Rafal_john3140

Members
  • Ilość treści

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Rafal_john3140

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 10/14/1992

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

2061 wyświetleń profilu
  1. Panowie, gdzie znajduje się czujnik cisnienia oleju skrzyni biegów?
  2. Przyczyną był jak wspomnieliście olej. Wg katalogu fuscha dobrym olejem jest 80w90 ale u mnie w dalszym ciagu most zgrzytał. Zalałem LS90 i problem zniknął jak ręką odjął.
  3. Nie, nigdy nie pracowałem na Trollu innym niż mój i póki co brałem to za ustawienie fabryczne. Mam to mierzyć na przewodzie "siły" z pompy? W jakies plus minus skali ma miescic sie cisnienie? Musze zorganizować sobie do tego zegar.
  4. Filtr czyściłem. Co do wymiany pompy nie sadzę zeby to coś dało, bo ładowacz mimo ze ma 25 lat w ciagu roku pracuje 2 max 3 dni, nie zdązyłaby sie zuzyc. Zresztą Ojciec mówi ze chodziła tak samo od nowości.
  5. Koledzy! Jestem posiadaczem 25 letniego Trola wyprodukowanego w Ełku. Ogólnie maszyna działa, co prawda mało pracuje ale jest bezawaryjna.Problem jest tego typu ze Troll działa tak powoli i ociezale, że NIE DA SIE TYM BEZ NERWOW PRACOWAC.Jest tak od nowosci. I tu rodzi się moje pytanie- czy da się zwiekszyć wydajność układu hydraulicznego tego szmelcu? Podkrecenie któregos zaworu? Wymiana pompy? Co myślicie o czymś takim? http://allegro.pl/43l-przekladnia-z-pompa-do-ladowacza-troll-hylmet-i5875500214.html#thumb/1
  6. Zgrzały się ze sobą tarczki sprzęgła WOM i dlatego on jest ciagle włączony. Musisz rozpołowić ciągnik zeby je wymienić.
  7. krzyzaki są podwójne, łozyska zwrotnicy w sumie 4: po jednym na górze i dole z każdej strony.
  8. jadąc powoli bez zadnego obciazenia na trawie i na szosie.Pod obciazeniem jeszcze nie wiem, bo przedniego napedu uzywam w nim tylko do orki.Wydaje mi sie ze obicazenie nie ma wpływu na ten mankament. Zgrzyty nagle zaczałem słyszeć ja i ojciec, wiec najprawdopodobniej cos musiało sie stac...
  9. A gdyby tarczy po zuzyciu zgrzały się ze sobą? Miałem tak z PTO. Tego typu, czyli APL bodajze:
  10. Oba koła zgrzytają i zgrzyty te pojawiły się w tym samym momencie. Czy to mozliwe zeby starcie się tarczek po jednej stronie powodowało takie objawy w obu kołach?
  11. Kiedy pojawiły sie zgrzyty zalałem odpowiedni olej, fush 80w cos tam.. Bez bicia przyznaje ze wczesniej był tam hipol<nie zdawałem sobie sprawy z powagi sytuacji> ale ciagnik nie duzo pracował na tym oleju. Gumki ochronne? o co dokładnie chodzi?
  12. Na oko trzymają się kupy... Jest możliwe ze padłyby oba na raz?
  13. Witam. Mam nastepujący problem z jd 3140: kiedy mam załaczony przedni naped na zakretach słychac zgrzyty w obu kołach przypominające kamienie młyńskie trące o siebie.Kiedy jade prosto z włączonym przodem jest ok. Przy wyłączonym przydnim napedzie problemu nie ma nawet na zakretach. Dodam ze zalałem nowy olej w kołach i przednim moscie,nie ma poprawy. Co to moze byc? Proszę o pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj