News
Olaa

Renault 110-14 ciągnik zatrzymuje się podczas głębokiej orki

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Olaa    0

Witam. Niedawno zakupiłam ciągnik renault 110-14 88r. 100 km. Pracował początkowo przy 3 metrowym agregacie podorywkowym. Natomiast przy głębokiej orce ( pługi 4 skibowe ciągane wcześniej przez ursusa c 360 ) ciągnik się zatrzymuję tak jakby nie dawał rady, co raczej nie jest możliwe przy takich pługach. Ziemie są u nas lekkie (piachy). Czy mógłby mi ktoś doradzić jaka może być tego przyczyna?

 

Edytowano przez Olaa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kozob    1

za mało informacji jesli zatrzymyje się silnik to może być coś z paliwem (jeśli oczywiście silnik jest w dobrej kondycji) jesli to nie silnik to byc może coś ze sprzęgłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olaa    0

Silnik chodzi tylko poprostu traktor sie zatrzymuje tak jakby nie dawal rady ciagnac tego pługa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lukbold    748

sprzęgło się skończyło tylko ze zaraz się dowiemy że ma łyse opony o po prostu mieli. tekst zatrzymuje się nic nie mówi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olaa    0

Opony nie sa łyse jak widać w załaczniku.. I nie mieli. Tylko traktor staje w miejscu.. spróbuję jeszcze nagrać filmik bo nie wiem jak to dokładniej opisać.

post-161352-0-46710800-1442568143_thumb.jpg

post-161352-0-19751600-1442568157_thumb.jpg

post-161352-0-39305400-1442568172_thumb.jpg

Edytowano przez Olaa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olaa    0

Jaki koszt jest takiej naprawy?? Ile potrzeba czasu na taki remont?? I czy duzo jest pracy ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    724

regulacja linki sprzęgłowej na początek, znam przypadki że się ślizga właśnie przez to

 

koszt tarczy to ok.  1000-1500 zł

roboty dość dużo, bo przy łupaniu trzeba odłączyć kilka kabli i przewodów paliwa oraz oleju

 

skrzynia 12 czy 16 ?

na wolniejszym biegu też nie idzie ?

 

dziwne że w agregacie nie miał problemów

Edytowano przez izydor6280

Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olaa    0

Skrzynia 16. Agregat wcześniej robił dość płytko. Przy agregacie i na początku przy orce głębokiej pracował na 4 zając 1 połówka. Później zmieniliśmy na 1 żółw 2 połówka i było troszkę lepiej. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyzio405    13

ten traktor latwo rozpolowic sprzeglo mozesz kupic ale tez mozesz zregenerowac tarcze ja tak robilem i dalej chodzi a koszt wiele nizszy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Simmi    126

W tych ciągnikach zdarza się, że linka sprzęgła się zaciera. Na początek ją poluźnij i sprawdź wtedy czy idzie, może do końca nie wysprzęgla i się ślizga po prostu. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nojsze    44

Kolego czy ciągnik się zatrzymuje i obroty są utrzymane-daje radę i ma siłę czy brakuje mu siły i powoli stęka i schodzi z obrotów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nojsze    44

Kolego czy ciągnik się zatrzymuje i obroty są utrzymane-daje radę i ma siłę czy brakuje mu siły i powoli stęka i schodzi z obrotów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    370

Kolega wyżej napisał że silnik pracuje a ciągnik przestaje ciągnąć. Więc objaw ewidentny sprzęgła. Pytanie czy to wina linki jak wyżej koledzy piszą czy skończyło się już sprzęgło.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

Kolego nigdy nie ślizgało ci sprzęgło w c360 że nie znasz objawów sprzęgła? Jeśli linka chodzi lekko i jest wyczówalny luz na pedale sprzęgła a mimo to ślizga więc szybko rozpoławiaj , tam nie ma dużo roboty !

Edytowano przez Wojtek987

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olaa    0

Jestem kobietą i raczej nie znam się na mechanice. Gdybym miała troszkę pojęcia to nie pytała bym na forum. Dziękuję wszystkim za rady :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sadek9    86

widac co niektorzy nie zwracaja uwagi na to czy pisze chlopak czy dziewczyna ;) wyglada to na sprzeglo napisz mi na pw nr seryjny i dokladne dane ciagnika postaram sie podpowiedziec co i jak z tym zrobic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

No fakt nie śledziłem kto pyta ;-) W tym ciągniku nie ma możliwości by coś innego ślizgało. On jest tak prosty jak c360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez suzuki18l
      panowie jak wybić ten bolczyk od siłownika 

    • Przez wolof25
      witam mam problem ze swoja renault 110-14  z   spomaganie  bo jak mam 1500 obrotów na silniku to działa a gdy zejdzie ponierzej 1500 obrotuw to jusz nie działa  spomaganie  a było wymieniane orbitrol i pompa na nowe 
       
       
    • Przez BartekCiszek
      witam mam problem a mianowicie pólbiegi nie chca sie przelaczac jak pojezdze troche to wtedy sie przelaczy ale to dopiero po polowie dnia gdy przelacze z polbiegu 2 na 3 to kontrolka przeskakuje jak by sie przelaczyl a zaraz wskakuje spowrotem na 2 to samo z 1 póbiegiem
    • Przez dawid464
      witam
      jakiej firmy są skrzynie biegów w ciągnikach renault a w szczególności 120.54 nectra?
      czy są bardzo awaryjne i czy są z nimi problemy? jak z częściami do nich ?
    • Przez Kolo12
      Witam, mam taki problem moja Renaulta dymi na biało taki gesty biały dym pojawia się on zaraz po za kręcenia rozrusznikiem, uprzedzam pytanie płyny chłodniczy w normie. Ten dym pojawia się na wolnych obrotach i podczas schodzenia z obrotów)(odpuszczenie gazu). Moje podejrzenia padły na lejace wtryski idąc tym tokiem myślenia wtryski są zrobione i dym jest dalej może mniejszy ale jest. Paliwo dobrej jakości. Tu moje pytanie gdzie szukać przyczyn może zawory są zle wyregulowane i się nie domykaja. Bo już nic nie przychodzi mi do głowy moc silnika jest w normie. 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.