Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam.

Mam nastepujący problem z jd 3140: kiedy mam załaczony przedni naped na zakretach słychac zgrzyty w obu kołach przypominające kamienie młyńskie trące o siebie.Kiedy jade prosto z włączonym przodem jest ok. Przy wyłączonym przydnim napedzie problemu nie ma nawet na zakretach.

Dodam ze zalałem nowy olej w kołach i przednim moscie,nie ma poprawy.

 

Co to moze byc? Proszę o pomoc.

Opublikowano (edytowane)

Kiedy pojawiły sie zgrzyty zalałem odpowiedni olej,  fush 80w cos tam..

Bez bicia przyznaje ze wczesniej był tam hipol<nie zdawałem sobie sprawy z powagi sytuacji> ale ciagnik nie duzo pracował na tym oleju.

 

Gumki ochronne? o co dokładnie chodzi?

Edytowane przez Rafal_john3140
Opublikowano

moje jest takie zdanie że jak jest olej to raczej nie wina smarowania jeśli by się skończyły tarczki to tylko brak blokady i tym bardziej lekko powinno chodzić , tak na wszelki wypadek w zwolnicach też jest olej i oczywiście są krzyżaki a nie przeguby bo jesli przeguby to jest bardzo prawdopodobne że to ony ,ale co jest bardzo wazne to o jakim dokładnie modelu napędu rozmawiamy jakiś zf apl czy inny.

Opublikowano

jadąc powoli bez zadnego obciazenia na trawie i na szosie.Pod obciazeniem jeszcze nie wiem, bo przedniego napedu uzywam w nim tylko do orki.Wydaje mi sie ze obicazenie nie ma wpływu na ten mankament.

 

Zgrzyty nagle zaczałem słyszeć ja i ojciec, wiec najprawdopodobniej cos musiało sie stac...

Opublikowano

kolego pytanie jeszcze jedno czy to co wklwiłeś zdjęcie poglądowe to identyczne jak u ciebie dokładnie rozchodzi mi się o te podwójne krzyżaki bo napisałeś że łożyska zwrotnicy były wymieniane jeśli są inne jak na podglądzie to tu może być problem w innym przypadku trzeba rozbierać podwójne nie problem ale pojedyńcze trzeba umieć wymienić.

Opublikowano

to ciężka sprawa przy skręconych kołach to jeszcze tylko mechanizm rużnicowy pracuje i tarczki ewentualnie widzą rużnicę obrotow w co watpie ale to nie w zwolnicach ty słyszysz w zwolnicach gdy by to były zwolnice powinno być słychać równiez na prostych kołach spróbuj jeszcze na wstecznym na prosto i skręconych ale pomysłów brak , poniewaz zwolnice to czy koła skrecone czy nie pracują jednakowo może to być jeszcze łożysko piasty w zwolnicach ale też byś wyczuł luz na kole .,przy podniesionym traktorze.wogule napoisz co było jak zrobisz bo ciekawa sprawa.

Opublikowano (edytowane)

Winien nie odpowiedni olej , który nie powoduje poślizgu wzajemnym tarcz automatycznej blokady przy określonym przeciążeniu. co skutkuje uszkodzeniem okładzin owych tarcz .Co gorsze może doprowadzić do uszkodzenia dyfru,

 

 

 

był tu na forum post o wymianie tych tarcz  ,  ,z tego co pamiętam to nie było takie proste  i polecał skorzystać z doświadczonego mechanika

Edytowane przez Konrad2112

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateusz0110
      Witam.mam pytanie aktualnie z tyłu w moim.john Deere 3140 mam założone opony 520/70 r38 a z przodu 16.9 r24 myślałem żeby założyć delikatnie szersze opony z przodu i doradził mi sprzedawca żebym założył 480/70 r28 czy ktoś z wam ma podobne rozwiązanie u siebie . Niestety muszę zmienić felgi bo moje są 12 calowe i nie założone na nie opony 480 bo podobno będzie się felga wcinać i dlatego muszę zmienić też felgi mogą być 14 15 albo 16 cali
    • Przez Mateusz0110
      Witam..ma ktoś opis bezpieczników w John Deere 3140.i drugie pytanie czy miał ktoś z was przypadek żeby w jednym miejscu ta płytka na bezpieczniki mocno się Grzela że widać po niej że jest przegrzana i w tym miejscu kabel co w nią wchodzi też ma kolor przegrzanego .więc coś jest nie tak że tylko w tym jednym miejscu się grzeje i  cały czas pali mi jeden bezpiecznik .
    • Przez rojewskib
      Kupiliśmy JD 2130 i nie działał przy nim przedni napęd (hydrauliczny). Przyczyną były pozrywane kable od elektromagnesu. Są tam dwa kable czarne i jeden brązowy. wszystkie trzy kable reagowały na prąd, bo było słychac otwarcie elektromagnesu. Nie było w ciągniku oryginalnego włącznika więc zamontowałem nowy. Zmostkowałem dwa czarne przewody i podłączyłem i przedni napęd działa. Nie wiem czy jest dobrze bo przedni napęd ciągnie tylko do przodu, gdy mam wyłączony bieg i włącze przedni napęd to koła przednie ciągną ciągnik. Do tyłu nie można jechac bo tylnia oś ciągnie do tyłu a przednia do przodu. Odpiszcie czy w tym modelu przedni napęd jest podłączony pod włącznik czy jakoś inaczej może jeszcze z innym elektromagnesem. Jak by ktoś mógł mi przysłac jakieś zdjęcia jak jest podłączony ten napęd. Z góry dzięki, mój adres rojewskib@poczta.onet.pl
    • Przez pawel2593
      Witam. Nie dawno zakupiłem JD 3130 i od początku pojawiły się problemy ze wspomaganiem i podnośnikiem, zdarzało się że czasami nie działało zarówno wspomaganie i podnośnik, lecz ostatnio jest już gorzej na małych obrotach nie ma szans żeby złapało. Dopiero po chwila jazdy na wyższych obrotach zaczynają działać(podnośnik często szarpie). Nie wiem w czym leży problem, nie znam dokładniej budowy mojej maszyny, ale wydaje mi się że ma za mało oleju, ale dlaczego jak nie działa wpom. to też podno. czyżby olej do tych dwóch urządzeń pochodził z jednego źródła?
    • Przez mucha7
      witam kilka dni temu kupiłem JD 2130 z 1980r. i mam problem z wałkiem bo sie nie wyłancza cały czas sie kręci facet od którego kupiłem ten ciągnik twierdzi ze sie wyłancza tą wajcha po prawej stronie u dołu jak sie siedzi tylko ze ona jest złamana próbowałem tą przy kierownicy to zero reakcji. Proszę o pomoc w tej sprawie moze ktos z was bedzie sie orjętował
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v