Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
adrian8220    0

witam posiadam Ferdka 8220 skrzynia power control mój problem polega na tym ze ciągnik jak jest zimny to rusza płynnie do przodu i do tyłu a jak się rozgrzej to to szarpie po przesunięciu rewersu do przodu w dodatku zapala mu się pomarańczowa kontrolka która w polskiej książce serwisowej nie oznacza nic. Dodam ze filtry oraz oleje sa nowe... Wie ktoś może jak się kalibruje rewers oraz skrzynie w takich modelach bo nigdy tego nie robiłem a może  to pomorze . pomóżcie bo nie da się tym jeździć!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adrian8220    0

pomarańczowa z wykrzyknikiem w środku a po zapalaniu się jej gaśnie szczałka z kontrolka od kierunku jazdy i tak pare razy trzeba poruszać rewersem żeby ciągnik zastartował

 


nie wiem sam co robic może kalibracja by pomogła ale nie wiem jak ja zrobic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wojtal24    279

może jest nie taki olej wlany jak potrzeba i jak się rozgrzeje robi się rzadki a przed wymiana oleju też tak było


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michal04    11

Ta kontrolka to pewnie jest od turbiny ze za malo gazu i ze nie mocy i trzeba dodac wiecej gazu. Puszczaj sprzeglo minimalnie, potem lekko gazu
A i czlowieki jak swieci sie ta kontrolka to od razu sprzeglo na maksa i jak najwiecej gazu bo turbine wykaczysz
, jak masz podpiety jakis plug cZy cos to nacisnij gaz tak do polowy i dopiero lekko sprzeglo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldac    11

Konkretnie to  ta kontrolka odpowiada za błędy w Autotronic

czyli sterowanie skrzynią -  na poczatek kalibracja dobrze przeprowadzona - i mam madzieję zę problemy znikną i kontrolka nie będzie się zapalać

 

ps.

Michal04

co ma ilosc gazu do wykańczania turbiny co to za teoria z dodawanem gazu do połowy przed sprzegłęm ??

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolas123    86

Co za bzdury o kontrolce od turbiny i ze jak kontrolka zapala sie to turbinę wykonczysz. Poroponuje poczytać o zasadzie działania silnika turbodoładowanego i dopiero sie wypowiadać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michal04    11

Mam nh t6.120 i jak ruszasz i masz plug opuszczony to musisz mu dodac gazu bo inaczej to go zadusisz i zapali sie ta kontrolka :P Podejrzewam ze za malo gazu bo na poczatku tez mi szarpalo ale jak powoli puszczasz sprzeglo i dajesz gazu to wszystko normalnie :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adrian8220    0

Wiem że to nie od turbiny koledzy powiedzcie jak się kalibruje skrzynie nigdy tego nie robiłem więc jeśli wiecie to pomóżcie bo bez tego to ten ciągnik nadaje się na złom
Dodam że leje oleje golfa od kiedy je mam i do każdego Ferdka i nigdy tego nie miałem ten pierwszy zaczął mi wariowac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
olkosio    20

Pewnie było tak jak w moim MF 6260 na początku szarpał i zaświecała się kontrolka pomarańczowa od Autotronic a potem ostatecznie po pewnym czasie nie chciał jechać to siadł czujnik dolnego położenia sprzędła. 

Trzeba pewnie wymienić czujnik i go skalibrować, czyszczenie czy coś sterego nic nie daje próbowałem wszystkich metod.

 Ja zastąpiłem go czujnikiem sprzęgła oryginalny Claas nr 7700066322 , cena o połowę tańsza. Pasował w 100%, a dodam że niby oryginalny AGCO specjalnie zamawiany według nr z katalogu nie pasował u mnie bo jak się okazało gwint był inny. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    138

Była dwa rodzaje czujników w pedale sprzęgła, stary typ z czujnikiem iglicowym zamienili na nowy i razem z nim trzeba wymienić kompletny pedał sprzęgła bo są inne czujniki i mocowania.

Co do claasa to większość części do skrzyni można kupić taniej niż w mf.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez witch
      WItam mam problem iż  kupiłem ostatnio pług lemken variopal, na początku nie chciał obrócić  po kilku próbach obracał , a teraz obraca do połowy i sie wraca,. Zauwazyłem ,że z tyłu 2 węże które ida do rozdzielacza na zdj niżej ten prosty robi w nim ciśnienie i slychać jakby się elektrozawór zaciął ten z lewej strony nad kołem. Kiedyś jak zaciął mi się podnośnik robiło cisnienie we 2 wężach  i ruszyłem go awaryjnie to wtedy elektrozawór sie odciął, próbowałem teraz  dzwiga i opuszcza  lecz dalej pcha przez 1 węża olej. Wrzucam zdj i fimlik.
      Jak się dobrze słuchacie to słychać elekrozawór jak chodzi ciągnik spadł z  900 obrotów na 800-850.
       

       
       


    • Przez kostek
      Dzisiaj z wujkiem jedziemy do korbanków po nowy traktor MF 5465 jest jakiś uzytkownik takiego traktoru dodam ze ma skrzynie dyna 4 są jakos mocno awaryjne????
    • Przez DominikPocisk
      Witam, wszystkich użytkowników serii 6200. Czy ktoś może potrafi skalibrować rewers i sprzęgło? poczytałem na forum trochę tematów lecz nic konkretnego nie znalazłem.
      Ciągnik mam kilka miesięcy a sprawa wygląda tak ze jak włączę do przodu, to czuć delikatne szarpnięcie, a następnie ciągnik łagodnie ruszy, przy włączaniu do tyłu od razu delikatnie rusza posiadam MF 6280.
       
      Czym może być spowodowane szarpniecie przy ruszaniu w przód? czyżby wymagał kalibracji a może już skrzynia jest częściowo wyeksploatowana?
    • Przez pulek227
      Witam.
      Mam problem z odnośnikiem w Mf6480
      Podniósł pług a teraz nie idzie to w żaden sposób opuścić. Na panelu pokazuje niby kontrolną w dół że opuszcza Ale podnosnik ani drgnie. Na blotnikach przyciskami też nie reaguje
      Próbowałem też pod ciągnikiem awaryjnie alektrozaworami opuścić
      Ale na sadzonym ciągniki te przyciski z gumkami się wciskają na obu elektrozaworach A gdy ciągnik zapalony to jeden się wciska a drugi nie da rady a pług jak był w powietrzu tak jest. 
      Może ktoś pomóc w tej sprawie
    • Przez djjanik
      Witam.  Mam problem z moim mf 4255. migają te kontrolki od rewersu?? Ta jedna miga 6 przerwa 2. Z tego co doczytałem to jakis błąd z czujnikiem obrotów?

      Ponadto nie da sie wrzucić nawet biegu i ten rewers strasznie dziwnie się zachowuje tzn:
      Przykład nr 1 ( sprzęgło wciśnięte) 
      - rewers na "0" - nie da się wrzucić biegu ( ale jak sie dociśnie dźwignie biegów to ciągnik powoli toczy sie do przodu) 
      - rewers do przodu - analogicznie jak wyżej,
      - rewers do TYŁU - analogicznie jak wyżej,
       
      Przykład nr 2 ( sprzęgło do góry)
      -rewers na "0" - nie da się wrzucić biegu ( ale jak sie dociśnie dźwignie biegów to ciągnik powoli toczy sie do przodu) 
      -rewers do przodu - analogicznie jak wyżej,
      -rewers do TYŁU - nie da sie wrzucić biegu ( ale jak się dociśnie dźwignie to ciągnik powoli toczy się do TYŁU)
       
      Przykład nr 3 ( silnik wyłączony) - wchodzą wszystkie biegi 
       
      Przykład nr 4 ( bez wciśniętego sprzęgła, dźwignia biegów na luzie) 
      Przełączenie rewersu z "0" do przodu - zero reakcji,
      Przełączenie rewersu z "0" do tyłu -  o dziwo widać reakcje na silniku ( dźwięk choćby był wrzucony bieg i traktor zaczynał ruszać ale stoi w miejscu) Jakieś pomysły co to może być, co sprawdzić, jak sprawdzić i co wymienić lub wyczyścić? 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.