Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
adrian8220    0

witam posiadam Ferdka 8220 skrzynia power control mój problem polega na tym ze ciągnik jak jest zimny to rusza płynnie do przodu i do tyłu a jak się rozgrzej to to szarpie po przesunięciu rewersu do przodu w dodatku zapala mu się pomarańczowa kontrolka która w polskiej książce serwisowej nie oznacza nic. Dodam ze filtry oraz oleje sa nowe... Wie ktoś może jak się kalibruje rewers oraz skrzynie w takich modelach bo nigdy tego nie robiłem a może  to pomorze . pomóżcie bo nie da się tym jeździć!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adrian8220    0

pomarańczowa z wykrzyknikiem w środku a po zapalaniu się jej gaśnie szczałka z kontrolka od kierunku jazdy i tak pare razy trzeba poruszać rewersem żeby ciągnik zastartował

 


nie wiem sam co robic może kalibracja by pomogła ale nie wiem jak ja zrobic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wojtal24    371

może jest nie taki olej wlany jak potrzeba i jak się rozgrzeje robi się rzadki a przed wymiana oleju też tak było


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michal04    11

Ta kontrolka to pewnie jest od turbiny ze za malo gazu i ze nie mocy i trzeba dodac wiecej gazu. Puszczaj sprzeglo minimalnie, potem lekko gazu
A i czlowieki jak swieci sie ta kontrolka to od razu sprzeglo na maksa i jak najwiecej gazu bo turbine wykaczysz
, jak masz podpiety jakis plug cZy cos to nacisnij gaz tak do polowy i dopiero lekko sprzeglo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldac    12

Konkretnie to  ta kontrolka odpowiada za błędy w Autotronic

czyli sterowanie skrzynią -  na poczatek kalibracja dobrze przeprowadzona - i mam madzieję zę problemy znikną i kontrolka nie będzie się zapalać

 

ps.

Michal04

co ma ilosc gazu do wykańczania turbiny co to za teoria z dodawanem gazu do połowy przed sprzegłęm ??

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolas123    86

Co za bzdury o kontrolce od turbiny i ze jak kontrolka zapala sie to turbinę wykonczysz. Poroponuje poczytać o zasadzie działania silnika turbodoładowanego i dopiero sie wypowiadać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michal04    11

Mam nh t6.120 i jak ruszasz i masz plug opuszczony to musisz mu dodac gazu bo inaczej to go zadusisz i zapali sie ta kontrolka :P Podejrzewam ze za malo gazu bo na poczatku tez mi szarpalo ale jak powoli puszczasz sprzeglo i dajesz gazu to wszystko normalnie :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adrian8220    0

Wiem że to nie od turbiny koledzy powiedzcie jak się kalibruje skrzynie nigdy tego nie robiłem więc jeśli wiecie to pomóżcie bo bez tego to ten ciągnik nadaje się na złom
Dodam że leje oleje golfa od kiedy je mam i do każdego Ferdka i nigdy tego nie miałem ten pierwszy zaczął mi wariowac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
olkosio    24

Pewnie było tak jak w moim MF 6260 na początku szarpał i zaświecała się kontrolka pomarańczowa od Autotronic a potem ostatecznie po pewnym czasie nie chciał jechać to siadł czujnik dolnego położenia sprzędła. 

Trzeba pewnie wymienić czujnik i go skalibrować, czyszczenie czy coś sterego nic nie daje próbowałem wszystkich metod.

 Ja zastąpiłem go czujnikiem sprzęgła oryginalny Claas nr 7700066322 , cena o połowę tańsza. Pasował w 100%, a dodam że niby oryginalny AGCO specjalnie zamawiany według nr z katalogu nie pasował u mnie bo jak się okazało gwint był inny. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    149

Była dwa rodzaje czujników w pedale sprzęgła, stary typ z czujnikiem iglicowym zamienili na nowy i razem z nim trzeba wymienić kompletny pedał sprzęgła bo są inne czujniki i mocowania.

Co do claasa to większość części do skrzyni można kupić taniej niż w mf.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez pulek227
      Witam
      Mamy taki problem z odpaleniem ciągnika mianowicie po przekreceniu kluczyka kontrolki się zapalają po chwili gasną i jak chce zakręcić rozrusznikiem to nic się nie dzieje. Dopiero jak przypadkowo bujnalem kabina to trochę zakręcil.
      I wygląda to tak że jak przechyle troche kabinę to kręci i pali normalnie a jak kabina jest normalnie to po przeleceniu kluczyka nic się nie dzieje 
    • Przez olkosio
      Witam,
      mam problem w Massey Ferguson 6260 z 2002r, a mianowicie ciągnik mam momenty gdy nie chce przełączać grup biegów żółw/ zając (tak właściwie to nie chce przełączyć za zająca).  zdarza się to nie zawsze i najczęściej po dłuższej pracy (np. po orce nie chce wrzucić zająca). olej wymieniany i filtry. myślałem że to może mechaniczna przyczyna, ale czy wtedy nie było by tak że kontrolki się zmieniają, a ciągnik nadal zostaje na żółwiu? a może jakiś czujnik nie pozwala sterownikowi zmienić zakresu? czy jest jakiś czujnik, który wykrywałby neutralne położenie skrzyni?
      Doradcie coś bo robi się to uciążliwe. Z góry dzięki. 
    • Przez mirasek
      Pojemność układu smarowania silnika:
      MF 4215, 4220 - 5,7 litra
      MF 4225, 4235, 4245, 4255 - 6,5 litra
      MF 6235, 6245, 6255, 6265 - 7,5 litra
      MF 4260, 4270 - 13,5 litra
      MF 6260, 6270, 6280, 6290 - 14,5 litra
      MF 8210, 8220 - 15,6 litra
      MF 8240, 8250, 8260 - 21 litrów
      MF 8270, 8280 - 29,5 litra
       
      Pojemność układu smarowania skrzyni:
      MF 4215, 4220, 4225, 4235, 4245, 4255, 4260, 4270 - 50 litrów
      MF 6235, 6245, 6255, 6260, 6265, 6270, 6280, 6290 - 72 litry
      MF 8250 - 118 litrów (dyna) / 145 litrów (powershift)
      MF 8240 - 123 litry (dyna) / 150 litrów (powershift)
      MF 8210, 8220 - 130 litrów (dyna) / 160 litrów (powershift)
      MF 8260, 8270, 8280 - 158 litrów (dyna)
       
      Pojemność układu chłodzenia:
      MF 4215, 4220 - 10 litrów
      MF 6235, 6245, 6255, 6265 - 16,6 litra
      MF 4225, 4235, 4245, 4255 - 18 litrów
      MF 6260, 6270, 6280, 6290 - 25 litrów
      MF 4260, 4270 - 28 litrów
      MF 8210, 8220 - 28,5 litra
      MF 8240, 8250, 8260, 8270, 8280 - 34 litry
       
      Seria 43xx = 42xx. Do serii x4xx pewnie każdy ma instrukcję Pojemności katalogowe, jeśli są błędy proszę pisać, poprawię.
    • Przez WojtekWawszczak
      Witam. Wie ktoś gdzie kupię albo kto ma na sprzedaż tura do MF 6270? Ważne aby był sprawny.
    • Przez Prezesszef
      Witam.  Mam problem z tylnym mostem w Fergusonie 4270. Przy ruszaniu słychać strzał/chrupnięcie w tylnym moście, tak jakby na moment zblokowało się koło. Spotkał się ktoś z tym? 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.