Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

WItam. W moim 6930 pojawil sie problem ze swiatlami. Nagle przestaly dzialac mi swiatla (mijania, drogowe, postojowe, halogeny)  po podlaczeniu przyczepy. Co moze byc uszkodzone? To jest wina przekaznika, bezpiecznik czy czegos innego? Jak tak to, ktory jest za to odpowiedzialny?

Edytowane przez Maciekz1213
Opublikowano

Koledzy mam dwa pytania dosyć dla mnie ważne :).

Od pewnego czasu czasem gdy jadę swoim 6620se to zgaśnie mi po prostu sam z siebie i myga kontrolka od świec żarowych.. Nie dzieje się to często jednakże nie jest to normalne i nie można raczej tego olewać. Rozmawiałem z serwisantem i powiedział mi że albo jest to niski poziom płynu chłodniczego co jest bardzo mało prawdopodobne ponieważ przed każdą większą robotą sprawdzam czy są oleje, czy coś przecieka i w razie w uzupełniam ubytki. Drugim wyjściem może być też zanieczyszczone paliwo..  Paliwo biorę cały czas od jednego sprzedawcy tj stacji paliw.

Jak sądzicie czy jeśli chodzi o paliwo to wystarczy gdybym dolał np uszlachetniacz do paliw FUSCHS ? 

Druga sprawa to amortyzacja kabiny :)

Mam w planach lekką modernizację mojego ciągnika a mianowicie chcę zmienić tylne poduszki w moim 6620 na amortyzatory sprężynowe coś w tym stylu: http://img.bazarek.pl/207419/14129/3736739/186454037950b396dbb0144.jpg 

Jak sądzicie czy będzie problem to zrobić i czy będzie dawało to oczekiwany efekt ? 

Jeśli ktoś robił taką modernizację to prosiłbym o jakiś kontakt :)

Opublikowano

Widać nikt nie miał takiego problemu jak ty więc nikt w ciemno nie chce doradzać ;)

I tu, że normalne to nie jest masz rację. Uszlachetniacze do paliwa nie są rozwiązaniem skoro na stacji może być kiepskie...

Opublikowano

Po pierwsze nikt nie jest tu Kaszpirowskim czy innym jasnowidzem. W ciemno nikt ci nie pomorze. Możesz pomóc sobie sam i wyczyścić filtr paliwa. Bo twój jd nie jest taki bystry, żeby rozpozna paliwo złej jakości. Najwyżej wodę w odstojniku wykryje. Jednak wątpię aby to była przyczyna. Prawdopodobnie jest jakiś problem z elektroniką, może coś chwilowo nie łączy i silnik się wyłącza. A seria 6x20 lubi mieć problemy elektroniczne. Więc zawołaj serwisanta niech ci go podepnie pod komputer. Może coś zobaczy. Nie oczekuj rzeczowej diagnozy na forum.

Co do kabiny jakieś sprężyny z tyłu nie załatwią sprawy. Bo przednie poduszki muszą być przystosowane do większych ruchów kabiny. Aby z czasem nie uległy uszkodzeniu. Poza tym kabina musi być stabilizowana, aby nie odchylała się na boki i zapewniała bezpieczeństwo. Więc w grę wchodzi oryginalny zestaw do amortyzowanej kabiny dedykowany do tego ciągnika.

Opublikowano

serwis przyjechał wpięli się do komputera i dalej nie wiadomo od czego tak się dzieje... a co do problemów z elektroniką w x20 to nie mogę się zgodzić bo w tych ciagnikach nie ma za dużo elektroniki, większość to rzeczy mechaniczne.. mówię o serii SE którą sam posiadam 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v