Skocz do zawartości

Renault 110-14 ciągnik zatrzymuje się podczas głębokiej orki


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam. Niedawno zakupiłam ciągnik renault 110-14 88r. 100 km. Pracował początkowo przy 3 metrowym agregacie podorywkowym. Natomiast przy głębokiej orce ( pługi 4 skibowe ciągane wcześniej przez ursusa c 360 ) ciągnik się zatrzymuję tak jakby nie dawał rady, co raczej nie jest możliwe przy takich pługach. Ziemie są u nas lekkie (piachy). Czy mógłby mi ktoś doradzić jaka może być tego przyczyna?

 

Edytowane przez Olaa
Opublikowano

za mało informacji jesli zatrzymyje się silnik to może być coś z paliwem (jeśli oczywiście silnik jest w dobrej kondycji) jesli to nie silnik to byc może coś ze sprzęgłem

Opublikowano (edytowane)

Opony nie sa łyse jak widać w załaczniku.. I nie mieli. Tylko traktor staje w miejscu.. spróbuję jeszcze nagrać filmik bo nie wiem jak to dokładniej opisać.

post-161352-0-46710800-1442568143_thumb.jpg

post-161352-0-19751600-1442568157_thumb.jpg

post-161352-0-39305400-1442568172_thumb.jpg

Edytowane przez Olaa
Opublikowano (edytowane)

regulacja linki sprzęgłowej na początek, znam przypadki że się ślizga właśnie przez to

 

koszt tarczy to ok.  1000-1500 zł

roboty dość dużo, bo przy łupaniu trzeba odłączyć kilka kabli i przewodów paliwa oraz oleju

 

skrzynia 12 czy 16 ?

na wolniejszym biegu też nie idzie ?

 

dziwne że w agregacie nie miał problemów

Edytowane przez izydor6280
Opublikowano

Skrzynia 16. Agregat wcześniej robił dość płytko. Przy agregacie i na początku przy orce głębokiej pracował na 4 zając 1 połówka. Później zmieniliśmy na 1 żółw 2 połówka i było troszkę lepiej. 

Opublikowano

W tych ciągnikach zdarza się, że linka sprzęgła się zaciera. Na początek ją poluźnij i sprawdź wtedy czy idzie, może do końca nie wysprzęgla i się ślizga po prostu. 

Opublikowano

Kolega wyżej napisał że silnik pracuje a ciągnik przestaje ciągnąć. Więc objaw ewidentny sprzęgła. Pytanie czy to wina linki jak wyżej koledzy piszą czy skończyło się już sprzęgło.

Opublikowano (edytowane)

Kolego nigdy nie ślizgało ci sprzęgło w c360 że nie znasz objawów sprzęgła? Jeśli linka chodzi lekko i jest wyczówalny luz na pedale sprzęgła a mimo to ślizga więc szybko rozpoławiaj , tam nie ma dużo roboty !

Edytowane przez Wojtek987
Opublikowano

Jestem kobietą i raczej nie znam się na mechanice. Gdybym miała troszkę pojęcia to nie pytała bym na forum. Dziękuję wszystkim za rady :)

Opublikowano

widac co niektorzy nie zwracaja uwagi na to czy pisze chlopak czy dziewczyna ;) wyglada to na sprzeglo napisz mi na pw nr seryjny i dokladne dane ciagnika postaram sie podpowiedziec co i jak z tym zrobic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v