Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja dziś zapalałem swojego t5 i sie podgrzał chwilę i zapalił odrazu i nawet długo nim nie kręciłem. A temperatura jaka była w garażu to -10 stopni. Ja nigdy nie zauważyłem żeby długo kręcił wprost przeciwnie według mnie bardzo szybko zapala bez długiego kręcenia

Opublikowano

Żeby ocenić obiektywnie trzeba by czas mierzyć stoperem, bo dla jednego 2s będzie to krótko, dla innego długo- tu mi przyznasz rację. Ale dla mnie ważniejsze jest to że ciągnik zapali, zdążył odpalić zanim aku padnie ;) A czy odpala za 1 czy za drugim obróceniem wału- dla mnie to sprawa drugorzędna.

Opublikowano

ja mam case jx 70 i on obróci 2 razy i pali.. a dzisiaj te t5 kreciły jakieś 7- 10 sekund...co prawda w baku było bardzo mało paliwa .. , ale czy by to był powód . nie wiem..

Opublikowano

Czy latem czy zima moj na commonrail pali tak samo krotko- T6020 Elite. Moze to zależec chyba od ilosci paliwa w baku badz paliwa. Zima zawsze tankuje pod korek.

Opublikowano

Witam!

pytanie do użytkowników ciągnika NHT5 lub podobnych z ładowaczem czołowym.

jestem użytkownikiem NHT5.115 z ładowaczem czołowym.

dziś zaniepokoił mnie pewnien szczegół podczas pracy.

jadąc ciągnikiem z łyżką,odchylała się i opuszczała łyżka co pewien cza musiałem ją korygować.

czy tak powinno być,czy też świadczy to o tym,że z hydrauliką jest coś nie tak?

Opublikowano (edytowane)

koledzy mam takie pytanie... w poniedziałek mi przywieżli t5 105 .., powiedzcie czy u was też tak szybko ida mth.. bo u mnie jakoś szybko... przynajmniej dużo szybciej niż w proximie..

Edytowane przez kasia24
Opublikowano

Dokladnie @b0gdan, w rozziewaniu nawozow T5.115 wyszedl nie cale 6l/godz, z rozsiewaczem Brzegu 1000l ;)

 

Przeglad na 100mth blisko 2tys zl wynosi, sam filtr hydrauliczny kosztuje 400zl, do tego dwa paliwowe i oleju silnikowego...

Opublikowano (edytowane)

No niestety. Wytłumaczycie mi to z pneumatykom?? Ile kosztowała pompa?

P.S Jaki pług do niego masz?

Edytowane przez crative
Opublikowano

W moim t 5. 105 wyszło 4.4 litra na mth w beczkowozie.A te godziny to zasuwają jak tam kolega wcześniej pisał . Mam pytanie odnośnie tego chorego radia czy u was też nie idzie ustawic wszystkicz fal tylko skacze co drugie np 107.3 a potem 107.5 co za chore radio dajcie jakoś odpowiedz.

Opublikowano

czy wie może ktoś na jakiej zasadzie czyści sie ten filtr cząstek stałych.. pokazuje sie coś wtedy na koputerze ciągnika.. dymi czy coś w tym rodzaju..

Opublikowano

1 mth to 1 godzina pracy silnika przy obrotach nominalnych. Raczej trudno w ciągniku zejść do poziomu 40-45 min :P Chyba, że chcemy silnik odesłać do krainy wiecznych złomów :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez jurek195
      Witam jestem ciekawy czy można do NH TD5050 dołożyć siłowniki do tylnego podnośnika
    • Przez antrak
      Witam wszystkich,
      w moim nowym nabytku NH TD5 105 z 2016 roku zaświecił się bład 3141
      jeżeli ktoś się z tym wcześniej spotkał to proszę o pomoc zanim zacznę wzywać serwisy
    • Przez MAVERICK232
      Witam. Mam problem z moim N H TD90 z kierowcą. Mimo wymienienia siłownika gazowego na nowy, kierownica idzie ruszyć do góry i do dołu. Czy ktoś miał może taki problem?
      Pozdrawiam 
      MAVERICK 
    • Przez Lukas85
      Od jakiegoś czasu zauważyłem ze w moim td90 jest jakiś dziwny dźwięk przy hamowaniu. Słychać jakby metal tarl o metal. Słychać to głównie przy gwaltowniejszym hamowaniu lub jak jest dość ciężko np jak cofa z opryskiwaczem do garażu i mocniej przy hamuje. Nie wiem dokładnie jak są zrobione te hamulce czy są tam tarcze czy jakieś bębny? Może ktoś przerabia ten temat i mógłby mi coś podpowiedzieć? Musze jeszcze tylko zrobić jrden test rozpisać pedały hamulca i sprawdzić czy przy naciśnięciu obu pedałów jest taki sam dźwięk cz tylko po którejś stronie bo podejrzewam ze na oba koła są oddzielne hamulce
    • Przez arek05
      Witam, mam problem że w ciągniku przy prasowaniu słomy wałek w ciągniku się kręci i napędza prasę, lecz gdy belka jest już bardziej zbita i pojawia się obciążenie WOM w ciągniku przestaje się kręcić pomimo załączonego wałka. Zaczyna się kręcić gdy da mu się bardzo wysokie obroty. Gdzie szukać problemu, czy tam jest jakieś sprzęgło i gdzie? Bardzo proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v