Skocz do zawartości
Maciekz1213

john deere 6930 problem ze swiatlami

Polecane posty

Maciekz1213    0

WItam. W moim 6930 pojawil sie problem ze swiatlami. Nagle przestaly dzialac mi swiatla (mijania, drogowe, postojowe, halogeny)  po podlaczeniu przyczepy. Co moze byc uszkodzone? To jest wina przekaznika, bezpiecznik czy czegos innego? Jak tak to, ktory jest za to odpowiedzialny?

Edytowano przez Maciekz1213

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tomrolnik    112

wiem ze inna wersja , co za problem sprawdzić bezpieczniki 20 minut i po klopocie juz bys to dawno zrobił a nie zastanawiał który to moze być

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Koledzy mam dwa pytania dosyć dla mnie ważne :).

Od pewnego czasu czasem gdy jadę swoim 6620se to zgaśnie mi po prostu sam z siebie i myga kontrolka od świec żarowych.. Nie dzieje się to często jednakże nie jest to normalne i nie można raczej tego olewać. Rozmawiałem z serwisantem i powiedział mi że albo jest to niski poziom płynu chłodniczego co jest bardzo mało prawdopodobne ponieważ przed każdą większą robotą sprawdzam czy są oleje, czy coś przecieka i w razie w uzupełniam ubytki. Drugim wyjściem może być też zanieczyszczone paliwo..  Paliwo biorę cały czas od jednego sprzedawcy tj stacji paliw.

Jak sądzicie czy jeśli chodzi o paliwo to wystarczy gdybym dolał np uszlachetniacz do paliw FUSCHS ? 

Druga sprawa to amortyzacja kabiny :)

Mam w planach lekką modernizację mojego ciągnika a mianowicie chcę zmienić tylne poduszki w moim 6620 na amortyzatory sprężynowe coś w tym stylu: http://img.bazarek.pl/207419/14129/3736739/186454037950b396dbb0144.jpg 

Jak sądzicie czy będzie problem to zrobić i czy będzie dawało to oczekiwany efekt ? 

Jeśli ktoś robił taką modernizację to prosiłbym o jakiś kontakt :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    203

Widać nikt nie miał takiego problemu jak ty więc nikt w ciemno nie chce doradzać ;)

I tu, że normalne to nie jest masz rację. Uszlachetniacze do paliwa nie są rozwiązaniem skoro na stacji może być kiepskie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    627

Po pierwsze nikt nie jest tu Kaszpirowskim czy innym jasnowidzem. W ciemno nikt ci nie pomorze. Możesz pomóc sobie sam i wyczyścić filtr paliwa. Bo twój jd nie jest taki bystry, żeby rozpozna paliwo złej jakości. Najwyżej wodę w odstojniku wykryje. Jednak wątpię aby to była przyczyna. Prawdopodobnie jest jakiś problem z elektroniką, może coś chwilowo nie łączy i silnik się wyłącza. A seria 6x20 lubi mieć problemy elektroniczne. Więc zawołaj serwisanta niech ci go podepnie pod komputer. Może coś zobaczy. Nie oczekuj rzeczowej diagnozy na forum.

Co do kabiny jakieś sprężyny z tyłu nie załatwią sprawy. Bo przednie poduszki muszą być przystosowane do większych ruchów kabiny. Aby z czasem nie uległy uszkodzeniu. Poza tym kabina musi być stabilizowana, aby nie odchylała się na boki i zapewniała bezpieczeństwo. Więc w grę wchodzi oryginalny zestaw do amortyzowanej kabiny dedykowany do tego ciągnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

serwis przyjechał wpięli się do komputera i dalej nie wiadomo od czego tak się dzieje... a co do problemów z elektroniką w x20 to nie mogę się zgodzić bo w tych ciagnikach nie ma za dużo elektroniki, większość to rzeczy mechaniczne.. mówię o serii SE którą sam posiadam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez vegeta23
      Witam.
      Jestem nowym posiadaczem John Deere 6330 Premium ze skrzynią AutoQuad. Jest to mój pierwszy JD.
      Piszę z zapytaniem o to czym powinienem zająć się po zakupie. Ciągnik jest z 2009r i ma 6000mth.

      Oleje i filtry to wiadomo. Z tego co znalazłem na forum do wymiany mam
      Filtry:
      1. Filtr oleju
      2. Filtr hydrauliczny
      3. Filtr hydrauliczny skrzyni biegów
      4. Filtr paliwa wstępny
      5. Filtr paliwa
      6. Filtr powietrza główny
      7. Filtr powietrza bezpiecznik
      8. Filtr kabinowy x2
      Oleje:
      1. Olej silnikowy
      2. Olej hydrauliczny.
      3. Olej w skrzyni biegów
      4. Olej w zwolnicach
      5. Olej w mostach.

      Czy zgadzacie się z tymi pozycjami?
      Tutaj też moje pytania
      1. Czy olej w TLS się wymienia?
      2. Czy olej w skrzyni biegów i hydraulice jest ten sam i wlewany jednym wlewem czy są oddzielnie?
      3. Jakie oleje zastosować do danych podzespołów:
      - silnik
      - hydraulika
      - skrzynia biegów
      - zwolnice
      - mosty
      - TLS?
      4. Czy w grę wchodzą jedynie oryginalne oleje JD czy może możemy stosować zamienniki lub oleje innych producentów.
      5. To samo pytanie do filtrów. Czy zamienniki są wystarczające? Znalazłem na forum tę rozpiskę:


      Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi i pomoc i proszę o wyrozumiałość. Jestem świeży w temacie JD i chciałbym zadbać o nowy nabytek jak najlepiej lecz może z zachowaniem rozsądnych kwot za części zamienne bo wiadomo że jak czasami sypną cenami z serwisu to aż się włos na głowie staję dęba.
      Pozdrawiam.
    • Przez darekspire90
      https://www.olx.pl/oferta/ciagnik-john-deere-6230-nowy-agregowany-z-przyczepa-18-t-CID757-IDvzysm.html warto sie w coś takiego bawić nie znam sie na john deerach a chce moją valtre wymienic na coś innego bo juz mi zaszla za paznokcie czy lepiej kupić nowego tyle ze podkreśle to ze ten jest bez dpfu
    • Przez SzymonPraat
      Witam serdecznie piszę z problemem dotyczącym prawdopodobnie elektroniki, chciałbym jeszcze prosić o pomoc na forum zanim wezwę fachowca, a nóż się uda.

      Pacjent to 5080R, 1250 mth, do tej pory bez awarii, rocznik 2011, nastąpiła wymiana oleju silnikowego, wszystko według instrukcji, no i nadszedł moment aby włączyć zasilanie pompki elektrycznej zasilającej co by paliwo we filtry poleciało(oczywiście czujnik wody w odstojniku również podłączony), ale niestety pompka się nie załączyła, sprawdzane przekaźniki  i bezpieczniki w kabinie odpowiadające za sterowanie elektroniką i podzespołami oraz w komorze silnika, bezpieczniki nie przepalone a przekaźniki były sprawdzone na tzw 'cyknięcie' czyli prąd przezeń płynie, nie śmierdziały spaleniem, obwodu nie sprawdzaliśmy czy jest gdzieś przerwany bo kable są tak pochowane że ciężko się połapać, sprawdzona pompka zasilająca i tam prąd do niej nie dochodzi, również sprawdzone 2 bezpieczniki odpowiedzialne za podgrzewanie paliwa i samą pompke zasilająca- nie przepalone ale prąd do nich nie dochodzi.

      Poruszałem przekaźnikiem w komorze silnika na chwilę pompka załączyła i podała paliwo, od tego czasu ciągnik pali i jeździ z tym że po odpaleniu jest sygnał dźwiękowy i żółta kontrola z wykrzyknikiem na desce rozdzielczej, dziś doszedł jeszcze problem braku wysprzęglania przyciskiem na dźwigni od przekładni. chciałem sprawdzić styki od przekaźnika w k.s ale za Boga nie mogę wyciągnąć tej plastikowej obudowy a nic nie chce połamać. 

      Nie mam pomysłu więcej co mógłbym zrobić, jakieś porady ? 
       
    • Przez zielo0ony
      Witam serdecznie, 
      Przejrzałem nasze forum w poszukiwaniu opinii na temat traktorów wyższej mocy. Niestety nic sensownego nie znalazłem i w związku z tym postanowiłem założyć osobny temat. 
      Chciałbym aby każdy kto wie coś na ten temat się wypowiedział.
      Mamy do porównania Claas ARION, AXION oraz John Deere 7430 7530 lub 7720 7820.
       
    • Przez miron_ol
      Witam, szukam ciągnika i wybór padł na JD 7600. Znalazłem w necie ogłoszenie z takim ciągnikiem ale skrzynia jest w trybie awaryjnym, ciągnik jeździ ale 2 km/h. Sprzedający mówi że to wina modułu i wystarczy go wymienić, naprawić. Wydaje mi się że to może być coś więcej, bo jeśli to tylko moduł to dlaczego tego nie zrobi i wystawi ciągnik w normalnej cenie a nie powiedzmy promocyjnej. Podejrzewam że skrzynia nadaje się do remontu. Proszę was o informację co może być z tą skrzynią, jaki mniej więcej koszt naprawy i gdzie ewentualnie mogę ją zrobić. Jestem spod Olsztyna, Warmińsko-mazurskie. 
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.