jest jakiś dziwny dźwięk przy hamowaniu. Słychać jakby metal tarl o metal. Słychać to głównie przy gwaltowniejszym hamowaniu lub jak jest dość ciężko np jak cofa z opryskiwaczem do garażu i mocniej przy hamuje. Nie wiem dokładnie jak są zrobione te hamulce czy są tam tarcze czy jakieś bębny? Może ktoś przerabia ten temat i mógłby mi coś podpowiedzieć? Musze jeszcze tylko zrobić jrden test rozpisać pedały hamulca i sprawdzić czy przy naciśnięciu obu pedałów jest taki sam dźwięk cz tylko po którejś stronie bo podejrzewam ze na oba koła są oddzielne hamulce
    • Przez arek05
      Witam, mam problem że w ciągniku przy prasowaniu słomy wałek w ciągniku się kręci i napędza prasę, lecz gdy belka jest już bardziej zbita i pojawia się obciążenie WOM w ciągniku przestaje się kręcić pomimo załączonego wałka. Zaczyna się kręcić gdy da mu się bardzo wysokie obroty. Gdzie szukać problemu, czy tam jest jakieś sprzęgło i gdzie? Bardzo proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v