Skocz do zawartości
Olaa

Renault 110-14 ciągnik zatrzymuje się podczas głębokiej orki

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Olaa    0

Witam. Niedawno zakupiłam ciągnik renault 110-14 88r. 100 km. Pracował początkowo przy 3 metrowym agregacie podorywkowym. Natomiast przy głębokiej orce ( pługi 4 skibowe ciągane wcześniej przez ursusa c 360 ) ciągnik się zatrzymuję tak jakby nie dawał rady, co raczej nie jest możliwe przy takich pługach. Ziemie są u nas lekkie (piachy). Czy mógłby mi ktoś doradzić jaka może być tego przyczyna?

 

Edytowano przez Olaa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kozob    0

za mało informacji jesli zatrzymyje się silnik to może być coś z paliwem (jeśli oczywiście silnik jest w dobrej kondycji) jesli to nie silnik to byc może coś ze sprzęgłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olaa    0

Silnik chodzi tylko poprostu traktor sie zatrzymuje tak jakby nie dawal rady ciagnac tego pługa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lukbold    411

sprzęgło się skończyło tylko ze zaraz się dowiemy że ma łyse opony o po prostu mieli. tekst zatrzymuje się nic nie mówi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olaa    0

Opony nie sa łyse jak widać w załaczniku.. I nie mieli. Tylko traktor staje w miejscu.. spróbuję jeszcze nagrać filmik bo nie wiem jak to dokładniej opisać.

post-161352-0-46710800-1442568143_thumb.jpg

post-161352-0-19751600-1442568157_thumb.jpg

post-161352-0-39305400-1442568172_thumb.jpg

Edytowano przez Olaa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olaa    0

Jaki koszt jest takiej naprawy?? Ile potrzeba czasu na taki remont?? I czy duzo jest pracy ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    484

regulacja linki sprzęgłowej na początek, znam przypadki że się ślizga właśnie przez to

 

koszt tarczy to ok.  1000-1500 zł

roboty dość dużo, bo przy łupaniu trzeba odłączyć kilka kabli i przewodów paliwa oraz oleju

 

skrzynia 12 czy 16 ?

na wolniejszym biegu też nie idzie ?

 

dziwne że w agregacie nie miał problemów

Edytowano przez izydor6280

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olaa    0

Skrzynia 16. Agregat wcześniej robił dość płytko. Przy agregacie i na początku przy orce głębokiej pracował na 4 zając 1 połówka. Później zmieniliśmy na 1 żółw 2 połówka i było troszkę lepiej. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyzio405    13

ten traktor latwo rozpolowic sprzeglo mozesz kupic ale tez mozesz zregenerowac tarcze ja tak robilem i dalej chodzi a koszt wiele nizszy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Simmi    93

W tych ciągnikach zdarza się, że linka sprzęgła się zaciera. Na początek ją poluźnij i sprawdź wtedy czy idzie, może do końca nie wysprzęgla i się ślizga po prostu. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nojsze    44

Kolego czy ciągnik się zatrzymuje i obroty są utrzymane-daje radę i ma siłę czy brakuje mu siły i powoli stęka i schodzi z obrotów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nojsze    44

Kolego czy ciągnik się zatrzymuje i obroty są utrzymane-daje radę i ma siłę czy brakuje mu siły i powoli stęka i schodzi z obrotów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    217

Kolega wyżej napisał że silnik pracuje a ciągnik przestaje ciągnąć. Więc objaw ewidentny sprzęgła. Pytanie czy to wina linki jak wyżej koledzy piszą czy skończyło się już sprzęgło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    61

Kolego nigdy nie ślizgało ci sprzęgło w c360 że nie znasz objawów sprzęgła? Jeśli linka chodzi lekko i jest wyczówalny luz na pedale sprzęgła a mimo to ślizga więc szybko rozpoławiaj , tam nie ma dużo roboty !

Edytowano przez Wojtek987

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olaa    0

Jestem kobietą i raczej nie znam się na mechanice. Gdybym miała troszkę pojęcia to nie pytała bym na forum. Dziękuję wszystkim za rady :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sadek9    27

widac co niektorzy nie zwracaja uwagi na to czy pisze chlopak czy dziewczyna ;) wyglada to na sprzeglo napisz mi na pw nr seryjny i dokladne dane ciagnika postaram sie podpowiedziec co i jak z tym zrobic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    61

No fakt nie śledziłem kto pyta ;-) W tym ciągniku nie ma możliwości by coś innego ślizgało. On jest tak prosty jak c360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez lukas96
      Witam. Mam problem z renault 103.54 z skrzynią 24/8 a mianowicie podczas zmiany półbiegów następuje szarpnięcie. Znajomy mechanik powymieniał wszystkie filtry,olej i wyregulował na skrzyni ale problem nie ustąpił. Spowodowane jest to prawdopodobnie złą kalibracją skrzyni( to co się kalibruje przez komputer). Czy znacie kogoś kto to robi w okolicach Łańcuta. 
    • Przez mieszko12k
      Witam. Ile jest filtrów paliwa w Renault 103 14 ? Gdzie się znajdują? Jak wyglądają? Może ktoś wie, jakie ceny, jakie zamienniki czy cuś  : D
    • Przez pawelozim
      Witam wszystkich zakupiłem Reno 75-14 z 87r. i potrzebuje kilku porad a mianowicie; Jaki olej do silnika, skrzyni biegów no i przede wszystkim ile, jakie filtry, ile płynu do chłodnicy i jaki, co smarować i kiedy, dalej do czego służy pedał pomiędzy pedałami sprzęgła a hamulca czy to blokada czy co bo nigdzie jej nie widzę, i co to jest za linka z tyłu po prawej stronie na dole za wajchami od podnośnika i do czego służy, a i jeszcze jedno na desce rozdzielczej jest przełącznik tak jakby baków paliwa ale jest jeden bak po co to i koło niego po prawej pod przykrywką coś co można przekręcić śrubokrętem co to jest, a iczy są tam jakieś świece żarowe czy płomieniowa.
      Na razie tyle co bym chciał wiedzieć jak mi się coś przypomni to znowu zapytam.
      A może ktoś wie gdzie kupić katalog lub instrukcje albo skąd pobrać z internetu.
      Z góry dziękuje i pozdrawiam Paweł.
    • Przez ROTODISEL
      Witam wszystkich,potrzebuje pomocy odnośnie silnika MWM D227-4 Potrzebuje  informacji z jakim momentem dokręcać śruby głowic i korbowodów.Śilnik na etapie demontażu głowic czyszczenia i docierania zaworów pastą (gniazda w głowicach i zawory wydechowe w idealnym stanie problem z wydechowymi wżery ale pasta daje) Po zrobieniu porządku z głowicami zabiorę się za zdjęcie misy olejowej i odkręcanie korbowodów w celu wymiany pierścieni(okropne przedmuchy na odmie i po odkręceniu korka wlewu oleju)
    • Przez janosik32
      Panowie Zmieniał ktoś w/w synchronizator? Który to jego numer; bo na tym wałku kilka ich jest? Zmienia się jeden (ten mosiężny) czy razem z tym drugim, takim bezzębnym, w parze?

      Jak mniemam jest to numer 7.
      7700038182 ?
×