News
Olaa

Renault 110-14 ciągnik zatrzymuje się podczas głębokiej orki

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Olaa    0

Witam. Niedawno zakupiłam ciągnik renault 110-14 88r. 100 km. Pracował początkowo przy 3 metrowym agregacie podorywkowym. Natomiast przy głębokiej orce ( pługi 4 skibowe ciągane wcześniej przez ursusa c 360 ) ciągnik się zatrzymuję tak jakby nie dawał rady, co raczej nie jest możliwe przy takich pługach. Ziemie są u nas lekkie (piachy). Czy mógłby mi ktoś doradzić jaka może być tego przyczyna?

 

Edytowano przez Olaa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kozob    0

za mało informacji jesli zatrzymyje się silnik to może być coś z paliwem (jeśli oczywiście silnik jest w dobrej kondycji) jesli to nie silnik to byc może coś ze sprzęgłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olaa    0

Silnik chodzi tylko poprostu traktor sie zatrzymuje tak jakby nie dawal rady ciagnac tego pługa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lukbold    618

sprzęgło się skończyło tylko ze zaraz się dowiemy że ma łyse opony o po prostu mieli. tekst zatrzymuje się nic nie mówi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olaa    0

Opony nie sa łyse jak widać w załaczniku.. I nie mieli. Tylko traktor staje w miejscu.. spróbuję jeszcze nagrać filmik bo nie wiem jak to dokładniej opisać.

post-161352-0-46710800-1442568143_thumb.jpg

post-161352-0-19751600-1442568157_thumb.jpg

post-161352-0-39305400-1442568172_thumb.jpg

Edytowano przez Olaa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olaa    0

Jaki koszt jest takiej naprawy?? Ile potrzeba czasu na taki remont?? I czy duzo jest pracy ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    652

regulacja linki sprzęgłowej na początek, znam przypadki że się ślizga właśnie przez to

 

koszt tarczy to ok.  1000-1500 zł

roboty dość dużo, bo przy łupaniu trzeba odłączyć kilka kabli i przewodów paliwa oraz oleju

 

skrzynia 12 czy 16 ?

na wolniejszym biegu też nie idzie ?

 

dziwne że w agregacie nie miał problemów

Edytowano przez izydor6280

Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olaa    0

Skrzynia 16. Agregat wcześniej robił dość płytko. Przy agregacie i na początku przy orce głębokiej pracował na 4 zając 1 połówka. Później zmieniliśmy na 1 żółw 2 połówka i było troszkę lepiej. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyzio405    13

ten traktor latwo rozpolowic sprzeglo mozesz kupic ale tez mozesz zregenerowac tarcze ja tak robilem i dalej chodzi a koszt wiele nizszy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Simmi    103

W tych ciągnikach zdarza się, że linka sprzęgła się zaciera. Na początek ją poluźnij i sprawdź wtedy czy idzie, może do końca nie wysprzęgla i się ślizga po prostu. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nojsze    44

Kolego czy ciągnik się zatrzymuje i obroty są utrzymane-daje radę i ma siłę czy brakuje mu siły i powoli stęka i schodzi z obrotów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nojsze    44

Kolego czy ciągnik się zatrzymuje i obroty są utrzymane-daje radę i ma siłę czy brakuje mu siły i powoli stęka i schodzi z obrotów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    359

Kolega wyżej napisał że silnik pracuje a ciągnik przestaje ciągnąć. Więc objaw ewidentny sprzęgła. Pytanie czy to wina linki jak wyżej koledzy piszą czy skończyło się już sprzęgło.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    62

Kolego nigdy nie ślizgało ci sprzęgło w c360 że nie znasz objawów sprzęgła? Jeśli linka chodzi lekko i jest wyczówalny luz na pedale sprzęgła a mimo to ślizga więc szybko rozpoławiaj , tam nie ma dużo roboty !

Edytowano przez Wojtek987

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olaa    0

Jestem kobietą i raczej nie znam się na mechanice. Gdybym miała troszkę pojęcia to nie pytała bym na forum. Dziękuję wszystkim za rady :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sadek9    48

widac co niektorzy nie zwracaja uwagi na to czy pisze chlopak czy dziewczyna ;) wyglada to na sprzeglo napisz mi na pw nr seryjny i dokladne dane ciagnika postaram sie podpowiedziec co i jak z tym zrobic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    62

No fakt nie śledziłem kto pyta ;-) W tym ciągniku nie ma możliwości by coś innego ślizgało. On jest tak prosty jak c360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez andrejus
      Podobno hamulce mokre. Jak działają? Naciskając pedał hamulca uruchamiam pompkę hydrauliczną?
       
      Pytam ponieważ po tych mrozach znikły hamulce, jest tylko ręczny.
      Pedał wpada bez oporu.
      Czy elektryka ma jakiś wpływ na hamulce? - Przypadkiem podłączając akumulator zrobiłem zwarcie.
    • Przez The_Jarwis
      Witam.
      Problem przedstawia się następująco. Półbiegi przez dłuższy czas działały bez problemu. Jakiś miesiąc temu przepalił się bezpiecznik odpowiedzialny za jazdę(nie działał rewers, brak ciśnienia na sprzęgłach). Nie miałem w traktorze bezpieczników, więc zastąpiłem go bezpiecznikiem od półbiegów(oba 10A). Po wymianie wszystko było ok, ciągnik ruszył i dało się jechać, bez półbiegu oczywiście z braku bezpiecznika. W domu wstawiłem brakujący bezpiecznik, no i zaczęło działać, ale przycisk "+" na dźwigni zmiany biegów przestał działać(na dźwigni zakresów można było zmieniać zarówno "+" i "-", działy bez problemu). Później przez jakiś czas tak to działało, aż do przedwczoraj. Brak możliwości zmiany półbiegu, okazało się że to wina bezpiecznika. Po wymianie bezpiecznika przerzucił półbiegi góra dół parę razy i znów problem - nie działają. Bezpiecznik tym razem cały.  Sprawdzałem czy dochodzi napięcie na przełączniki w dźwigniach od biegów i zakresów. W obu przypadkach do dźwigni przychodzą 3 przewody. Na środkowym jest +, a na skrajnych są - . Napięcie wynosi 12,5V . 
      W którym miejscu jest w tym ciągniku sterownik odpowiedzialny za półbieg. Nad pedałem gazu, pod plastikami są dwa urządzenia/sterowniki(jeden większy biały, drugi znacznie mniejszy niebieski). Ktoś przerabiał podobny problem?
    • Przez damianzb9613
      Witam chciałbym się dowiedzieć co te kontrolki oznaczają.

    • Przez GRWielkopolska
      Witam mam problem z ciągnikiem Renault 133.14 chłodnica jest umyta a ciągnik się grzeję.Proszę o odpowiedź
    • Przez Patryk212
      Czy da się samemu zkalibrować rewers? Jak to zrobić?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.