Skocz do zawartości
2013

Fendt Favorit 514C nieprzyjemny dźwięk

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Fendt
2013    1

Witajcie! Mam problem a mianowicie nie przyjemny dźwięk jak by wiatraczek tracął o coś, przy dodaniu gazu pod obciążeniem, podczas orki cały czas słychać ten dźwięk. Podejrzewam że to może być Turbosprężarka a wy co o tym sądzicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

JD1052    79

Proste co za pytania..... Jeśli wirnik ocierał by o obudowe to by już był w siliniku a jak go jeszcze nie ma to za chwile tam bedzie... Kupujcie dalej tak używane maszyny tym bardziej zachodnie bez konkretnego sprawdzenia i bez grama wiedzy mechanicznej jaka jest prezentowana przykładowo powyżej...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2013    1

dodam, że po wymianie oleju w silniku tego dźwięku przez jakiś czas nie było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbozowy    29

może wentylator nadmuchu ci tak warczy:D 

niektórzy to myślą, że na forum są wróżki...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ale pisze że po wymianie oleju na chwilę nie było , myślę że to tylko zbieg okoliczności .,dlatego że oleje są zimne.

A czy czasami nie chydraulika ci miałczy jeśli w czasie orki to wtedy zawory mrzelewowe mogą pracować oczywiście tylko wrórzę bo dzwieku nie słyszalem.,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2013    1

Po wymianie oleju w silniku nie było tego dźwięku tak mniej więcej tydzień.
podejrzewam turbo bo silnik miał przeprowadzony remont. Przed remontem był już ten dźwięk po remoncie został zalany nowy olej i mniej więcej tydzień nie było tego dźwięku. Podczas orki to cały czas nie ma tego dźwięku tylko jak ma ciężej jak pługi się więcej zapusci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenek_19    4

witam jesli myslisz ze to turbo to je wymontuj daj do sprawdzenia i bedziesz wiedzial a jak byla kapitalka to turba nikt nie sprawdzal? jak jest od nowosci to juz troche godzin napewno ma ewentualnie zobacz za uzywka pozd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no jak nie przebija atmosfery to wiadomo że koniec ale jak pokarze np. tylko 0.4 to może być dobrze i 1.6 atu terz dobrze i tu jest znowu niewiadoma i z tąd było moje pytanie , a czy turbo obciera o obudowe to niech ściągnie przewód gumowy od turbiny i widać na oko czy obciera tylko jak wcześniej pisałem jak zaczyna się tak dziać to już bardzo niewiele żeby się rozleciało,i przedewszystkim odczul by wyrażny spadek mocy i co za tym idzie raczej dymienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2013    1

Dziś ściągnąłem gumowy przewód dolotowy i poruszyłem wirnikiem i ma on luz wzdłuż osi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wzdłużny luz a obciera o aluminium od tyłu bo wzdłużny to bardzo żatko spotykany może nakrętka sie odkręca ale to mało prawdopodobne bo by sie rozleciało.luz gura dół to rzecz normalna .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ta przed wirnikiem , smarowany jest wałek praktycznie to z oleju robi się łożysko tak w skrucie bo obroty turbo są strasznie duże jeśli nakrętka nie rusza się palcami to jej nie ruszaj bo spierniczysz pewnie dobre turbo ile tego luzu masz i nie napisałeś czy obciera o obudowę , i jak kolega podpowiadał sprawdz manometrem ciśnienie to choć troszkę wyjaśni sprawę a  jesli zawieziesz do sprawdzenia to i tak zregenerują nawet jak jest dobre, bo ja nie znam w polsce firmy od turbo gdzie potrafią sprawdzić wydatek powietrza ,jeśli ktoś wie to bardzo prosze o podpowieć ,słyszalem że jest tylko jedena firma w polsce co coś takiego ma tylko nikt nie wie gdzie być może że nie mamy takiej firmy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2013    1

luz mały chyba nie jest jak słychać stuk jak poruszyłem wirnikiem a czy ociera o obudowę to tego nie widać ale jak pod obciążeniem wydaje dźwięk to coś o coś obciera. Spróbuje dokręcić palcami tą nakrętke.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolas123    86

Chwyć za nakrętkę, pociągnij do siebie cały wałek i do góry i obróć, jeśli ociera to masz przyczynę, to samo pozniej odsuń od siebie i obróć, sprawdz na wszystkie strony. To nie jest zabawka znosi klilkadziesiąt tys obr. nie boj sie ze tak łatwo zepsujesz. Ale zachowaj wyczucie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2013    1

ja mam utrudnione zadanie bo mam przedni tuz i on mi bardzo to utrudnia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez HugoTomek
      Witam.
      kupiłem Fendt 512 C i mam pytanie, potrzebuję instrukcji obsługi w języku polskim w wersji elektronicznej najlepiej bo papierowe są dostępne ale strasznie drogie, prosze o pomoc.
      Może ktoś by mi polecił jakieś pługi od razu do tego typu fendt?? Chodzi mi o jakieś obrotowe 4 skibowe do 49 tyś (nowe)
    • Przez MsDarsen
      Witam
       
      Mam problem z półbiegami w swojej 512 a mianowicie wyskakuje mi ikonka od półbiegów i dźwięk ostrzegawczy.
      Kod błędu 5.1.43 - ponoć zdefektowany zawór magnetyczny Y1
      Możecie mi powiedzieć jak wymienić ten zawór magnetyczny? czy to będzie trudne i ewentualnie prosiłbym o zdjęcia w którym miejscu znajduje się ten zawór.
      Dodatkowo mam problem ze sprzęgłem z tego co się dowiedziałem brakuje mu oleju ale za żadne skarby nie mogę znaleźć tego wlewu do sprzęgła mógłby ktoś podesłać jakieś fotki gdzie on się znajduje?
       
      Z góry dziękuje za pomoc
    • Przez mariog84
      Witam wszystkich. Wczoraj pojawił się niemały problem. Zauważyłem że między 2 a 3 głowicą pojawia się płyn chłodniczy. Czy ktoś przerabiał już ten problem?? Czy wymiana uszczelki pod głowicą powinna pomóc?? Czy to zapowiedź jakiś większych problemów?? A jeżeli to uszczelką pod głowicą to mógłby mi ktoś podpowiedzieć jaką siłą dokręcić głowicę i jakie ustawic luzy zaworowe?? Będę wdzięczny za wszystkie pomocne wiadomości.
    • Przez SLAWEK69
      .Na piatym tłoku slychac glosne stuki co moze byc
    • Przez makel9
      Witam jak w temacie ciągniki stoi w miejscu i wywala nastepujace błedy  
      Objaśni ktoś ??
       
      4.1.10
      5.1.33
      4.1.11
      5.1.62
      4.1.07 
       
      Pozdrawiam
×