News
2013

Fendt Favorit 514C nieprzyjemny dźwięk

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
2013    1

Witajcie! Mam problem a mianowicie nie przyjemny dźwięk jak by wiatraczek tracął o coś, przy dodaniu gazu pod obciążeniem, podczas orki cały czas słychać ten dźwięk. Podejrzewam że to może być Turbosprężarka a wy co o tym sądzicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

JD1052    97

Proste co za pytania..... Jeśli wirnik ocierał by o obudowe to by już był w siliniku a jak go jeszcze nie ma to za chwile tam bedzie... Kupujcie dalej tak używane maszyny tym bardziej zachodnie bez konkretnego sprawdzenia i bez grama wiedzy mechanicznej jaka jest prezentowana przykładowo powyżej...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2013    1

dodam, że po wymianie oleju w silniku tego dźwięku przez jakiś czas nie było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbozowy    29

może wentylator nadmuchu ci tak warczy:D 

niektórzy to myślą, że na forum są wróżki...


Naprawy maszyn budowlanych VOLVO u klienta (mechanika, hydraulika, elektryka, dpf, ad-blue).

Obsługa klimatyzacji w każdym sprzęcie u klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ale pisze że po wymianie oleju na chwilę nie było , myślę że to tylko zbieg okoliczności .,dlatego że oleje są zimne.

A czy czasami nie chydraulika ci miałczy jeśli w czasie orki to wtedy zawory mrzelewowe mogą pracować oczywiście tylko wrórzę bo dzwieku nie słyszalem.,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2013    1

Po wymianie oleju w silniku nie było tego dźwięku tak mniej więcej tydzień.
podejrzewam turbo bo silnik miał przeprowadzony remont. Przed remontem był już ten dźwięk po remoncie został zalany nowy olej i mniej więcej tydzień nie było tego dźwięku. Podczas orki to cały czas nie ma tego dźwięku tylko jak ma ciężej jak pługi się więcej zapusci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenek_19    4

witam jesli myslisz ze to turbo to je wymontuj daj do sprawdzenia i bedziesz wiedzial a jak byla kapitalka to turba nikt nie sprawdzal? jak jest od nowosci to juz troche godzin napewno ma ewentualnie zobacz za uzywka pozd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no jak nie przebija atmosfery to wiadomo że koniec ale jak pokarze np. tylko 0.4 to może być dobrze i 1.6 atu terz dobrze i tu jest znowu niewiadoma i z tąd było moje pytanie , a czy turbo obciera o obudowe to niech ściągnie przewód gumowy od turbiny i widać na oko czy obciera tylko jak wcześniej pisałem jak zaczyna się tak dziać to już bardzo niewiele żeby się rozleciało,i przedewszystkim odczul by wyrażny spadek mocy i co za tym idzie raczej dymienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2013    1

Dziś ściągnąłem gumowy przewód dolotowy i poruszyłem wirnikiem i ma on luz wzdłuż osi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wzdłużny luz a obciera o aluminium od tyłu bo wzdłużny to bardzo żatko spotykany może nakrętka sie odkręca ale to mało prawdopodobne bo by sie rozleciało.luz gura dół to rzecz normalna .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ta przed wirnikiem , smarowany jest wałek praktycznie to z oleju robi się łożysko tak w skrucie bo obroty turbo są strasznie duże jeśli nakrętka nie rusza się palcami to jej nie ruszaj bo spierniczysz pewnie dobre turbo ile tego luzu masz i nie napisałeś czy obciera o obudowę , i jak kolega podpowiadał sprawdz manometrem ciśnienie to choć troszkę wyjaśni sprawę a  jesli zawieziesz do sprawdzenia to i tak zregenerują nawet jak jest dobre, bo ja nie znam w polsce firmy od turbo gdzie potrafią sprawdzić wydatek powietrza ,jeśli ktoś wie to bardzo prosze o podpowieć ,słyszalem że jest tylko jedena firma w polsce co coś takiego ma tylko nikt nie wie gdzie być może że nie mamy takiej firmy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2013    1

luz mały chyba nie jest jak słychać stuk jak poruszyłem wirnikiem a czy ociera o obudowę to tego nie widać ale jak pod obciążeniem wydaje dźwięk to coś o coś obciera. Spróbuje dokręcić palcami tą nakrętke.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolas123    87

Chwyć za nakrętkę, pociągnij do siebie cały wałek i do góry i obróć, jeśli ociera to masz przyczynę, to samo pozniej odsuń od siebie i obróć, sprawdz na wszystkie strony. To nie jest zabawka znosi klilkadziesiąt tys obr. nie boj sie ze tak łatwo zepsujesz. Ale zachowaj wyczucie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2013    1

ja mam utrudnione zadanie bo mam przedni tuz i on mi bardzo to utrudnia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez mariog84
      Witam wszystkich. Wczoraj pojawił się niemały problem. Zauważyłem że między 2 a 3 głowicą pojawia się płyn chłodniczy. Czy ktoś przerabiał już ten problem?? Czy wymiana uszczelki pod głowicą powinna pomóc?? Czy to zapowiedź jakiś większych problemów?? A jeżeli to uszczelką pod głowicą to mógłby mi ktoś podpowiedzieć jaką siłą dokręcić głowicę i jakie ustawic luzy zaworowe?? Będę wdzięczny za wszystkie pomocne wiadomości.
    • Przez Ruletka55
      Hej, 
      Spotkała mnie przykra sytuacja,  pomocnik zostawił traktor z przyczepą objętościową na górce i zgaszony ciągnik zostawił na ręcznym odchodząc na kilkanaście metrów. Po powrocie nie znalazł ciagnika na miejscu, ciągnik z przyczepą poleciał w bagno gdzie było widać tylko dach i połowę szyb. Przyczyną prawdopodobnie było za słabe zaciągnięcie ręcznego a druga sprawa w przyczepie hamulce po pewnym czasie trochę puszczały.  Wizualnie aż tak tragicznie nie wygląda jednak jest parę elementów do wymiany. 

      Przechodząc do sedna sprawy, martwi mnie jak podejśc w ogole do uruchomienia tego traktora, co niezbędnego warto zrobić ?
      Obecnie ciagnik umyłem dokładnie myjką ciśnieniową, teraz suszy się

      Co na pewno zrobie w najbliższym czasie to: 
      - postaram się wyszuszyć elektroniczne rzeczy, odsłaniając plastiki, trudno dostepne miejsa sprobuje dosuszyc suszarką
      - wymienie olej w skrzyni bo na bagnecie majonez
      - wymienie olej w silniku (profilaktycznie)
      - wymienie paliwo

      O czym powinienem jeszcze pamietac ? Myslalem o wyciagnieciu komputera pokladowego i zaniesc do elektronika zeby poczyscil specjalnymi substancjami

      P.S może ktoś orientuje się gdzie mogę kupić maskę, dach, drzwi z szybą ? 

      Dzięki za pomoc
       
    • Przez caseuser
      Witam,
      Mam problem z EHR, mianowicie nie świeci się żadna dioda od EHR, tak jakby nie było wcale zasilania. Błędów na komputerze nie ma żadnych. Stało się tak po robieniu głowic i myciu silnika. Bezpieczniki całe. Orientuje się ktoś którędy i skad dochodzi tam zasilanie do tego EHR? Może bym coś pomierzył. Z góry dzięki 😊
    • Przez misieka
      mam 9 błędów w ciągniku, co one oznaczają? proszę o odpowiedź
      -0.0.20
      -0.1.59
      -0.1.60
      -0.1.62
      -0.1.63
      -0.1.65
      -5.1.01
      -5.1.72
      -4.1.08
    • Przez Mateusz1221
      Witam. Mój problem polega na ustawieniu turbosprzęgła w Fendzie 512c z 97r. Otóż przestało odbijać mi sprzęgło  wiec wyregulowałem w taki sposób że wykręciłem śrube sprzęgło  rozsprzeglało prędzej a pedał odbijał ale gdy ciągnik podczas orki się rozgrzał sprzęgło straciło luz i przestawało ciągnąć. Po popuszczeniu śrubki sprzęgło zaczęło normalnie łapać lecz gdy ciągnik ostygł  ponownie pedał przestał odbijać... Gdzie szukać  przyczyny? Możliwe ze uklad w jakiś sposób się zapowietrzył albo płyn się zużył? 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.