Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

zastanawiałem się między NH T5.105 , case maxxum 100 i JD 6230 , case powiedział mi od razu że nie ma tych ciągników chyba że ktoś zrezygnuje , a więc zawarłem umowe wstępną z NH i JD , w związku z tym że NH bardziej pasował do obory przejazdowej gdyż był niższy ...zerwałem umowę wstępna z JD . wpłaciłem zaliczkę ciągnik miał być koniec kwietnia lub poczatek maja ... diler zostawił ulotkę ,że sa pierwsi w rankingu nie jakas firma kszak ​!Jak nie maja czasu to zrezygnujmy wszyscy , będą mieli czas przemyśleć wszystko , albo trzeba ich dobrze przycisnąć z tymi ciągnikami taka duża i popularna firma nie powinna sobie pozwolić na takie niejasność diler mówił że ciagnik wyjeżdża z fabryki co 3 min , .... a tego ciapka T5060 w cenie o 20% droższej to niech w te swoje firmowe kszaki wyprowadzą . Zachowują się jak oszuści ....

Opublikowano

widzisz kolego!firma NEW HOLLAND prowadzi własnie taką politykę,bo jest numerem 1 w sprzedaży ciągników i za wszelką cenę chce być liderem nadal.Metoda polega na łapaniu klientów,a potem jakoś to będzie.wciśnie im się zamisat T5 to czego nie chcą,a sprzedaż pozostanie na wysokim poziomie.

Case,w grudniu nie ściemniał,od razu podawał,że następuje zmiana modeli i nie ma czym handlować.

a NH...widać jak jest

NH ma fajne ciągniki i przystępne ceny,a co za tym idzie wysoką sprzedaż,ale cuduje do granic możliwości chociażby zmieniając bardzo dobre produkty,które sprzedawały się jak ciepłe bułeczki(T6000) i wprowadza super nowe technologie z adblue itd i w tym też chce być liderem,a ponieważ popyt jest,bo PPROW zrobił swoje,rolnictwo ma się nieźle,dofinansowania rozbujały rynek to własnie mamy takie kwiatki,jak z chorobą T5.

Gbybyśmy faktycznie zaczęli masowo rezygnować i przechodzić do konkerencji,to może coś by podziałało,ale...nie tylko NH winduje ceny....wszyscy sprzedają coraz droższe zabawki i tylko nawzajem się podśmiewają,że"my g....m nie handlujemy

Opublikowano

rozmawiałem z dilerem jak postęp z moim ciągnikiem t5.95 miał być koniec marca ( zamawiałem w listopadzie). Odpowiedział żeby zapomnieć o t5 w tym roku, wogóle nie bedzie ich na Polskę, dopiero luty może styczeń 2013

Opublikowano (edytowane)

dlatego ja oglodałem nh ale jednak zmieniłem na jd. stałą 5100R na placyku rundka wokół i dzis badz jutro jade po nia.

Edytowane przez gajor24
Opublikowano

No prosze styczeń luty 2013 :D jaja sobie z was robią koledzy :D i nawet jeśli niech te 100 osób co zamówiło t5 się wkurzy, zrezygnóje i pójdzie do konkurencji to oni i tak wiele nie stracą, no bo nie ma co się oszukiwać robią ciągniki 20-30 tys taniej, a w Polsce tyle pieniedzy to jest dużo, wiec i tak nh będą się sprzedawać jak świerze bułeczki.... Ja ogólnie wolałbym t5000 od t5, ciągnik sprawdzony, niższy, więcej mniejsca w środku, nie ma CR - a wiadomo że polskie paliwa są słabej jakości więc lepiej nie ryzykować według mnie, ponadto większa pojemność silnika w t5000 :) Jedyne czego można się przyczepić w t5000 to brak siedzenia pasażera, ale przecież ciągnik jest do pracy a nie do przejażdżek :)

Opublikowano

tak kolego,masz rację,niestety...

kazdy ma swój rozum i podejmuje decyzje.

jeden chwali i zachwyca się DF,inny podnieca JD.

Z wyborem między T5000 a T5 jest tak jak z wyborem :brunetka czy blondynka?chuda czy gruba?

Jednemu pasuje duża kabina, adrugiemu nowoczesny design i ergonomia.

Nie ma ideału i kompromisu

Brak,tylko,w wieku wypowiedziach obiktywizmu...

  • Like 1
Opublikowano

w przypadku rezygnacji z zamówionego wcześniej T5 można dokonać zamaiany na model T5000,który jest obecnie jeszcze produkowany.

a jesli chcesz kupić jakiś model z T5000 musisz rozmawiać z dealerami,zdarze się że ktoś rezygnuje i pojawia się taki ciągnik do wzięcia natychmiast.zadzwoń do POL-AGRY w płońsku w ubiegłym tygodniu mieli od ręki np.T5060MDC,ponieważ klient odstąpił od umowy

Opublikowano

dlatego ja oglodałem nh ale jednak zmieniłem na jd. stałą 5100R na placyku rundka wokół i dzis badz jutro jade po nia.

 

Ile Ci powiedzieli za 5100 r? :). Mi dzisiaj powiedzieli za 5090m chyba 155 netto w całkiem dobrym wyposażeniu

Opublikowano

o to tanio ci daja :) ja 5100R comfort sam ciagnik to 175 netto. swiatła 2 pary z przodu z tyłu zaczep automatyczny górny komplet obciażników nie wiem co jeszcze moga dac do opcji lepsza pompa ta wieksza i siedzenie kierowcy.

Opublikowano

No to cena przyzwoita:). A najlepsze jest to że jd mam od ręki dzisiaj kupuje i dzisiaj nim wyjeżdżam:). Dlatego nie ma sensu czekać na nowego t5:). Rozważam jeszcze nad claasem arionem 410 w podstawie ale chyba drogi będzie.

Opublikowano

Nie można normalnie zamówić teraz t5000 ? :D czyli wychodzi na to że będzie teraz conajmniej półroczny przestuj z tą serią t5000 i t5 skoro jednego nie można normalnie zamówić a drugi dopieroooo za kawał czasu wejdzie normalnie do produkcji :D chyba jednak zastanowie się nad inną marką...

Opublikowano

koledzy ja zamawiałem t5 105 w styczniu i miał byc na wrzesien. ale podpisałem wczesniej umowe z agencją niż myslałem i chciałem przyśpieszyc realizacje.byłem u dealera i jak sie spodziewałem były małe problemy z t5 i powiedział ze z nim na wrzesien i tak nic pewnego i aktualnie jestem po przepisaniu umowy na t5060 na czerwca w cenie 160 tys netto w full wypasie. nie wiem czy to całkiem dobra cena ale zależy mi na ciagniku jak najszybciej. co sądzicie???

Opublikowano (edytowane)

Ja kolego wczoraj dostałem propozycje na t5060 za 156 netto a zamawiałem w lutym w tej najlepszej wersji z ehr Klimą itp. a dodatkowo wynegocjowałem jeszcze do tego 3 pary wyjść hydraulicznych, zaczep automatyczny, i pierwszy serwis gratis.

Edytowane przez Traktorzysta25
Opublikowano

przy okazji Waszych i naszych negocjacji po opóźnieniu w produkcji T5, orientujecie się jakie są koszty serwisowania tych ciągników,np.T5060 pierwszy,drugi serwis?materaiły,robocizna,dojazd?

jest to dość ciekawy wątek wart porównaia nie tylko w zakresie serwisowania NH,ale w porównaniu z kosztami utrzymania,serwisu,innych marek.może na początku nie zawsze bierzemy to pod uwagę,ale...za wszystko trzeba płacić i n ie ma nic za darmo

Opublikowano

W T5060 z tego co ja wiem to mają 2 pary wyjść w standardzie. T5 mają 3.

Jak brałem TL100A brat liftingowy T5060 to standardowo było 3 pary,teraz tez tak jest,w t5040 standardowo jest 2 pary,w 5050 tez a 5060 jak napisalem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez jurek195
      Witam jestem ciekawy czy można do NH TD5050 dołożyć siłowniki do tylnego podnośnika
    • Przez antrak
      Witam wszystkich,
      w moim nowym nabytku NH TD5 105 z 2016 roku zaświecił się bład 3141
      jeżeli ktoś się z tym wcześniej spotkał to proszę o pomoc zanim zacznę wzywać serwisy
    • Przez MAVERICK232
      Witam. Mam problem z moim N H TD90 z kierowcą. Mimo wymienienia siłownika gazowego na nowy, kierownica idzie ruszyć do góry i do dołu. Czy ktoś miał może taki problem?
      Pozdrawiam 
      MAVERICK 
    • Przez Lukas85
      Od jakiegoś czasu zauważyłem ze w moim td90 jest jakiś dziwny dźwięk przy hamowaniu. Słychać jakby metal tarl o metal. Słychać to głównie przy gwaltowniejszym hamowaniu lub jak jest dość ciężko np jak cofa z opryskiwaczem do garażu i mocniej przy hamuje. Nie wiem dokładnie jak są zrobione te hamulce czy są tam tarcze czy jakieś bębny? Może ktoś przerabia ten temat i mógłby mi coś podpowiedzieć? Musze jeszcze tylko zrobić jrden test rozpisać pedały hamulca i sprawdzić czy przy naciśnięciu obu pedałów jest taki sam dźwięk cz tylko po którejś stronie bo podejrzewam ze na oba koła są oddzielne hamulce
    • Przez arek05
      Witam, mam problem że w ciągniku przy prasowaniu słomy wałek w ciągniku się kręci i napędza prasę, lecz gdy belka jest już bardziej zbita i pojawia się obciążenie WOM w ciągniku przestaje się kręcić pomimo załączonego wałka. Zaczyna się kręcić gdy da mu się bardzo wysokie obroty. Gdzie szukać problemu, czy tam jest jakieś sprzęgło i gdzie? Bardzo proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v