Skocz do zawartości

Fendt Favorit 514C nieprzyjemny dźwięk


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dokładnie lub to może być alternator, kompresor, właściciel pokazał ładną niekompetencje zaczynając od turbo, taki pisk jak byk może być od pasków, alternatora itp a nie zeby zaraz do turbo zaglądać :ph34r:  :wacko:

Opublikowano

jutro sprawdzę. Przy przegazówce ciągnika wszystko jest ok żadnych nieprzyjemnych dźwięków tylko jak silnik ma ciężko to jest im ciężej to głośniej czasami jak pługi mnie wchodzą to całkiem cichutko chodzi.

Opublikowano

pisałem od początku żę turbo by się już rozleciało i że jak nie obciera a luż musi być i jest taki jak po remobcie , a regenerują zawsze bo nie znam firmy w polsce co potrafi sprawdzić turbo i pytałem czy ktoś wie i cisza ,

Opublikowano

kolego a czy  potrafią sprawdzić turbo odnośnie wydatku tłoczonego powietrza , bo to że zregeneruja to ja wiem i dadzą wydruk z wyważenia a czy daja wydruk z wydatku powietrza przed naprawą jak i po naprawie?

Opublikowano (edytowane)

Dobra ale co to jest, że po wymianie oleju nie było tego z tydzień około 5 mtg. I tak pomyślałem że turbo smaruje się olejem z silnika, jak ma ciężej wydaje dźwięk to co to może być, że po wymianie oleju na jakiś czas u cichło.

Edytowane przez 2013
Opublikowano

to może być bardzo duży problem jeśli żeczywiście po wymianie oleju żeczywiście przestalo .

1 czy nie przybywa oleju

2  czy  kontrolka ciśnienia oleju sprawna

3 czy z tłumika nie widać lekko niebieskiego odcieniu dymu

4 czy na zimnym jest lepiej to znaczy zaraz po odpaleniu

 

 

a turbo oczywiście że jest smarowane z silnika tym samym olejem tu masz rację.

 jaki olej wlałeś?

Opublikowano (edytowane)

Dzisiaj pojechałem na pole blisko z 200m objechałem prawie raz na około pole 1h i na zimnym nie rozgrzanym silniku nie było tego dźwięku. Im cieplejszy olej to głośniej jak się już rozgrzeje to już jest. Orka na ziemi średnio 5 klasy pługi Unia Grudziądz 5x35. Olej to jest Fusch 15 W40
Drugi Filmik

Edytowane przez 2013
Opublikowano

a co odnośnie mojego pytania 1.2.3. bo to co napisałeś to trochę za mało żeby wydać wyrok ,olej dobry wlałeś a cha  tak wogule to silnik deutz czy mwm myślę że deutz bo to już nie fendt,

interesuje mnie jesli deutz to jaki model

Opublikowano

Silnik MWM 6cyl
Dym czarny czy nie przybywa oleju tego nie wiem ale raczej nie. Silnik jest po remoncie. Przed remontem był ten sam dźwięk.

Opublikowano

O i mam dwie niespodzianki pierwsza to to że to jeszcze mwm i bardzo dobrze bo dobra jednostka  ,

ale druga niespodzianka to to że po remoncie , i teraz to nie wiem co powiedzieć najlepiej to pytać mechanika ,

ale ja jak mial bym pytać to dlaczego był robiony i co dokładnie było robione.

Opublikowano

a to co innego to nie remont,to tylko naprawa jednej uszczelki jak rozumię ,

te pytania z przybywającym olejem oczywiście nie moga mieć nic wspólnego z tym silniki to dla dociekliwych.

sprawdz ciśnienie oleju na wolnych obrotach na zimnym i mocno rozgrzanym.

a na coś na co najbardziej czekasz ,to najgorsze to może być któraś panewka co jest bardzo grożne i może mieć wpływ cisnienie oleju ,

lub sworzeń co jest mniej grożne i ciśnienie oleju wogule nie ma na to wpływu.

Opublikowano

Kuzyn  ma podobny dzięk 611 z 1982 roku lub coś podobnego. Stuka dzwoni cały czas.

Też cały silnik rozebrał i nic nie znalazł, podejrzewa wałek rozrządu bo do niego tylko nie zaglądał. Jeździ tak już z  5 lat i nic się nie dzieje, ale on pracuję na 30 ha.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez PatrykK2000
      Następująco, podczas jazdy do przodu zapina dopiero po przełączeniu na 3 lub 4 półbieg, natomiast po wrzuceniu rewersu do tyłu ciągnie już na wszystkich, podczas przełączania półbiegów podczas rewersu do przodu słychać że ciągnik przełącza wszystkie połbiegi ale nie jest w stanie na nich ruszyć z wyjątkiem tego 3 i 4 na których jedzie bez problemu. Żółw zając nic nie zmienia cewki działają prawidłowo.
      Nie wyrzuca żadnych innych komunikatów, z wyjątkiem gdy własnie coś "padło", próbując go wygrzebać na łące do tyłu wrzucił błąd od półbiegów 1,2,3,4 i był zapięty jedynie 3 półbieg wtedy jedynie pojawił się ten komunikat do zjechania.
      Może miał ktoś taki przypadek bądź wie gdzie szukać, przejrzałem juz inne posty ale nie widziałem tam przypadku takiego żeby do tyłu jechał na tych półbiegach a do przodu już nie.
    • Przez Krzychu9557
      Witam pacjent 514c nie mogę odpowietrzyć układu paliwa. Dodam że w podstawie filtra musiałem przegwintowac odpowietrznik na 8 bo już gwintu nie było.nigdzie się nie poci proszę o pomoc
    • Przez Zordon14
      Witam, ile oleju wchodzi do silnika w fendt 515c? nigdzie nie moge znalezc a przymierzam sie do zmiany.
    • Przez konradrolnik6784
      witam czy miał ktoś problem może z nie wyświetlaniem obrotów wałka wom na pulpicie w fendzie 512???
    • Przez ClaasDominator
      Witam serdecznie wszystkich .Koledzy ma taki problem z fendt 515 jak wjade do  rowu przodem albo najade na bruzde w polu wyskakuje symbol podnosnika.wtedy przestaje działać podnosnik.Musze skasowac błąd zapalic ciagnik od nowa i wszystko wraca do normy. zastanawiam sie gdzie jest problem może ktos tak miał .z góry dziekuje za cenne rady i podpowiedzi pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v