Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
adrian8220    0

witam posiadam Ferdka 8220 skrzynia power control mój problem polega na tym ze ciągnik jak jest zimny to rusza płynnie do przodu i do tyłu a jak się rozgrzej to to szarpie po przesunięciu rewersu do przodu w dodatku zapala mu się pomarańczowa kontrolka która w polskiej książce serwisowej nie oznacza nic. Dodam ze filtry oraz oleje sa nowe... Wie ktoś może jak się kalibruje rewers oraz skrzynie w takich modelach bo nigdy tego nie robiłem a może  to pomorze . pomóżcie bo nie da się tym jeździć!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adrian8220    0

pomarańczowa z wykrzyknikiem w środku a po zapalaniu się jej gaśnie szczałka z kontrolka od kierunku jazdy i tak pare razy trzeba poruszać rewersem żeby ciągnik zastartował

 


nie wiem sam co robic może kalibracja by pomogła ale nie wiem jak ja zrobic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wojtal24    173

może jest nie taki olej wlany jak potrzeba i jak się rozgrzeje robi się rzadki a przed wymiana oleju też tak było

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michal04    11

Ta kontrolka to pewnie jest od turbiny ze za malo gazu i ze nie mocy i trzeba dodac wiecej gazu. Puszczaj sprzeglo minimalnie, potem lekko gazu
A i czlowieki jak swieci sie ta kontrolka to od razu sprzeglo na maksa i jak najwiecej gazu bo turbine wykaczysz
, jak masz podpiety jakis plug cZy cos to nacisnij gaz tak do polowy i dopiero lekko sprzeglo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldac    11

Konkretnie to  ta kontrolka odpowiada za błędy w Autotronic

czyli sterowanie skrzynią -  na poczatek kalibracja dobrze przeprowadzona - i mam madzieję zę problemy znikną i kontrolka nie będzie się zapalać

 

ps.

Michal04

co ma ilosc gazu do wykańczania turbiny co to za teoria z dodawanem gazu do połowy przed sprzegłęm ??

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolas123    86

Co za bzdury o kontrolce od turbiny i ze jak kontrolka zapala sie to turbinę wykonczysz. Poroponuje poczytać o zasadzie działania silnika turbodoładowanego i dopiero sie wypowiadać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michal04    11

Mam nh t6.120 i jak ruszasz i masz plug opuszczony to musisz mu dodac gazu bo inaczej to go zadusisz i zapali sie ta kontrolka :P Podejrzewam ze za malo gazu bo na poczatku tez mi szarpalo ale jak powoli puszczasz sprzeglo i dajesz gazu to wszystko normalnie :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adrian8220    0

Wiem że to nie od turbiny koledzy powiedzcie jak się kalibruje skrzynie nigdy tego nie robiłem więc jeśli wiecie to pomóżcie bo bez tego to ten ciągnik nadaje się na złom
Dodam że leje oleje golfa od kiedy je mam i do każdego Ferdka i nigdy tego nie miałem ten pierwszy zaczął mi wariowac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
olkosio    14

Pewnie było tak jak w moim MF 6260 na początku szarpał i zaświecała się kontrolka pomarańczowa od Autotronic a potem ostatecznie po pewnym czasie nie chciał jechać to siadł czujnik dolnego położenia sprzędła. 

Trzeba pewnie wymienić czujnik i go skalibrować, czyszczenie czy coś sterego nic nie daje próbowałem wszystkich metod.

 Ja zastąpiłem go czujnikiem sprzęgła oryginalny Claas nr 7700066322 , cena o połowę tańsza. Pasował w 100%, a dodam że niby oryginalny AGCO specjalnie zamawiany według nr z katalogu nie pasował u mnie bo jak się okazało gwint był inny. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    113

Była dwa rodzaje czujników w pedale sprzęgła, stary typ z czujnikiem iglicowym zamienili na nowy i razem z nim trzeba wymienić kompletny pedał sprzęgła bo są inne czujniki i mocowania.

Co do claasa to większość części do skrzyni można kupić taniej niż w mf.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Radek519
      Cześć. Potrzebuje opinii na temat ciągnika MF 4245  ogólnie interesuje mnie wszystko.
      - awaryjność
      -spalanie, choć wiem ze nie będzie wielkie bo to Perkins  
      -skrzynia biegów 
      Dodam jeszcze ze ciągnik będzie pracował z turem w belownicy na 10ha
    • Przez michalt36
      Nie daje mi oleju na przystawke do przedniego napedu. Elektro zawory zamieniane prad jest a naped sie nie zalacza 
       
    • Przez marian20
      Witam
      Wie ktoś może gdzie znajduje się sprężarka od amortyzacji kabiny w tym modelu? U mnie nie działa pompowanie automatyczne. Mogę tylko napompować przewodem awaryjnym za kabiną ale po kilku godzinach pracy powietrze ucieka.  Czy jest to ta sama sprężarka co pompuje amortyzację przodu?
      Drugie pytanie to czy można pracować z całkowicie spuszczonym powietrzem? Na logikę...niby tak ( przecież ma poduszki) ale wolę zapytać.
       
       
    • Przez radekFT675DT
      Witam.
      Czy do odkręcenia misy olejowej trzeba odjechać silnikiem od sprzęgła?
    • Przez zimrex
      Witam serdecznie moje pytanie dotyczy massey ferguson 6245 będzie pracował na 25ha będzie głównym traktorem 
      Mam poważne zamiary co do tego ciągnika czy warto go kupić za cene 61000 brutto do negocjiaci 
      Jakie mają spalanie jak z awaryjnością 
      Czy da sobie radę z aktywnym agregatem siewnym 3m
      Z GÓRY DZIĘKUJĘ 
×