Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam małe pytanko w związku z regulacją sprzęgła.Otóż między łapkami a łożyskiem jest luz około 1 mm a śrubki całe wkręcone i nadal biegi strasznie zgrzytają.Dodam że sprzęgło jest nowe.Proszę o pomoc bo mnie szlak zaraz trafi

Opublikowano (edytowane)

Kolego ilza jazda bez oleju to rozwalenie zwolnicy,olej na oponie może ją uszkodzić.

Piotruniu25 filtr od hydrauliki można wymienić,można go też wymyć,samemu nie łaska poszukać?

 

A teraz pytanie z innej beczki-znajomy mechanik mówił mi ze do władka można założyć końcówki

wtryskiwaczy od stara.Co o tym sadzicie?

Edytowane przez volvo
Opublikowano

Mam jeszcze inne pytanie-http://rolniczeczesci.bazarek.pl/opis/1624938/wklad-filtra-oleju-t-25.html

To jest filtr oleju do nowego typu władka?A jak wygląda jego obudowa,pasuje zamiast bąka?

Gdzie można kupić takie cudo?

Tuning na maxa :D

Opublikowano

Kolego ilza jazda bez oleju to rozwalenie zwolnicy,olej na oponie może ją uszkodzić.

Piotruniu25 filtr od hydrauliki można wymienić,można go też wymyć,samemu nie łaska poszukać?

 

A teraz pytanie z innej beczki-znajomy mechanik mówił mi ze do władka można założyć końcówki

wtryskiwaczy od stara.Co o tym sadzicie?

 

a ile się mieści oleju w zwolnicy

Opublikowano (edytowane)

Mam problem ze złożeniem sprzęgła, mianowicie chodzi o to że wszystko ładnie jest poskładane tylko gdy zaczynam dokręcać korpus to tarcza nabiera oporów, nawet rozrusznik ma ciężko kręcić. Gdybym do końca po dokręcał śrubki to by nawet rozrusznik nie dał rady jej przekręcić. I tu pytanie dla was czego moze byc to przyczyna, dodam jeszcze ze mam wladka z 78r.

 

Trochę inaczej zadam pytanie, co i jak po kolei robić aby bezproblemowo złożyć sprzęgło. Tarcze przykręcić przed społowieniem czy najpierw społowić a później przez okienko przykrecac tarcze??

Edytowane przez Witek11
Opublikowano

Tarczę przykręcaj do koła zamachowego przez to okienko czyli najpierw społowij traktor a potem skręcaj tarczę. Łapki pewnie Ci blokują one muszą wejść w rówki do koła zamachowego.

 

Ale jeśli wszystko masz ustawione a dalej Ci nie wchodzi to pewnie ten wałek co na niego zakłada się tarcze ma luz i opad (jest pochylony do ziemi) i ciężko jest nim trafić w silnik :/ Ja kiedyś tak miałem też nie wiedziałem co się dzieje pomogło wtedy ustaienie tyłu na lewarku i przodu na lewarku na wózku i próbowanie wszystkich możliwości ale jakoś wlazło. Powodzenia :)

Opublikowano

1. Żeby rozkręcić ten wałek należy odkręcić cały układ od pompy hydraulicznej z prawej strony??

2. Opory tarczy pojawiaja sie dlatego ze walek nie trafia w otwor silnika??

3. Jeżeli rozkręce wałek to od strony pompy będzie niem się dało regulować w pewien sposób??

 

Z góry dzięki za wszystkie podpowiedzi :rolleyes:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v