Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A czy kolega wiesko ma już jakieś propozycje cenowe od Dealerów. Bo ja kupuje NH T6.120 to powiedziano mi 200tyś netto za niego. A za T5 który mnie mniej interesuje ale z ciekawości zapytałem. Powiedziano mi cenę 165tyś netto.

Opublikowano

Byłem wczoraj u dealera NH w Turku. Na placu nie mają już żadnych modeli i nie można ich zamówić. Zamawiać można już te z nowej serii jedna czas oczekiwania moze osiagnąć pół roku. Zamiast T6000 ma być T6 i ma nie być tam wersji plus, elite, delta, tylko jakby jeden model. Pytałem się o cenę dwóch modeli, jednak nie wiem jakie dokładnie one nazwy będą miały, ale jeden miał 115 KM (+37 KM zapasu) i drugi 125 KM i taki sam zapas. Skrzynie 16x16 te w jednym joysticku. Cena mniejszegoto 200 tysiecy netto a drugiego 207 tys. netto. Oba ciągniki w standardzie klima, obciążniki, opony z tyłu 600. Przedni tuzto koszt około 11 tys netto, przednia oś podobna cena. Tyle się wczoraj dowiedziałem

Opublikowano (edytowane)

Cennik jaki dostalem podalem kilka stron wczesniej. Przeslali mi to panowie z Raitech`u o. Potegowo. Jako tako zamowienia na ktorys z tych modeli jeszcze nie skladalem lecz mam zamiar zrobic to chyba w tym miesiacu. Narazie nie maja duzo informacji o nowej serii wiec kazali poczekac.

Troche ich wysmialem ze powiedzieli ze nie przyjmuja jeszcze konkretnych zamowien:) Zmotywowalem ich konkurencja:D

A tak poza tym panowie powiedzieli ze maja pelen plac jeszcze serii TD T5000 i T6000 wiec narazie nad tym sie glowia.

Edytowane przez wiesko
Opublikowano

zupełnie nie mam wiedzy, jaki jest cennik w tym roku,czyli od 1 stycznia 2012,ale...w grudniu cena T5.95 była około 142000zł w opcji 502,a teraz to musisz u dealera sprawdzić i będziesz wiedział za ile sprzeda taki ciągnik

Opublikowano (edytowane)

jest to do zrobienia pod warunkiem ze raz -traktor bedzie bez pneumatyki dwa- 102 trzy - juz kiedys zostawiles pól bańki u tego dilera ;-)

Edytowane przez rexreed
Opublikowano

raczej nie jest to do zrobienia,ponieważ ciągniki serii T5 są na razie oferowane bez pneumatyki i taką cenę podają dealerzy New Holland

Opublikowano (edytowane)

Cena dla zainteresowanych T5 105KM -211tys brutto przed nowym rokiem kosztował 193 tyś.

Negocjowales czy tylko tak jak idzie z katologu podali Ci cene? Z pneumatyka juz?

Edytowane przez wiesko
Opublikowano

Witam. Podzielę się z Wami informacją bo mnie silnie zastanawia. W kwietniu zaliczkowałem kwotą 5 tyś zł nh t5060 za 172.000 brutto i dealer jeszcze w październiku mówił ,że mogę go na następne żniwa (2012) odebrać w tej cenie , tzn ,że bedzie dla mnie trzymał ten model? czy będe musiał dopłacać za niby ten sam ciągnik 30 tyś ??

 

Wiem , powinienem najpierw dzwonić do niego itd ale jakoś liczę na wasze opinie ;p

Opublikowano

To znaczy ze cena po prostu dla ciebie sie nie zmieni w tym czasie i nie jest to nic dziwnego ja w grudniu zaliczkowalem T5040 i mialem wybor albo biore ciagnik z placu i mam go po zalatwieniu wszystkich formalnosci w styczniu a jesli chce to moge dostac ciagnik wyprodukowany w 2012 i bedzie on u mnie na przelomie marca i kwietnia wniosek jest prosty NH ma stale ceny i nie mami jak inni producenci ze odliczaja od kursu euro jakies 40 do 70 gr

Co do doplacenia tych 30 tys to koledzy mowia juz o nowszym modelu tzn T5 i on o tyle jest drozszy

Opublikowano

Witam znawców tematu

Mam mały dylemat mam nadzieje że mi ktoś przedstawi swój punkt widzenia. Otóż zamówiliśmy nh T5060 pod koniec roku 2011 w przystępnej cenie ok.170 tys brutto w wersji wyposażenia chyba 403, wchodzi teraz T5.115 moim zdaniem nieźle rokuje na przyszłość i może namieszać innym producentom traktorów. Za nowy model trzeba zapłacić około 200 tys. brutto i tu pojawia się moje pytanie czy Waszym zdaniem jest sens taka różnicę dopłacić? Dodam ze dla handlowca to bez znaczenia jaki traktor nam sprzeda bo dla niego to i tak marże swoją dostanie więc zaliczka nie przepadnie.

Pozdrawiam

Opublikowano

Moim zdaniem jest sens dopłacic. W T5.115 masz lepszy komfort i wgl. Moim zdaniem jest ładniejszy. Ja miałem brac w 2011 roku Nh t.6020 delta. Wtedy powiedzieli mi za niego 204tyś brutto. Ale przemyślałem to i postanowiłem poczekac na Nowe modele NH. Mam już zamówionego T6.120 za 236tyś brutto. I moje zdanie jest takie że warto trochę poczekac i dołożyc kasy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez jurek195
      Witam jestem ciekawy czy można do NH TD5050 dołożyć siłowniki do tylnego podnośnika
    • Przez antrak
      Witam wszystkich,
      w moim nowym nabytku NH TD5 105 z 2016 roku zaświecił się bład 3141
      jeżeli ktoś się z tym wcześniej spotkał to proszę o pomoc zanim zacznę wzywać serwisy
    • Przez MAVERICK232
      Witam. Mam problem z moim N H TD90 z kierowcą. Mimo wymienienia siłownika gazowego na nowy, kierownica idzie ruszyć do góry i do dołu. Czy ktoś miał może taki problem?
      Pozdrawiam 
      MAVERICK 
    • Przez Lukas85
      Od jakiegoś czasu zauważyłem ze w moim td90 jest jakiś dziwny dźwięk przy hamowaniu. Słychać jakby metal tarl o metal. Słychać to głównie przy gwaltowniejszym hamowaniu lub jak jest dość ciężko np jak cofa z opryskiwaczem do garażu i mocniej przy hamuje. Nie wiem dokładnie jak są zrobione te hamulce czy są tam tarcze czy jakieś bębny? Może ktoś przerabia ten temat i mógłby mi coś podpowiedzieć? Musze jeszcze tylko zrobić jrden test rozpisać pedały hamulca i sprawdzić czy przy naciśnięciu obu pedałów jest taki sam dźwięk cz tylko po którejś stronie bo podejrzewam ze na oba koła są oddzielne hamulce
    • Przez arek05
      Witam, mam problem że w ciągniku przy prasowaniu słomy wałek w ciągniku się kręci i napędza prasę, lecz gdy belka jest już bardziej zbita i pojawia się obciążenie WOM w ciągniku przestaje się kręcić pomimo załączonego wałka. Zaczyna się kręcić gdy da mu się bardzo wysokie obroty. Gdzie szukać problemu, czy tam jest jakieś sprzęgło i gdzie? Bardzo proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v